Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:11

Mijn zusje. Ik snap dat het koken voor een kerstmaaltijd voor 5 personen veel werk is als je het zo uitgebreid doet maar dat arrogante ik weet alles beter mentaliteit begint een beetje irritant te worden. Misschien om wat indruk te maken op haar vriend hoe 'volwassen' ze is. Het is nog maar een meisje van 19 die nog een hoop moet leren.

Maar dat bemoeien hoe wij hier moeten opruimen hou op je woont hier alleen in het weekend en maakt er dan ook altijd een puinhoop van. Alle kopjes en bordjes blijven staan , en nu moeten wij opeens dat allemaal opruimen. Laatst ook een grote mond tegen mijn moeder wat ik echt niet moet proberen :')

Nu is dat ook wel zo dat wij daar allemaal al een handje van hebben dat we snel doen alsof we alles wel weten , alleen weet ik bij mij dat het een valkuil is :') Dat mist zeg maar bij de rest nog een beetje.

Ach alleen vandaag nog morgen zijn ze weer vertrokken

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:13

LiannePuthzy schreef:
Niet met een kinderschaar, maar de schaar die ik heb is niet heel scherp meer, heb vervolgens de schaar van een stalgenoot gebruikt, maar was niet veel meer van te maken

Ik heb hier een speciaal mesje voor, mag je best lenen van me.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:28

Loeky01 schreef:
Dat ik niet weet hoe ik mijn roest kleurige broek moet combineren.... normaal draag ik gewoon jeans maar ik wilde eens wat anders

Veilige keuze: wit, ecru, zwart. Misschien grijs.
Afhankelijk van de tint roest en hoe dapper je bent: heel donker (fluweel) groen.
Of kijk voor inspiratie op websites als Zalando. Hoe ze het daar combineren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:30

Of geel/mosterd/oker :9.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:31

Of (donker) chocolade bruin, wilde ik nog toevoegen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 19:50

Eten bij schoonfamilie.. Tv aan, muziek op de telefoon aan, tablet aangesloten op zo'n jbl box. En iedereen die nog aan het praten is aan tafel, wordt er moe van.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 19:52

Vuurwerk... Kom op jongens, het is verboden en het is kerst. Ga lekker ouders vervelen en blijf binnen. Denk dat het ook weer bij mij in de tuin beland is want de hond die al 7 jaar nergens om geeft reageert nu ineens wel heel erg.

Kan het alsjeblieft keihard gaan regenen vanaf nu tot 2 januari?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 20:45

Fijn dat we geen vrienden zijn, maar “dankjewel voor de kerstcadeaus” lijkt me een kleine moeite. :') Maar goed, zegt meer over haar (en haar onvolwassenheid als 50-plusser) dan over mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:13

MyWishMax schreef:
Vuurwerk... Kom op jongens, het is verboden en het is kerst. Ga lekker ouders vervelen en blijf binnen. Denk dat het ook weer bij mij in de tuin beland is want de hond die al 7 jaar nergens om geeft reageert nu ineens wel heel erg.

Kan het alsjeblieft keihard gaan regenen vanaf nu tot 2 januari?

Ja graag, poedersuiker knallen.... M'n kat is als de dood -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:14

__Sannne schreef:
lenaa_tje schreef:
Dat ik stil sta met de auto :( of nou ja stil ik kan niet harder dan 60

Hier ook autopech. :( Nu wachten op ANWB wat anderhalf uur kan duren..

Wat een pech :( ik heb gelukkig een vader die automonteur is. Kon er niet mee verder maar uiteindelijk 2 uur vertraging

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:36

Mkango schreef:
Fijn dat we geen vrienden zijn, maar “dankjewel voor de kerstcadeaus” lijkt me een kleine moeite. :') Maar goed, zegt meer over haar (en haar onvolwassenheid als 50-plusser) dan over mij.

Gaat dit over de vriendin van eerder? Die zei dat je een vage kennis was?

Ik erger mij eraan dat niemand van de groepsapp met vriendinnen en nog een paar andere meiden mij gefeliciteerd hebben vandaag |(

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:47

Nou ,bij deze : Gefeliciteerd :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:50

Mkango schreef:

Was die vriendin die toch geen vriendin was 50+?!?!?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:57

zigranta schreef:
Nou ,bij deze : Gefeliciteerd :)

Inderdaad! Proficiat met je verjaardag NBN!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:58

N_B_N schreef:
Mkango schreef:

Gaat dit over de vriendin van eerder? Die zei dat je een vage kennis was?

Ik erger mij eraan dat niemand van de groepsapp met vriendinnen en nog een paar andere meiden mij gefeliciteerd hebben vandaag |(

Ah wat naar, happy birthday *\o/*

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:09

NBN gefeliciteerd.

Geen regen hoor tot 2 januari.
Ben het natregenen wel zat.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:14

Dank jullie wel! Lief! Maar vind het wel erg moeilijk dat zij er blijkbaar even niet aan denken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:20

N_B_N schreef:
Dank jullie wel! Lief! Maar vind het wel erg moeilijk dat zij er blijkbaar even niet aan denken

Gefeliciteerd.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:31

Dat er bij mijn alleenstaande buurman toch echt meer dan 3 gasten zijn, met herrie en bier. :\

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:39

Gefeliciteerd N_B_N!! Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:41

Flying_Angel schreef:
Dat er bij mijn alleenstaande buurman toch echt meer dan 3 gasten zijn, met herrie en bier. :

Melding maken

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 23:06

-:(- fijne afsluiting van een ontspannen kerstdag.

Ik zie net dat ze mijn nieuw geisoleerde dak volledig hebben ver ne u k t. Door gewoon op heel veel plekken dwars door de dampremmende laag te schroeven met schroeven die 4 cm uitsteken door mijn plafond heen. Werkelijk waarom? Dat is zo amateuristisch. Er zal eens iets goed gaan.

Het is dat we even een kijkje namen boven het nieuw aangelegde onderplafond. Ik heb het er nog over gehad bij de offerte aanvraag en het aanleggen. En dan zie je dit. -:(- -:(- -:(- -:(-

Dat wordt weer een fijn gevecht met een officieel bedrijf. Nu weet ik waarom ik bij voorkeur alles zelf doe, zo n bedrag vragen als bedrijf en het dan zo prutserig slecht doen en een goed dak volledig aan gort helpen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 23:17

Nbn: gefeliciteerd!!!!

Discodip, om terug te komen op je hond.
Ik zat in denk wachtkamer woensdag bin de dierenarts om enkel medicijnen op te halen voor een cavia.
En het was druk druk, komt achteraf een spoed ook nog tussendoor.
Ik hoorde later dat die ook heel veel kerst chocolade op had en even wat spuitjes moest :')
Vriendin Is daar assistente en het gebeurd ieder jaar dus blijkbaar regelmatig om deze periode _O-
Voelt je hond zich weer oké?

Vuurwerk ergernis meld zich hier ook.
Al dagen regelmatig zwaar geknal.
Ondanks een verbod ben ik een beetje bang voor oudjaar

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 23:44

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:

Oeps nu voel ik mij ook raar dat een vriendin van mij waar ik een hele close band mee heb ook 50 plus is ( 56 om precies te zijn) zelf ben ik 23 maar ze is een hele grote steun in mijn leven. Het zou inderdaad mijn moeder kunnen zijn :')

In dit geval snap ik Mkango dus wel iemand die ouder is om op te steunen is erg fijn als je bijv thuis de steun minder krijgt.

Sterker nog ik gun iedereen een persoon die je wat helpt om weer op een goed en fijn pad te komen. Ik heb in ieder geval heel veel aan de vriendschap ook al kan het in theorie niet dat je met een veel ouder persoon beste vrienden bent qua een hele andere levensfase waar ik mij ook zeker bewust van ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 23:52

Ah, NBN, wat rot! Ook van mij: van harte gefeliciteerd! *\o/*

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:

Yep. :') Op zich niet erg, maar wel als ik als 28-jarige de meest volwassen persoon ben in deze situatie. :roll: