Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Heb ik ook een keer gehad. Vaatwasser verkocht en toen mevrouw binnenstond bood ze opeens minder. Dus ik zei nee, we hebben x bedrag afgesproken. Toen deed ze er 5 euro bovenop. Dus ik zei gewoon nee, dan laat je hem maar staan, klaar. Toen wilde ze hem toch wel voor het afgesproken bedrag. Pffff ik houd daar zo niet van.
petra8 schreef:Ik had het vorige week juist andersom.
Iemand had 15 euro geboden op een rijbroek, en legde 30 euro neer bij het ophalen, omdat ze niet meer wist wat ze geboden had. Ze was dan ook blij met mijn eerlijkheid
Suzanne F. schreef:Heb ik ook een keer gehad. Vaatwasser verkocht en toen mevrouw binnen stond bood ze opeens minder. Dus ik zei nee, we hebben x bedrag afgesproken. Toen deed ze er 5 euro bovenop. Dus ik zei gewoon nee, dan laat je hem maar staan, klaar. Toen wilde ze hem toch wel voor het afgesproken bedrag. Pffff ik houd daar zo niet van.
Vealosz schreef:Als ik niet gepast heb, na het afgesproken bedrag en dus teveel heb, mogen ze van mij de rest ook houden. Mijn probleem dat ik niet gepast heb, niet van de verkoper.
Vealosz schreef:Als ik niet gepast heb, na het afgesproken bedrag en dus teveel heb, mogen ze van mij de rest ook houden. Mijn probleem dat ik niet gepast heb, niet van de verkoper.
Evelienepien schreef:Vealosz schreef:Als ik niet gepast heb, na het afgesproken bedrag en dus teveel heb, mogen ze van mij de rest ook houden. Mijn probleem dat ik niet gepast heb, niet van de verkoper.
Nou, ik doe het anders!
Bij contact over afgesproken tijd geef ik altjjd door dat ik ze dan en dan zie, graag met gepast geld (bij gebrek aan geld in huis). Tot nu toe levert dat geen problemen op en ben daar dus mee begonnen nadat ik dus ook ophalers had, die zogenaamd minder wilde betalen dan afgesproken…
janna schreef:Deze kreeg ik vandaag... Ik vroeg 45 ex verzenden en had al gezegd dat ik 25 incl te weinig vond. 30 incl ging boven haar budget. En toen:
Is 25 euro inclusief de verzendkosten voor u financieel niet haalbaar? Ik weet er sinds een paar jaar namelijk alles van om krap bij kas te leven.
Bijzonder....
Geen idee wat mijn financiele situatie er toe doet?
Flying_Angel schreef:petra8 schreef:Ik had het vorige week juist andersom.
Iemand had 15 euro geboden op een rijbroek, en legde 30 euro neer bij het ophalen, omdat ze niet meer wist wat ze geboden had. Ze was dan ook blij met mijn eerlijkheid
Dat is idd heel netjes! Hier ook gehad, hadden 15€ afgesproken, maar ze gaf 20€. Maar ja, ik ben geen kassa dus geen wisselgeld. (Heb geen contanten in huis). Toen mocht ik dat wel houden voor de spaarpot van dochter. Ik heb eigenlijk de ervaring dat als je contant betaalt, je zorgt dat je het gepast hebt toch?