Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 20:49

Ohhhh die moose trui <3
Zou dat ook staan bij een roodharig meisje?
Zo lastig Sophie wordt ineens echt rossig/rood. Inclusief rode wimpers en wenkbrauwen en witte huid.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 20:50

Ik denk dat het mooi staat bij rood haar maar op de huid weet ik niet, zou je echt even moeten passen :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:18

Ik wacht met smart op carlijnq.

Van MR nog niks gezien, wat zit daar allemaal bij deze keer? Heeft iemand al foto’s?

Leuke dingen van bobo PK!

Ik denk dat die moosetrui zeker bij roodharigen past! Sowieso moet je bij rood haar warme kleuren en die mooie aarde tinten doen vind ik :j

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:20

Mooooooooi vest met de sterren! Veel modekleuren van dit winter zijn super voor rossige en rooie aapies. En lekker retro van wat ik zo zag.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:56

Giolli schreef:
Ik wacht echt op de CarlijnQ van 18 juli! Heb een foldertje gezien, oh my!

Maak foto’tje en maak ons gek
Carlijn wat ik gezien heb was matig, alleen de groene salopette met buffel bestel ik gelijk

Panty vest is gaaf maar gok een prijsje van 70€ of meer.
Lau ik vind Julia zo op N lijken met haartjes in staart

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:00

Vest is niet goedkoop inderdaad maar ik hoop dat de kwaliteit er ook naar is. Zoiets blijft jaren prachtig <3

The Animals Observatory lijkt ook heeel mooi *\o/*

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:17

Ohhh komen weer heerlijke setjes voorbij... Panty als je Cruz ineens kwijt bent sluit ik niet uit dat ik hem gepikt heb <3 wat een kereltje!

Hier is de LH korte Salopette in 110 echt te klein dus ben blij dat de 122 ook al binnen was. Verder heb ik mijn hoop gevestigd op Mingo en een aantal MR items. Meneer wil alleen nog maar slapen in zijn Mingo legging en eigenlijk wil hij hem ook direct aan als hij thuiskomt uit school of uit de BSO.

Hij is nogal eigenzinnig qua kleding, moet niet proberen hem een hippe jogger aan te trekken naar school. Dat kan echt niet mama, ik moet een spijkerbroek en een kraag (polo) of een shirt met een vest of een trui :Y).
Denk dat t deels voortkomt uit het feit dat hij ons ook altijd in die stijl ziet als we gaan werken en school is zijn “werk”. Maar denk soms echt kind een joggie speelt toch veel lekkerder dan een spijkerbroek...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:32

Gossie school zijn werk, bloedserieus dus maar wel heel schattig <3 Flinke kerel trouwens!

Oudste heeft hier niet zo’n uitgesproken mening, behalve dan vanochtend, z’n nieuwe shirts stonken :+ Moesten even passen en konden daarna dus direct door de wasmand in :')

Tita das idd niet zo’n grote jongen dan die van jou! Ik moest maandag naar cb, jongste is met 10,5 maanden 78,5cm en 10,2 kilo, hij is groter en zwaarder dan zn broer op deze leeftijd.

Ik kwam tot de zeer late ontdekking dat Petozzi hier in de stad zit :+ Wist wel dat er een winkeltje was met deze merken maar ik wist niet hoe ie heette :') Toch handig, nu ik wat meer die kant op ga met shoppen kan ik daar ook mooi de sale in de gaten houden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 22:41

TAO is altijd mooi. Wordt alleen wel minder winkels verkocht laatste tijd. Heeft denk ik ook te maken met de prijs :x

Tita: ja ze lijken echt opelkaar hè! Zo grappig.

Hmmm ga dan wel even bij Kids langs om te kijken met Sophie. Roze kan ze nu nog wel goed hebben. Maar dan wel de zachte varianten.

Ter illustratie: dit dus. Opeens.
Geen ontkennen aan. Volgens mijn oma een backlash naar onze Ierse roots van haar kant :=
Afbeelding

Tess: en als hij weet dat Juul ook joggers draagt? Wellicht scheelt dat. Want die van Mingo zijn zo lekker.
Overigens heeft Juul dat ook. Die kopieert onbewust ook mijn stijl. Mij kun je vaak uittekenen voor dagelijkse kloffie in een skinny, top en fijn vest. En wat draagt Juul het liefste...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:05

Morgen

Oehhh Lau dat is iid behoorlijk rossig wimpers zie ik niet maar als die ook roze worden is het een blijvertje net als veulens met witte randen om de ogen.

N is ook heel even rood geweest, ze kreeg opeens aantal plukken rood haar ...echt rood...net zoals wil met der grijze pluk maar die Rode pluk is helemaal weg
Echter zijn N der wimpers zwart geworden dus stille hoop dat mijn meisje zwart haar krijgt (net als ik) en dan lichte huid, grijze ogen en ik verander haar naam in Snow-white

Ik baal ik moet 19 juli naar een bijeenkomst bij de Shell, ik denk niet dat ik daar uitgebreid kleertjes kan bestellen .....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:25

Duurt nog wel even voor het winter is Tita, komt nog zat :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:27

Ziekmelden dan maar tita :')

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:32

Ik 18e en 19e moet ik werken en dus kolven :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:38

Jaaaa dat is toch wel echt rossig Lautje! Prachtig <3 safe the redheads :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-19 08:42

Kan heel goed dat ze donker wordt hoor Tita.
Mijn vader als baby en peuter spierwit en later sloegen echt zijn Algerijnse genen door en was hij echt zwart.

Ik hoop dat Sophie rood blijft. Ik vind dat prachtig. Maat goed in onze familie weet je het niet. Ik ben nogal een genetisch meltingpot. Mijn moeder is Fries en mijn oma is Duits-Iers en die kant heeft tot de oorlog meerdere generaties in Zuid-Afrika gezeten dus daar zit nog wat Cape achter. En de vader van mijn vader was een Franse Algerijn.

Zie je ook aan mijn broertje. Spierwit, kroezend (noord Afrikaans haar, hele donker ogen en wordt hartstikke bruin :')
En ik ben spierwit en blauwdoorschijnend.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:46

Rood haar. <3 J is roodblond. Ik heb donkerrood haar, vriend is nu bruin maar begon heel lichtblond. Denk dat J ook wel donker haar zal krijgen uiteindelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:48

Hier bruin met bruine ogen, vader zwart met grijze ogen, kind 1 tot nu toe donkerblond met knalblauwe ogen, kind 2 zwart met blauwe ogen maar dat verandert misschien nog.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:53

B had zwart haar en heeel donker blauwe ogen. Zijn ogen zijn nu donkergroen/bruin en hij heeft blond haar en blonde wenkbrauwen :) echt mengsel van papa en mama

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:56

Blonde mama met bruine ogen en donkere vader met donkere ogen maar een rossige baard. Cruz heeft bruin haar en bruine ogen. M'n vriend heeft bruin haar en blauwe ogen dus dat wordt weer een andere mix.

Wat een mooie achtergrond Lau <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:13

Ik heb donker haar en bruine ogen, mijn man is donkerblond met blauwe ogen. De jongens zijn exacte kopieën van papa. Niet alleen qua haar en ogen, maar gewoon in alles, voor de volle 100% :=

Ik vind rood haar ook zo mooi <3

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:21

Ik ben rossig groene ogen, mijn vriend donkerblond grijsblauwe ogen. Ons kind blond blauwe ogen. Soms rossige gloed op zijn blond.oh en hij lijkt echt als 2 druppels water op z'n pa. iedereen zegt het :D mini uitvoering van z'n vader haha
Ik vind rood/rossig ook prachtig.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:29

ML is rood, (hij noemt het zelf koperblond :+ ) met echt een rode baard. Ik was vroeger zweeds blond maar aangezien ik mijn haar verf vanaf mijn 11e/12e is het lastig om te zeggen wat het nu precies is. O is echt een mix daarvan. Heeeeeeeel blond op het doorschijnende af en stukken rood ertussen die af en toe in de zon echt rood oplichten. Ik vind het prachtig, Hoe rooier hoe mooier <3 Verder is O echt een mix van ons beide qua gezicht, ben zo benieuwd hoe hij straks uitgroeit!

Groeien gaat ineens hard de laatste tijd! Ik kan alleen maar denken dat het komt omdat hij nu eindelijk eindelijk eindelijk goed eet met zn nieuwe dieet. Van een half a 1 broodje per dag zitten we nu op 3,4 5 boterhammen. Voeten groeien, hij wordt zwaarder, langer... heerlijk! dat je er zo blij mee kan zijn dat kleren te klein worden had ik niet verwacht :+ maar genoeg in de kast dus geen probleem.

Verder ook echt op een shop dieet. Hoge rekeningen gekregen en hoge kosten in het verschiet (hele huis laten schilderen, nuttig hoor en ook fijn als het straks allemaal weer netjes is maar zoooo duur :$ ) dus even niet los op de nieuwe collecties. ik geniet wel mee van jullie aankopen straks!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:42

Sam is kopie van mijn vader

Ff snel 2 foto's let niet op mij Afbeelding
Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:07

Ik ben donkerblond, bruine ogen en word best snel bruin.
Mijn vriend heeft wit haar, bleke huid maar niet enorm bleek en blauwe ogen.
Sofie is rossig en heeft nu blauwe ogen.

Ik ben dol op rossig/rood haar. Zo mooi!

Knap meisje hebben jullie, Lautje!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:17

Hier is de jongste een kopietje van mij tot op heden. In karakter en uiterlijk. De oudste is een mix. Karakter neigt ze meer naar haar vader dus dat botst lekker tussen die twee. Uiterlijk is het een mix. Papa's krullen, mijn haarkleur, papa's ogen. Zo leuk!

Hier vandaag Dafne in shirtje Tumble en legging Carlijnq. Hij is nog wat lang maar zit verder als gegoten!

Afbeelding