Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:47

Als je Swypet, kom je vanzelf een foto met een blauwe rand erom tegen soort filter zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:03

Yonker schreef:
Resistance schreef:
Ergens is het best "gevaarlijk" dat je vriend/man ontmoeten via tinder soms als taboe gezien wordt. Bij de jongen uit het metrotopic speelde zeker mee de manier waarop ik hem ontmoet had, in het maken van een keuze. De maatschappij heeft onbewust iets van: dat is zo'n verhaaltje zoals het hoort, en dat speelt mee in je eigen hoofd. Als je iemand op zo'n manier hebt ontmoet, moet je hem dan wel laten gaan? Ondanks dat je niets voelt?

Terwijl je "gewoon" via Tinder iemand kan ontmoeten met wie je een veel betere klik hebt.

Ik zou er dus ook eerlijk over zijn! Het gaat niet om de manier waarop je elkaar hebt ontmoet, maar om wat je samen hebt. Dat is iets wat ik in de afgelopen tijd wel heb gemerkt.

Zit echt tussen je oren. In mijn omgeving ken ik echt niemand die er een ding van maakt en er rust zeker geen taboe op. Misschien 10 jaar geleden maar tegenwoordig echt niet. Vind eerder mensen die erover oordelen heel kortzichtig.

In mijn omgeving helaas wel. En m'n punt is inderdaad ook dat het tussen de oren zit. Ik vind het inderdaad ook enorm kortzichtig. :j

Vanavond is mijn tinderdate, ben benieuwd! :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:06

Nou, het is dat ik zelf heb opgebiecht ongeschoren te zijn want hem was niks opgevallen.

Berdien schreef:
Welkom nieuwelingen! Op naar weer meer goede dateverhalen :D

Ik ben zo blij dat ik de datefase achter me heb gelaten. Kruip rustig met ongeschoren beentjes in bed met hem :)) Hier gaat nog steeds alles goed. Gaan dit weekend onze vakantieplannen concreter maken. Gisteravond naar het horrorhouse in Groningen geweest. Gelukkig hadden ze voor die tijd de gelegenheid om een flinke cocktail achterover te slaan :') Daarna nog met vrienden van hem op het terras gezeten. Uiteindelijk vannacht een paar uur geslapen en net zonder make-up en met een verrot hoofd naar huis gefietst. Ah well :')

De VR night? Ik was er ook :D
Wat leuk dat jullie goed gaan en zelfs over vakantieplannen hebben.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:07

Ja je kunt gewoon zeggen Tinder toch?

Ik ben net vanochtend ook gevraagd door eentje die zowat bij mij om de hoek woont, hij is niet verkeerd, maar nog niet veel over elkaar te weten gekomen. Toch houdt ie netjes vol, dus ik denk dat ik het wel ga doen. _O- Elkaar te veel van te voren leren kennen bevalt me niet ben ik achter.

Verder niet heel erg bijgelezen, gistermiddag was het hier nog heel stil en nu zijn jullie ineens 2 pagina's verder hahaha

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik bij het scheerverhaal ook heel onschuldig zat te denken dat de mannelijke helft van de date zijn gezicht niet geschoren had.
En dat ik ondanks dat ik maagd ben en dus ZEKER WETEN niet de eerste date gelijk al het bed in duik ik mij ook netjes scheer van te voren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:55

Online ontmoeten is toch doodnormaal? Ik krijg daar echt nooit rare reacties op.. Mijn ex leerde ik bijna 10 jaar geleden kennen via relatieplanet, toen was het meer een ding, maar nu echt niet meer.. :n

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:24

Resistance schreef:
Relaxed schreef:
[ [url=m/bZHvMc.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb meer dit :') *\o/*

_O- Herkenbaar. :')

[ Afbeelding ]

@Saartje We gaan naar een wijnbar! :D

Super leuk ! Laat je weten hoe het is geweest?

Ik had een tijdje leuk contact op het werk met een collega. Kwam erachter dat die gewoon samen woonde. Heb nu gezegd dat het afgelopen is met het geflirt en thuis afspreken als er niet meer in zit. Beetje ongemakkelijk nu dus op t werk maar liever nu dan nog maanden aankloje. Ik stel me niet beschikbaar als 2e keus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:33

Met een collega aanpappen terwijl je een vriendin hebt.. Dan heb je of heel veel lef of je bent gewoon super dom.. Ik ga voor het laatste :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:37

Ah ja... ik dacht ook dat er met me geflirt werd op "werk" van de zomer, en uit niks bleek dat ie een vriendin had... maar hij woont dus echt gewoon samen met d'r en ze hebben al 3 jaar wat. In zijn geval was het niet expres zo, hij weet misschien niet eens dat wat ie doet flirterig overkomt.
Maar toch, raar toch als je gewoon NOOIT wat over je vriendin zegt?

Ik zou eigenlijk dan die vriendin ook niet willen zijn, ondanks dat deze gast dan niet van plan was om vreemd te gaan ofzo maar gewoon echt niet doorhad dat wat hij doet een impact heeft.
Want als je een partner hebt dan laat je toch op zijn minst 1x een anekdote vallen in 2 maanden?

Edit: Sorry, ik vind het nog steeds bijzonder. Ik weet ook niet wat ik ervan zou vinden als mijn vriend het gewoon nooit over mij had tegen anderen. Hoeveel plek vul je dan in in iemands leven. _O-
Laatst bijgewerkt door Nummus op 01-11-18 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:47

Relaxed schreef:
Met een collega aanpappen terwijl je een vriendin hebt.. Dan heb je of heel veel lef of je bent gewoon super dom.. Ik ga voor het laatste :')

Het ergste is nog.. Hij is zelf ook bedrogen geweest dus hij weet goed wat hij doet. Ik zei net nog van ... ben niet boos hoor ofzo maar ik ben geen 2e keus. Kreeg als antwoord.. nou dan ist toch goed ?

Meneer baalt volgens mij nu gewoon dat hij zijn 'speeltje ' kwijt is. Ik moet me nu echt aan mijn woord houden. Want als hij me echt leuk vond dan komt hij wel over de brug en anders was ik idd zijn speeltje.

Ik vrees voor dat laatste dus ook al is het nu een vervelende sfeer ik ben blij dat ik voor mezelf op kom.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:50

Dat vind ik al helemaal bijzonder Saartje! Dat ie zelf ook bedrogen is maar het dan alsnog gaat doen...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:50

Ach ja mannen...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:53

Jaaa :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:05

_O- Ja daar lijkt het soms echt op he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:13

Hahahahahaha :+

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:13

Hahahahaha geweldig!!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:59

Hahahaha!

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:06

Over mijn situatie ... wat vinden jullie ?

Ik wil komende dagen even af kijken hoe hij reageert op mij. Als het echt zo blijft dan denk ik eraan zijn vriendin een bericht te sturen met wat er gebeurd is...
Want dan voel ik me gewoon gebruikt als seksspeeltje...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:07

Heb je seks met hem gehad dan???
Aan de ene kant is het niet jou verantwoordelijkheid... maar snap wel dat je, je rot voelt... Maar wil je wel dat de werksfeer verpest wordt?? :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:30

Yonker schreef:
Aan de ene kant is het niet jou verantwoordelijkheid... maar snap wel dat je, je rot voelt... Maar wil je wel dat de werksfeer verpest wordt?? :=

Saartje_J schreef:
Ik had een tijdje leuk contact op het werk met een collega. Kwam erachter dat die gewoon samen woonde. Heb nu gezegd dat het afgelopen is met het geflirt en thuis afspreken als er niet meer in zit. Beetje ongemakkelijk nu dus op t werk maar liever nu dan nog maanden aankloje. Ik stel me niet beschikbaar als 2e keus.

Ik neem aan van wel

Saartje_J schreef:
Over mijn situatie ... wat vinden jullie ?

Ik wil komende dagen even af kijken hoe hij reageert op mij. Als het echt zo blijft dan denk ik eraan zijn vriendin een bericht te sturen met wat er gebeurd is...
Want dan voel ik me gewoon gebruikt als seksspeeltje...

Los van de morele kwestie, ik lees duidelijk dat je er zelf niet blij mee bent, dan is dat duidelijk voor jezelf toch? Hij gaat zn relatie niet voor jou verbreken uit zijn reacties te lezen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:39

Je kent zijn vriendin niet toch? Het is hier al vaker voorbij gekomen maar bedenk goed wat je doet voordat je zelf dingen op gaat lossen.

Want vaak word jij dan gezien als boeman terwijl je weinig verkeerd hebt gedaan. Wat je wel zou kunnen doen is tegen hem zeggen dat hij moet dimmen omdat je anders overweegt het tegen zijn vriendin te zeggen. Wellicht zet dat hem aan het denken.

Een oude vriendin van me zit in een vergelijkbare situatie. Zij is smoorverliefd op een collega die een vriendin heeft. Hij is op haar avances in gegaan en ze zijn dus intiem geweest. Prima, maar hij weet dat ze dol op hem is en zij weet dat hij een vriendin heeft. Vervolgens laat hij haar bungelen en zijn vriendin is nog steeds zijn vriendin.

Meestal maken mannen geen keuze. Als je graag een relatie wil dan laat je deze man beter gaan. Je verdient namelijk beter!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:51

Ja zou 't contact gewoon afkappen. Je bent duidelijk geweest tegen hem, toch? Je gaat hem niet helpen zijn vriendin te bedriegen dus het dient afgelopen te zijn, dus klaar.

Als ie dan nog doorgaat kun je zeggen van ik ga ermee naar HR. ;)

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:14

Yonker schreef:

Ja, meerdere keren zelfs .. een paar weken lang wekelijks. Ja, ik besef ook dat het komt doordat ik me nu rot voel erom. Ik snap ook niet dat hij zo boos reageerde in mijn ogen. Hij verliest toch niks? Hij heeft zijn vriendin nog gewoon ... en ik heb idd besloten dat ik niks ga zeggen is mijn taak niet daarom goed dat ik het nu laat rusten ik ben gewoon nog beetje boos.

Ik laat hem maar links liggen.. zie wel hoe hij morgen reageert.

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:29

SophievdV schreef:
Je kent zijn vriendin niet toch? Het is hier al vaker voorbij gekomen maar bedenk goed wat je doet voordat je zelf dingen op gaat lossen.

Want vaak word jij dan gezien als boeman terwijl je weinig verkeerd hebt gedaan. Wat je wel zou kunnen doen is tegen hem zeggen dat hij moet dimmen omdat je anders overweegt het tegen zijn vriendin te zeggen. Wellicht zet dat hem aan het denken.

Een oude vriendin van me zit in een vergelijkbare situatie. Zij is smoorverliefd op een collega die een vriendin heeft. Hij is op haar avances in gegaan en ze zijn dus intiem geweest. Prima, maar hij weet dat ze dol op hem is en zij weet dat hij een vriendin heeft. Vervolgens laat hij haar bungelen en zijn vriendin is nog steeds zijn vriendin.

Meestal maken mannen geen keuze. Als je graag een relatie wil dan laat je deze man beter gaan. Je verdient namelijk beter!

Ja, precies dit!
En ik hoor idd heel vaak dat de man uiteindelijk toch bij zijn huidige vriendin blijft. Aan de andere kant heb ik ook gedacht... wil ik eigenlijk wel een man die zo makkelijk vreemdgaat?
Uit zijn woorden en manier van handelen kan ik wel opmaken dat hij heel weinig respect heeft voor zijn huidige vriendin. Ze zijn ook een keer uit elkaar geweest dus ik denk dat het allemaal niet teveel voorstelt.

Ik heb eerder gevraagd van .. waar gaat dit naar toe? Hij zei toen.. ik weet het nu nog niet...ik wil er over praten. Schijnbaar vindt hij andere dingen toch wel belangrijker als met mij praten dus vandaar deze move van mij vandaag. Ik wil hem niet de macht geven door te blijven vragen en wachten.. Ik wil zelf zoveel mogelijk de touwtjes in handen houden.

Als ik m morgen zie ben ik gewoon vriendelijk en als hij afstandelijk blijft ga ik hem gewoon zeggen van.. kun je niet gewoon normaal tegen mij doen? Zonder aan mij te zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:13

Zo, ik ga nu opweg naar date... spannend! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:14

Veel plezier :D