Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Resistance schreef:Ergens is het best "gevaarlijk" dat je vriend/man ontmoeten via tinder soms als taboe gezien wordt. Bij de jongen uit het metrotopic speelde zeker mee de manier waarop ik hem ontmoet had, in het maken van een keuze. De maatschappij heeft onbewust iets van: dat is zo'n verhaaltje zoals het hoort, en dat speelt mee in je eigen hoofd. Als je iemand op zo'n manier hebt ontmoet, moet je hem dan wel laten gaan? Ondanks dat je niets voelt?
Terwijl je "gewoon" via Tinder iemand kan ontmoeten met wie je een veel betere klik hebt.
Ik zou er dus ook eerlijk over zijn! Het gaat niet om de manier waarop je elkaar hebt ontmoet, maar om wat je samen hebt. Dat is iets wat ik in de afgelopen tijd wel heb gemerkt.
Zit echt tussen je oren. In mijn omgeving ken ik echt niemand die er een ding van maakt en er rust zeker geen taboe op. Misschien 10 jaar geleden maar tegenwoordig echt niet. Vind eerder mensen die erover oordelen heel kortzichtig.
Berdien schreef:Welkom nieuwelingen! Op naar weer meer goede dateverhalen![]()
Ik ben zo blij dat ik de datefase achter me heb gelaten. Kruip rustig met ongeschoren beentjes in bed met hemHier gaat nog steeds alles goed. Gaan dit weekend onze vakantieplannen concreter maken. Gisteravond naar het horrorhouse in Groningen geweest. Gelukkig hadden ze voor die tijd de gelegenheid om een flinke cocktail achterover te slaan
Daarna nog met vrienden van hem op het terras gezeten. Uiteindelijk vannacht een paar uur geslapen en net zonder make-up en met een verrot hoofd naar huis gefietst. Ah well
Resistance schreef:Relaxed schreef:[ [url=m/bZHvMc.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb meer dit![]()
Herkenbaar.
[ Afbeelding ]
@Saartje We gaan naar een wijnbar!
Relaxed schreef:Met een collega aanpappen terwijl je een vriendin hebt.. Dan heb je of heel veel lef of je bent gewoon super dom.. Ik ga voor het laatste
Yonker schreef:Heb je seks met hem gehad dan???
Aan de ene kant is het niet jou verantwoordelijkheid... maar snap wel dat je, je rot voelt... Maar wil je wel dat de werksfeer verpest wordt??
Saartje_J schreef:Ik had een tijdje leuk contact op het werk met een collega. Kwam erachter dat die gewoon samen woonde. Heb nu gezegd dat het afgelopen is met het geflirt en thuis afspreken als er niet meer in zit. Beetje ongemakkelijk nu dus op t werk maar liever nu dan nog maanden aankloje. Ik stel me niet beschikbaar als 2e keus.
Saartje_J schreef:Over mijn situatie ... wat vinden jullie ?
Ik wil komende dagen even af kijken hoe hij reageert op mij. Als het echt zo blijft dan denk ik eraan zijn vriendin een bericht te sturen met wat er gebeurd is...
Want dan voel ik me gewoon gebruikt als seksspeeltje...
Yonker schreef:Heb je seks met hem gehad dan???
Aan de ene kant is het niet jou verantwoordelijkheid... maar snap wel dat je, je rot voelt... Maar wil je wel dat de werksfeer verpest wordt??
SophievdV schreef:Je kent zijn vriendin niet toch? Het is hier al vaker voorbij gekomen maar bedenk goed wat je doet voordat je zelf dingen op gaat lossen.
Want vaak word jij dan gezien als boeman terwijl je weinig verkeerd hebt gedaan. Wat je wel zou kunnen doen is tegen hem zeggen dat hij moet dimmen omdat je anders overweegt het tegen zijn vriendin te zeggen. Wellicht zet dat hem aan het denken.
Een oude vriendin van me zit in een vergelijkbare situatie. Zij is smoorverliefd op een collega die een vriendin heeft. Hij is op haar avances in gegaan en ze zijn dus intiem geweest. Prima, maar hij weet dat ze dol op hem is en zij weet dat hij een vriendin heeft. Vervolgens laat hij haar bungelen en zijn vriendin is nog steeds zijn vriendin.
Meestal maken mannen geen keuze. Als je graag een relatie wil dan laat je deze man beter gaan. Je verdient namelijk beter!