Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChristelJ schreef:Ik ben laatst ook weer opnieuw gestart met mijn account over mijn lease pony, ik merk dat als ik in de ochtend wat post het bereik groter is.
Ik ben ook allemaal net mee begonnen en vind wel intersant hoe alles in zijn werk gaat, ga dit topic ook zeker volgen.
Gebruiken jullie # en zetten jullie deze dan in de comments of echt onder jullie bericht? en geeft dit echt toevoegde waarden aan jullie account of niet?
DewiFoto schreef:Ik heb wel eens berichten gehad en ook samenwerkingen gedaan. Alleen de meeste bedrijven vinden mij "lastig" omdat ik niet vooraf ga/kan zeggen wat ik ga posten. Ik maak alleen eerlijke reviews en producten waar ik niet tevreden over ben krijgen dan ook niet zo veel of geen aandacht. Ben ik wel tevreden, dan gebruik ik de producten ook daadwerkelijk en kan/wil ik best veel reclame maken.
Spruit schreef:Ik vind het gewoon netter staan, toen ik ze nog onder de posts zelf zette was ik niet zo actief, had veel minder volgers en is daarom niet goed te vergelijken welke methode 'beter' is.
Spruit schreef:Hier gaat het eigenlijk wel lekker, bijna 1000 volgersMijn posts worden ook prima gewaardeerd. Scheelt wel enorm, als de koeien 's winters op stal staan is het toch lastiger mooie foto's te maken dat dat het met goed weer is, dat is ook aan de likes te zien.