Ik denk nu elke keer dat er heel veel outfit foto's worden gepost maar dan gaat het alleen maar hier over en zelf vind ik dit niet echt een leuke discussie dus ik lees daar liever niet over.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Ik vind dieetdiscussies en jeugd ervaringen omtrent gewicht en of gewicht wel of niet gezond is persoonlijk niet in een topic passen waar outfits gepost worden.. Ik kijk hier in elk geval voor inspiratie omtrent outfits. Maar misschien ligt dat aan mij.
xSwanHeart schreef:Ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan. Best een tijdje mezelf niet zo top gevoeld (als in: niet zo happy met mijn lichaam en geen zin om moeite te doen), dus had weinig te posten. Ook ik vind het trouwens juist zo leuk dat iedereen in dit topic welkom is, ongeacht welke maat je draagt! Je maat bepaalt namelijk niet of je er leuk uitziet of niet
Back on topic dan maar:
[ [url=m/N7Jrfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dagje thuis werken, dus lekker comfortabel
xSwanHeart schreef:Ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan. Best een tijdje mezelf niet zo top gevoeld (als in: niet zo happy met mijn lichaam en geen zin om moeite te doen), dus had weinig te posten. Ook ik vind het trouwens juist zo leuk dat iedereen in dit topic welkom is, ongeacht welke maat je draagt! Je maat bepaalt namelijk niet of je er leuk uitziet of niet
Back on topic dan maar:
[ [url=m/N7Jrfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dagje thuis werken, dus lekker comfortabel