Rommelen hier en daar en venijnige windvlagen. Ze druppels op de ruiten
sureido
Geplaatst: 24-04-19 20:59
Hier vooral regen maar verder nog geen onweer gezien, al hoorde ik van iemand die moest roeien bij Hilvarenbeek dat ie wel onweer had.
Iloveiswan
Geplaatst: 24-04-19 20:59
Volgens mij is het verder dan veluwe zo te zien. Meer naar boven. https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t= ... dl=2;dc=0; Komt wel richting mij en ben doodsbang ervoor. Maar slaap al een week nauwelijks door erge verkoudheid en misselijk. dus dat word voorlopig nog niet slapen maar wel wekker 5 uur
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 24-04-19 21:01
Best raar scherp gerommel toch dichterbij dan op de kaart lijkt. Vreemd komt wel uit het oosten
Hier blijft het door rommelen en donderen. De wint is kon flink aangewakkerd, er zijn aardige windstoten waardoor de regen soms wel als hagel klinkt tegen de ramen aan.
Wat een noodweer is het hier geweest. Moest er met de auto door, kwamen net van een verjaardag. Het werd groen en stikdonker. We hebben de auto aan de kant gezet, we zagen niks meer door de keiharde regen. En een schouwspel van bliksemschichten. Wat een zooi bij aankomst thuis, alles blank en kasje van de moestuin weggewaaid. Morgen met daglicht maar eens beter bekijken. Vannacht komt er geloof ik nog wat.
Het trok hier mooi langszij, precies voor ons huis langs in de verte. Foto is kwalitatief niet best, maar wel trots dan ik 1 van de vele flitsen vast heb kunnen leggen.
Gave foto's hoor! Wij hebben alleen de regen gehad helaas, helemaal natgeregend. Achja, goed voor de droogte
mvdende
Geplaatst: 24-04-19 22:48
Den Haag alleen maar regen. Die buienlijn lag in eerste instantie op koers om hier overheen te trekken, maar is naar het noorden afgebogen helaas.
Hiraeth
Geplaatst: 24-04-19 22:49
Moet deze van Jolien ook nog even delen.
Ben echt helemaal blij. We werden eigenlijk continue verrast door indrukwekkende structuren die begonnen te ontstaan op buien die wij als slechts een voorproefje zagen. Het bleef ook maar losgaan qua ontladingen, we zaten op een gegeven moment tussen drie buien in.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 24-04-19 22:50
Mooie foto Hopelijk niet veel schade Veel regen hier
Het heeft hier flink geregend Meeste onweer trok langs de stad. Ten westen van Groningen ging het op een gegeven moment wel flink te keer, een en al flitsen.
Voor dit weekend zal het rond de grens aan Oklahoma zijn en de week daarop ziet het er toch naar uit dat we bijna elke dag gaan kunnen chasen.. ook de hele tijd in Texas en dan ziet het er naar uit dat we tegen het weekend daarop wel noordelijker zullen gaan.
CAPE zaterdag& zondag
Ben zoooo benieuwd
xxemmely
Geplaatst: 26-04-19 01:51
Fijn dat je daar veilig bent aangekomen! Veel plezier gewenst!! En niet vergeten ons op de hoogte te houden uiteraard