DatBenIkNou schreef:Ik ben bezig om een tweedehands trailer aan te schaffen. Staat er gisteren één op Marktplaats met 'vandaag afhalen' dus ik bel voor informatie. Klinkt goed dus ik wil hem wel zelfde avond komen halen al is het behoorlijk stuk rijden. Doe een bod wat 50 euro hoger is dan hun bieden vanaf prijs. Wordt niet geaccepteerd maar ook geen tegenbod. Oké dan verhoog ik het bod met 100 euro. Niets meer op gehoord en ik kijk net naar de advertentie staat nog steeds hetzelfde bedrag bij bieden vanaf maar de vraagprijs verhoogd. Snap ik niet hoor. Zeg wat je ervoor wil hebben en probeer een deal te sluiten. Staat ook nog steeds 'vandaag afhalen' bij terwijl hij al aangaf dat dat gisteravond niet kon...Nou ja ik wacht nu maar even af, graag of niet en er zijn nog geen andere biedingen geplaatst.
Niks meer van gehoord. Vind ik zo raar, heb zelfs telefonisch contact gehad en hij weet dat ik serieuze interesse heb. Stuur dan desnoods een berichtje met we wachten nog even andere biedingen af. Staat nog steeds 'vandaag ophalen' en bieden vanaf 650 en ik had 800 geboden.
Nog vreemder is dat gister de prijs 50 euro omhooggezet is, en vandaag weer 50 erbij.
Ik zie geen biedingen op MP zelf. Nou ja, ik heb inmiddels wel zo iets van: hou hem lekker.