Wijk en Aalburg is vrij in de buurt.....hihi De 1000poot inmiddels online gevonden en was al aan het kijken. Bij de branders (de "normale" ) staat overigens wel bij dat ze ook voor Goose Creek zijn, of lees ik dit niet goed? https://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/c- ... e-warmers/ (voordat ik dadelijk dingen koop die niet bij elkaar kunnen ...hihi)
Skessa_
Geplaatst: 06-10-22 16:13
Zou haar wel even vtv een mailtje sturen of ze er ook daadwerkelijk is
Je kan het wel in een normale brander doen, maar ik vind het zelf gewoon niet zo prettig omdat je snel een verbrande waxgeur ruikt. Hoe lager je brander hoe sneller je dat hebt omdat je wax dan gewoon veelste heet wordt. En dus gaat je geur ook minder lang mee!
Als je van sterke geuren houdt moet je echt voor Goose Creek op een lichte elektrische brander gaan. Of Bath & Body Works als kaars of in brokken op de brander.
KatooG
Geplaatst: 25-11-22 21:31
Hallo!
Ik heb recent voor het eerst zo'n scentburner gekocht en wat scentchips, gewoon om te proberen. Ik heb er al een paar gebrand, telkens 1 scentchip, was best oké. Nu zag ik op de website dat je er minimaal 3 per keer moet branden dus probeerde ik eens met er twee in het schaaltje te doen. Alleen begint de wax dan te roken. Is dat normaal? Is dat gevaarlijk?
Ik heb het kaarsje dan maar gedoofd want ik wou geen risico's nemen ivm gezondheid.
nevica
Geplaatst: 25-11-22 22:40
Ik doe er 3 per keer in. Het 'rookt' héél lichtjes maar dat moet ik maar net zien. Kan het eigenlijk geen roken noemen.
Skessa_
Geplaatst: 25-11-22 22:44
Dan is wrs je brander te laag of je kaars te groot waardoor die te warm wordt.
little_birdy
Geplaatst: 26-11-22 19:03
Is de rook niet ook gewoon de geur die er vanaf komt ?
Want met maar 1 erin zie ik het roken of te heet worden eerder gebeuren dan met 3, dus dat klinkt onlogisch in mijn oren
Je moet even niet gewoon naar afrekenen gaan maar bovenaan op je karretje klikken en dan kiezen voor bekijk en bewerk winkelwagen, dan staat de invoeroptie bovenaan, maar inderdaad erg goed verstopt.
Huh hebben ze nou ook weer andere toegevoegd? Ik heb watermelon lemonade besteld gisteren maar zie nu nog 2 andere watermelon lemonade en allebei in mooiere potten dan die ik besteld heb, zonde, maar die heb ik echt niet gezien gisteren
Fabled
Geplaatst: 02-12-22 13:44
Ik zag gisteren ook opeens andere verschijnen
Skessa_
Geplaatst: 02-12-22 13:45
Zou kunnen hoor! Mss ergens nog een voorraadje gevonden
Zag dat het in USA zelfs met een wachtrij gaat online!