Shirley schreef:Volgens dat strookje zou het hier dan nu droog zijn, maar noppes Inderdaad hier had het ook al droog moeten zijn Overigens regent het hier ook flink door niks geen gedruppel.Weer.nl met z'n maar 1 mm
Het regent al sinds half 11 en het is nog niet droog geweest.Morgen SGW genoeg droge kleding meenemen en een plu
begint hier gewoon al te stormen. de paarden voelde dat ook al aan in de paddock... ze waren erg onrustig
Wat een pokkeweer zeg... Wilde nog gaan rijden, maar toen ik uiteindelijk op stal kwam (drukke dag weer), begon het harder te waaien en ook nog eens te regenen. Ik heb toch maar bedankt... Soms, hè... Soms zou ik heel graag een binnenbak willen...
Dan hebben we morgen dus een uur langer rotweer, regen en storm,windkracht 8 morgen.De klok moet een uur vóóruit tootje,niet achteruit.
Bijna goed Gohya........morgen hebben we gewoon een uur langer in je bed Blijf weer Of lekker twee uur eerder in je bed gaan weer
Maar ik had juist besloten dat ik lekker uit mocht slapen morgen.En aangezien dat niet mijn sterkste kant is ga ik vast blij zijn als ik wakker word
Ik kom ook even aanwaaien in dit topic Wat een wind vanavond! Het viel me wel op dat het gelukkig helemaal niet koud voelde, ondanks de wind.
Hé! RiannaB!! Het was echt niet normaal. Ches en Vyool hadden er geen lol in buiten... Ches wilde graag naar binnen!Ik had eerst het plan te rijden, maar toen begon het veel harder te waaien en te regenen... Dan maar niet.PS: Wat een mooie avatar heb je!