Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loveskary schreef:Hier vandaag een mail gehad dat we 3 kittens te koop hebben.
Dit stond er in hes ge di orang poe nok.
Nou daar ging al wat rinkelen bij mij geloof nooit dat zon kitten daar een goed huisje krijgt.
Let wel ze hoeven niet weg mogen weg maar niet voor niks want dat vertrouw ik niet met al die verhalen van dieren beulen die gratis dieren halen door er wat voor te vragen komen er meer goede mensen.
Kletskousz schreef:Klinkt alsof ze in de bamie gaan
Loveskary schreef:Hier vandaag een mail gehad dat we 3 kittens te koop hebben.
Dit stond er in hes ge di orang poe nok.
Nou daar ging al wat rinkelen bij mij geloof nooit dat zon kitten daar een goed huisje krijgt.
Let wel ze hoeven niet weg mogen weg maar niet voor niks want dat vertrouw ik niet met al die verhalen van dieren beulen die gratis dieren halen door er wat voor te vragen komen er meer goede mensen.
Loveskary schreef:Alwiene schreef:Of je die oranje poes nog hebtHe wat doe je moeilijk over een tikfoutje en beetje dialect
![]()
Nou op marktplaats waarschuwen ze er anders wel goed voor.
En ik ben gewoon voorzichtig en teveel schrijf fouten in de mail mag ik dan niet voorzichtig zijn hoe zou jij reageren.
danamuts schreef:oke,
ik heb ook weer eens wat op mp staan. Mijn autootje....
Binnen een uur al een bod voor de sloopprijs.... Ik weet niet, maar het ding rijdt, en nog goed ook. Niet van een oud vrouwtje geweest, en ook echt niet gebruikt als alleen boodschappenauto, en nee, heeft ook niet heel zijn leven binnen gestaan.
Gewoon nog geen kwart van mijn vp. Mail ik netjes dat ik het bod niet in verhouding vind staan met mijn vraagprijs.
Krijg ik doodleuk terug: vp is niet reeel, meer dan mijn bod is hij niet meer waard
danamuts schreef:helaas, ga over op een lease auto, dus heb niks aan inruil.
Ik zoek gewoon een particulier die iets meer betaald dan de slachtprijs, en er nog lekker mee rond toert voor de komende 10 jaar.
danamuts schreef:Kreeg nog reactie terug dat hij een auto van een jaar nieuwer (dus nog steeds oud) voor € 1500,- had gekocht.
heb hem netjes gemeld dat ik hem dan nog liever 10 jaar zelf rijdt. en heb hem gefeliciteerd met zijn goede deal!
Tevens even op zijn adv. zitten kijken en vergelijkbare tuf tuf staat erop voor het dubbele van de mijne..
met 100000 km extra..... grrrrrr