Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:51

Fijn om te horen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:55

Had hier een maffe situatie vanavond. Zou iemand van MP iets om 7 uur op komen halen. Krijg ik rond kwart over 5 een privebericht via Facebook van iemand die hier in de buurt woont en vaker wat op is komen halen of ze ook nu even dat voor die persoon van MP op kon halen want om 7 uur ging niet lukken. Ik snapte er geen drol meer van maar oke prima, kom maar. Dus ff gevraagd hoe en wat en mijn MP klant bleek dus de schoondochter van de vrouw die het op kwam halen te zijn. :') Nou ja, ik heb zonder gezeur mijn 10 euro gekregen dus ik vind het allemaal best.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 00:03

Dat ze zeggen geld is overgemaakt stuur maar op ze kunnen zoveel zeggen.
Geen geld is ook geen pakket versturen sommige blijven dat proberen.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:02

Ik doe dat ook altijd. Maar vermeld er wel bij dat mijn bank traag is met overmaken. Dat ik het wel zie verschijnen. Niet met de intentie dat ze het gelijk moeten opsturen.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:36

Hier vandaag een mail gehad dat we 3 kittens te koop hebben.

Dit stond er in hes ge di orang poe nok.

Nou daar ging al wat rinkelen bij mij geloof nooit dat zon kitten daar een goed huisje krijgt.
Let wel ze hoeven niet weg mogen weg maar niet voor niks want dat vertrouw ik niet met al die verhalen van dieren beulen die gratis dieren halen door er wat voor te vragen komen er meer goede mensen.

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:45

Klinkt alsof ze in de bamie gaan :Y)
Loveskary schreef:

Nou daar ging al wat rinkelen bij mij geloof nooit dat zon kitten daar een goed huisje krijgt.
Let wel ze hoeven niet weg mogen weg maar niet voor niks want dat vertrouw ik niet met al die verhalen van dieren beulen die gratis dieren halen door er wat voor te vragen komen er meer goede mensen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:00

Of je die oranje poes nog hebt :D He wat doe je moeilijk over een tikfoutje en beetje dialect :') :+

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:08

Alwiene schreef:
Of je die oranje poes nog hebt :D He wat doe je moeilijk over een tikfoutje en beetje dialect :') :+

Nou op marktplaats waarschuwen ze er anders wel goed voor.
En ik ben gewoon voorzichtig en teveel schrijf fouten in de mail mag ik dan niet voorzichtig zijn hoe zou jij reageren.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:09

Kletskousz schreef:
Klinkt alsof ze in de bamie gaan :Y)
Loveskary schreef:

Ben gewoon alert das alles.

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:09

Wees gerust, alwiene bedoelde t sarcastisch ;)

Loveskary schreef:
Alwiene schreef:

Nou op marktplaats waarschuwen ze er anders wel goed voor.
En ik ben gewoon voorzichtig en teveel schrijf fouten in de mail mag ik dan niet voorzichtig zijn hoe zou jij reageren.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:12

Ho ho rustig maar, wat Kletskousz al zegt, dat was inderdaad volledig sarcastisch bedoeld ;)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:13

Dan is het goed ik hoor zulke nare verhalen de laatste tijd over dieren leed en er staan zelfs waarschuwingen op mp wat er kan gebeuren als je dieren gratis weg geeft :brr: mij te erg en te tja geen woorden verder voor zal de verhalen maar voor me houden.

Dat kittens als slangen voer eindigen of als speelgoed voor de hond of om vecht honden mee te leren bijten nee dank je anders houd ik ze echt liever zelf ga die advertentie maar verwijderen.
Het zijn binnen katten en ze zitten me toch niet in de weg.
Afbeelding

Dit zijn ze toen ze pas een paar weken waren misschien wel leuk om even te laten zien.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 07:04

Heb ook weer wat.

Mevrouw zou geld overmaken zondag krijg maandagmiddag pas een berich het is overgemaakt. Ik oké als ik het heb ontvangen gaat het op de post. Krijg ik gister laat opeens een bericht Ow de betaling is mislukt want dan komt ik rood te staan dus gaat niet door.....uhhh naar mijn weten zie je dit al met overschrijven..
Maarja pech voor haar hij gaat niet voor minder en weg en stuur hem ook echt niet op ;)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:53

Nooit te gauw versturen eerst betaling binnen dan pas opsturen.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:51

Ik stuur sowieso niks op zonder betaling.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 07:38

Wat een leuke kittens maar helaas gaat onze hond niet samen met een kat.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:39

oke,

ik heb ook weer eens wat op mp staan. Mijn autootje....

Binnen een uur al een bod voor de sloopprijs.... Ik weet niet, maar het ding rijdt, en nog goed ook. Niet van een oud vrouwtje geweest, en ook echt niet gebruikt als alleen boodschappenauto, en nee, heeft ook niet heel zijn leven binnen gestaan.

Gewoon nog geen kwart van mijn vp. Mail ik netjes dat ik het bod niet in verhouding vind staan met mijn vraagprijs.

Krijg ik doodleuk terug: vp is niet reeel, meer dan mijn bod is hij niet meer waard :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:44

danamuts schreef:
oke,

ik heb ook weer eens wat op mp staan. Mijn autootje....

Binnen een uur al een bod voor de sloopprijs.... Ik weet niet, maar het ding rijdt, en nog goed ook. Niet van een oud vrouwtje geweest, en ook echt niet gebruikt als alleen boodschappenauto, en nee, heeft ook niet heel zijn leven binnen gestaan.

Gewoon nog geen kwart van mijn vp. Mail ik netjes dat ik het bod niet in verhouding vind staan met mijn vraagprijs.

Krijg ik doodleuk terug: vp is niet reeel, meer dan mijn bod is hij niet meer waard :(

Is gewoon een handelaar...
Zo vroeg ik destijds iets van 800 voor mijn Ford Ka, die in mijn ogen wel rijp was voor de slacht (maar nog steeds rondrijd!) en kreeg ik ook biedingen van 200 euro. De hoogste was 400 euro, die wilde 'm voor zijn zoon hebben.

Uiteindelijk ben ik auto's gaan kijken bij garages en heb ik mijn Ka ingeruild. Mijn huidige auto stond te koop voor 2750 euro, ik heb 'm gekocht voor 2500 euro. Dus ik kreeg 250 euro toe voor mijn Ka, maar daarbovenop kreeg ik splinternieuwe A-merk voorbanden, achterklep opnieuw gespoten, dorpels werden zwart gemaakt en zo nog wat van die kleine dingetjes. Had ik dat zelf moeten doen, was ik een stuk meer kwijt dan die 400 euro die ik geboden kreeg.

Dus een redelijke handelaar zoeken en inruilen wil in sommige gevallen wel lonen hoor :)

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:50

helaas, ga over op een lease auto, dus heb niks aan inruil.

Ik zoek gewoon een particulier die iets meer betaald dan de slachtprijs, en er nog lekker mee rond toert voor de komende 10 jaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:55

danamuts schreef:
helaas, ga over op een lease auto, dus heb niks aan inruil.

Ik zoek gewoon een particulier die iets meer betaald dan de slachtprijs, en er nog lekker mee rond toert voor de komende 10 jaar.

Oh nee, dan heb je er inderdaad niets aan nee... :n

Maar het is wel een overduidelijke brutale handelaar. Ik hou sowieso niet zo van dat: "Meer dan mijn bod is hij niet waard."-uitspraken. Vind ik zo vreselijk arrogant. Wees dan niet zo op je teentjes getrapt en zeg dan: "Oke, jammer, dan gaat het over. Succes met de verkoop."

Maar zo zijn die types helaas niet...

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:16

Kreeg nog reactie terug dat hij een auto van een jaar nieuwer (dus nog steeds oud) voor € 1500,- had gekocht.

heb hem netjes gemeld dat ik hem dan nog liever 10 jaar zelf rijdt. en heb hem gefeliciteerd met zijn goede deal!

Tevens even op zijn adv. zitten kijken en vergelijkbare tuf tuf staat erop voor het dubbele van de mijne..
met 100000 km extra..... grrrrrr

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:31

danamuts schreef:
Kreeg nog reactie terug dat hij een auto van een jaar nieuwer (dus nog steeds oud) voor € 1500,- had gekocht.

heb hem netjes gemeld dat ik hem dan nog liever 10 jaar zelf rijdt. en heb hem gefeliciteerd met zijn goede deal!

Tevens even op zijn adv. zitten kijken en vergelijkbare tuf tuf staat erop voor het dubbele van de mijne..
met 100000 km extra..... grrrrrr

Kennelijk wil hij de jouwe dan toch wel heel erg graag... Mafkees... :n

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:41

Wat voor n auto heb je te koop? Evt. Link in pb :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:58

danamuts schreef:
Ik zoek gewoon een particulier die iets meer betaald dan de slachtprijs.

:') _O-

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 14:25

auto's verkopen op het internet is echt een drama met al die handelaren je krijgt de meest idiote korte tot onbeschofte biedingen en opmerkingen die je kan bedenken. Schrikbarend gewoon. ik heb al een aantal auto's gekocht en verkocht in de afgelopen 15 jaar (iets van 5 of 6 hoor, dus ben geen handelaar oid) maar het is altijd weer een uitdaging. Succes in ieder geval met de verkoop. Pfffff