Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:
Normaal gezien is een zeilboot echt wel beter voor het milieu, dan een vliegtuig, natuurlijk.
Zeker. Maar mevrouw gaat niet alleen. Dus is voor de show.
Dus Purny heeft gewoon een punt.
Nyaleti schreef:Stikt van de mieren bij de voordeur. en niet van die kleine die op zoet afkomen maar ze zijn vet groot. Heeelllpp bah
Mo_86 schreef:Na een vakantie terug komen in Nederland geeft mij altijd een gevoel van heimwee en het besef dat Nederland niet voelt als het land waar ik hoor. Natuurlijk is het hier heel erg goed geregeld en al maar het gevoel te willen emigreren overheerst sterk. De plannen zijn er ook maar om verschillende redenen kan het nu gewoon nog niet. En daar erger ik me aan
LaPluche schreef:Laat mevrouw Greta naar Bali gaan, al dan niet lopend of op de fiets, en daar het plastic uit de rivieren plukken of naar de mijnen gaan waar kinderen kobalt uit de mijn halen voor haar zo geliefde electrische auto's.
JudithGigi schreef:Voor wie? Wij westerlingen... Zo vreemd is het niet om hier te protesteren dan
Lestrange01 schreef:Nyaleti schreef:Stikt van de mieren bij de voordeur. en niet van die kleine die op zoet afkomen maar ze zijn vet groot. Heeelllpp bah
Ohhhh ik hou van mieren, heb je een foto? Ik ben benieuwd welke dit zijn.
Als je wil dat ze niet naar binnen komen, kan het helpen om iets te eten in de buurt van hun nest ingang te leggen, dan hoeven ze niet te zoeken naar eten ergens anders.
Nyaleti schreef:Lestrange01 schreef:
Ohhhh ik hou van mieren, heb je een foto? Ik ben benieuwd welke dit zijn.
Als je wil dat ze niet naar binnen komen, kan het helpen om iets te eten in de buurt van hun nest ingang te leggen, dan hoeven ze niet te zoeken naar eten ergens anders.
[ [url=m/UFM8hq.jpg]Afbeelding[/url] ]een of andere Bosmier zegt Google.
Het nest zit tussen de buitenmuur en kozijn..