Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Dat ik al maanden op zoek ben naar toffe sneakers, omdat die ik heb versleten zijn, en nu heb ik hele toffe gevonden van Fila. Zijn ze uniseks, maar overal lopen de maten pas vanaf 40. En nee, kleinere maten zijn nergens uitverkocht, maar bestaan gewoon niet. Dan is het toch geen uniseks als ze voor de gemiddelde vrouwen schoenmaat niet beschikbaar zijn?
En ze zijn ook nog eens overal 50% korting op het moment. Zo stom. Alles wat enigszins in de buurt komt van sneakers in mijn maat, zijn weer typische ‘vrouwen’ sneakers met roze of paars of zijn ze met kek donkergroen is het met een glimmende zilverrand erbij. Of ze zijn spierwit. Dat wil ik allemaal niet.Deze zijn zwart met donkergele accenten, zoiets wil ik. Geen truttefruttige kleuren, oké.
Suliko schreef:Dat ik al maanden op zoek ben naar toffe sneakers, omdat die ik heb versleten zijn, en nu heb ik hele toffe gevonden van Fila. Zijn ze uniseks, maar overal lopen de maten pas vanaf 40. En nee, kleinere maten zijn nergens uitverkocht, maar bestaan gewoon niet. Dan is het toch geen uniseks als ze voor de gemiddelde vrouwen schoenmaat niet beschikbaar zijn?
En ze zijn ook nog eens overal 50% korting op het moment. Zo stom. Alles wat enigszins in de buurt komt van sneakers in mijn maat, zijn weer typische ‘vrouwen’ sneakers met roze of paars of zijn ze met kek donkergroen is het met een glimmende zilverrand erbij. Of ze zijn spierwit. Dat wil ik allemaal niet.Deze zijn zwart met donkergele accenten, zoiets wil ik. Geen truttefruttige kleuren, oké.
Dropneus95 schreef:Net een gesprek gehad met de TC van de club. Afgelopen seizoen kampioen geworden. Gepromoveerd naar de eerste klasse. Heerlijk team waar ik met sommige al jaren speel. Vertellen ze mij even dat ze mij volgens mij als enige uit het team willen halen, tweede klasse willen laten spelen met allemaal jongere. "Ja we hebben iedereen op een hoop gegooid en van hoog naar laag ingedeeld en er zijn gewoon mensen die beter zijn dan jij". Kan wel zijn, maar je gaat mij echt niet als enige daar uit halen. Ik mag eerst het team naar een kampioenschap helpen waar ik gewoon elke wedstrijd gespeeld heb, en vervolgens zeg je dit? Gaat echt niet gebeuren. Dan heb ik na 20 jaar mijn laatste wedstrijd gespeeld.die mensen waarmee ik in het team zit maken voor mij het spelletje. Ik hoef helemaal niet hoog te spelen, als het maar gezellig is.
Ik ga nu echt aan mijzelf twijfelen, ben ik dan echt zo veel slechter dan andere uit het team? Heb ik dan echt zo weinig inzicht in wat mijn niveau is?na al die jaren vrijwel hetzelfde team is dit nog nooit een probleem geweest. ik wil gewoon lekker kunnen blijven spelen en niet in zo'n poep team als waar ze mij nu in hebben gestopt.
kampioen2be schreef:Dropneus95 schreef:Net een gesprek gehad met de TC van de club. Afgelopen seizoen kampioen geworden. Gepromoveerd naar de eerste klasse. Heerlijk team waar ik met sommige al jaren speel. Vertellen ze mij even dat ze mij volgens mij als enige uit het team willen halen, tweede klasse willen laten spelen met allemaal jongere. "Ja we hebben iedereen op een hoop gegooid en van hoog naar laag ingedeeld en er zijn gewoon mensen die beter zijn dan jij". Kan wel zijn, maar je gaat mij echt niet als enige daar uit halen. Ik mag eerst het team naar een kampioenschap helpen waar ik gewoon elke wedstrijd gespeeld heb, en vervolgens zeg je dit? Gaat echt niet gebeuren. Dan heb ik na 20 jaar mijn laatste wedstrijd gespeeld.die mensen waarmee ik in het team zit maken voor mij het spelletje. Ik hoef helemaal niet hoog te spelen, als het maar gezellig is.
Ik ga nu echt aan mijzelf twijfelen, ben ik dan echt zo veel slechter dan andere uit het team? Heb ik dan echt zo weinig inzicht in wat mijn niveau is?na al die jaren vrijwel hetzelfde team is dit nog nooit een probleem geweest. ik wil gewoon lekker kunnen blijven spelen en niet in zo'n poep team als waar ze mij nu in hebben gestopt.
Zit je in een selectie team? Dan heb je wel kans dat ze je inderdaad eruit kunnen zetten... Wel vaag dat ze nu al, zonder selectie trainingen, jou laten langskomen. Misschien passen die andere er helemaal niet bij? En moet je nu per direct al uit je team? Lijkt mij niet toch
kampioen2be schreef:Dan is dit toch heel erg raar? Het klinkt nu als een vriendenteam. Spelen jullie hoger dan het eerste? Misschien dat de TC jullie wil doorschuiven?
Het is en blijft heel vaag. Heb je het misschien al kunnen aankaarten binnen het team zelf? Want het klinkt nu wel alsof er allerlei plannen zijn voor dit team (namelijk een selectie team van maken) en dat lijkt mij heet raar om te doen zonder overleg met iedereen
Arethe schreef:Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?!ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.
fleurtjeuh schreef:Achterlijke 'cropped' mode...
Shirts en truien waardoor je bovenlijf een hele rare verhouding krijgt en broeken waardoor je proporties nog vreemder worden..
Zelfs de meest lange en slanke benen lijken nog raar in verhouding..
Arethe schreef:Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?!ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.