Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:46

Film die ik wilde kijken nergens (legaal) te bekijken :(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 23:12

Dat ik al maanden op zoek ben naar toffe sneakers, omdat die ik heb versleten zijn, en nu heb ik hele toffe gevonden van Fila. Zijn ze uniseks, maar overal lopen de maten pas vanaf 40. En nee, kleinere maten zijn nergens uitverkocht, maar bestaan gewoon niet. Dan is het toch geen uniseks als ze voor de gemiddelde vrouwen schoenmaat niet beschikbaar zijn? >;)

En ze zijn ook nog eens overal 50% korting op het moment. Zo stom. Alles wat enigszins in de buurt komt van sneakers in mijn maat, zijn weer typische ‘vrouwen’ sneakers met roze of paars of zijn ze met kek donkergroen is het met een glimmende zilverrand erbij. Of ze zijn spierwit. Dat wil ik allemaal niet. -O- Deze zijn zwart met donkergele accenten, zoiets wil ik. Geen truttefruttige kleuren, oké.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 23:19

Ik erger me aan mijn vriend die lekker ligt te snurken naast me. Daardoor kan ik dus niet slapen. Wat ook niet helpt is dat ze met helicopters aan het oefenen zijn boven de Waddenzee. Ik wil slapen :O

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 23:21

Suliko schreef:
Dat ik al maanden op zoek ben naar toffe sneakers, omdat die ik heb versleten zijn, en nu heb ik hele toffe gevonden van Fila. Zijn ze uniseks, maar overal lopen de maten pas vanaf 40. En nee, kleinere maten zijn nergens uitverkocht, maar bestaan gewoon niet. Dan is het toch geen uniseks als ze voor de gemiddelde vrouwen schoenmaat niet beschikbaar zijn? >;)

En ze zijn ook nog eens overal 50% korting op het moment. Zo stom. Alles wat enigszins in de buurt komt van sneakers in mijn maat, zijn weer typische ‘vrouwen’ sneakers met roze of paars of zijn ze met kek donkergroen is het met een glimmende zilverrand erbij. Of ze zijn spierwit. Dat wil ik allemaal niet. -O- Deze zijn zwart met donkergele accenten, zoiets wil ik. Geen truttefruttige kleuren, oké.

Ik had precies het tegenovergestelde vandaag in de Boerenbond.

Lekker kneuterige regenlaarzen met vlindertjes. Maar die waren er niet groter dan maat 27.

Hallo, mijn innerlijke kind wil gewoon vlinderregenlaarsjes voor in de tuin oké

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 23:22

Net een gesprek gehad met de TC van de club. Afgelopen seizoen kampioen geworden. Gepromoveerd naar de eerste klasse. Heerlijk team waar ik met sommige al jaren speel. Vertellen ze mij even dat ze mij volgens mij als enige uit het team willen halen, tweede klasse willen laten spelen met allemaal jongere. "Ja we hebben iedereen op een hoop gegooid en van hoog naar laag ingedeeld en er zijn gewoon mensen die beter zijn dan jij". Kan wel zijn, maar je gaat mij echt niet als enige daar uit halen. Ik mag eerst het team naar een kampioenschap helpen waar ik gewoon elke wedstrijd gespeeld heb, en vervolgens zeg je dit? Gaat echt niet gebeuren. Dan heb ik na 20 jaar mijn laatste wedstrijd gespeeld. :n die mensen waarmee ik in het team zit maken voor mij het spelletje. Ik hoef helemaal niet hoog te spelen, als het maar gezellig is.

Ik ga nu echt aan mijzelf twijfelen, ben ik dan echt zo veel slechter dan andere uit het team? Heb ik dan echt zo weinig inzicht in wat mijn niveau is? ;( na al die jaren vrijwel hetzelfde team is dit nog nooit een probleem geweest. ik wil gewoon lekker kunnen blijven spelen en niet in zo'n poep team als waar ze mij nu in hebben gestopt.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 23:26

Suliko schreef:

OMG ik was juist zo blij toen ik knalroze sneakers in maatje 43 heb kunnen vinden *\%/*

We willen allemaal vooral wat we niet kunnen hebben vrees ik :=

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 23:55

Dropneus95 schreef:
Net een gesprek gehad met de TC van de club. Afgelopen seizoen kampioen geworden. Gepromoveerd naar de eerste klasse. Heerlijk team waar ik met sommige al jaren speel. Vertellen ze mij even dat ze mij volgens mij als enige uit het team willen halen, tweede klasse willen laten spelen met allemaal jongere. "Ja we hebben iedereen op een hoop gegooid en van hoog naar laag ingedeeld en er zijn gewoon mensen die beter zijn dan jij". Kan wel zijn, maar je gaat mij echt niet als enige daar uit halen. Ik mag eerst het team naar een kampioenschap helpen waar ik gewoon elke wedstrijd gespeeld heb, en vervolgens zeg je dit? Gaat echt niet gebeuren. Dan heb ik na 20 jaar mijn laatste wedstrijd gespeeld. :n die mensen waarmee ik in het team zit maken voor mij het spelletje. Ik hoef helemaal niet hoog te spelen, als het maar gezellig is.

Ik ga nu echt aan mijzelf twijfelen, ben ik dan echt zo veel slechter dan andere uit het team? Heb ik dan echt zo weinig inzicht in wat mijn niveau is? ;( na al die jaren vrijwel hetzelfde team is dit nog nooit een probleem geweest. ik wil gewoon lekker kunnen blijven spelen en niet in zo'n poep team als waar ze mij nu in hebben gestopt.

Zit je in een selectie team? Dan heb je wel kans dat ze je inderdaad eruit kunnen zetten... Wel vaag dat ze nu al, zonder selectie trainingen, jou laten langskomen. Misschien passen die andere er helemaal niet bij? En moet je nu per direct al uit je team? Lijkt mij niet toch

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 00:03

kampioen2be schreef:
Dropneus95 schreef:

Zit je in een selectie team? Dan heb je wel kans dat ze je inderdaad eruit kunnen zetten... Wel vaag dat ze nu al, zonder selectie trainingen, jou laten langskomen. Misschien passen die andere er helemaal niet bij? En moet je nu per direct al uit je team? Lijkt mij niet toch

Nee gewoon een "we willen lekker volleyballen team". Vorig seizoen 2de klasse gespeeld, kampioen geworden en zouden nu eerste klasse gaan spelen. Hebben we ook al eerder gespeeld. Ik speel eigenlijk al jaren in dit team dus ik snap gewoon niet waar dit vandaan komt.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 00:06

Dan is dit toch heel erg raar? Het klinkt nu als een vriendenteam. Spelen jullie hoger dan het eerste? Misschien dat de TC jullie wil doorschuiven?
Het is en blijft heel vaag. Heb je het misschien al kunnen aankaarten binnen het team zelf? Want het klinkt nu wel alsof er allerlei plannen zijn voor dit team (namelijk een selectie team van maken) en dat lijkt mij heet raar om te doen zonder overleg met iedereen

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 00:14

kampioen2be schreef:
Dan is dit toch heel erg raar? Het klinkt nu als een vriendenteam. Spelen jullie hoger dan het eerste? Misschien dat de TC jullie wil doorschuiven?
Het is en blijft heel vaag. Heb je het misschien al kunnen aankaarten binnen het team zelf? Want het klinkt nu wel alsof er allerlei plannen zijn voor dit team (namelijk een selectie team van maken) en dat lijkt mij heet raar om te doen zonder overleg met iedereen

Nee wij waren dames 5 :') er zijn zelfs mensen terug gekomen nadat ze gestopt zijn in corona tijd omdat ons team zo leuk is. Iedereen is ook altijd welkom bij ons. Ik mocht er met niemand over praten totdat dit concept eruit was :roll: heb ik toch gedaan. En de twee die ik heb gesproken vonden het ook heel raar. Er moet wel het een en ander geschoven worden waarschijnlijk omdat er in hogere teams mensen stoppen en er van de jeugd ook door moet wat niet zo hoog kan spelen. Maar om dan de rest wel bij elkaar te laten en mij eruit te halen :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 00:34

Waarom kan ik niet gewoon op een normaal tijdstip gaan slapen :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 03:32

Ennn wakkerrrr :j
Moest naar het toilet gaat mijn man tegen me banketstaaf |o dus nu zitten we samen binnen :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 04:38

Misschien heel banketstaaf, maar m'n zus heeft weeën, zit dus in bad, maar het licht van de badkamer schijnt precies bij mij naar binnen. Dus hier ook alweer ruim een uur wakker :Z

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 06:46

Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?! |o ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 07:18

Arethe schreef:
Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?! |o ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.

Hm nee maar plaatsen zo vlak voor de zomer is ook niet handig natuurlijk. Eigenlijk ga je altijd over met een nieuw schooljaar.
Kon je dit niet anders plannen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 07:19

Achterlijke 'cropped' mode...
Shirts en truien waardoor je bovenlijf een hele rare verhouding krijgt en broeken waardoor je proporties nog vreemder worden..
Zelfs de meest lange en slanke benen lijken nog raar in verhouding..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 08:21

fleurtjeuh schreef:
Achterlijke 'cropped' mode...
Shirts en truien waardoor je bovenlijf een hele rare verhouding krijgt en broeken waardoor je proporties nog vreemder worden..
Zelfs de meest lange en slanke benen lijken nog raar in verhouding..

Haha, ik heb er de leeftijd niet meer voor, dus zou zoiets niet meer proberen, maar vind het ook niet erg flatteus. Zelfde geldt voor high waist(ed??) broeken, het maakt niet veel mensen mooier vind ik. :o

Ik erger me aan mijn lijf; wil van alles maar het lukt niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 08:31

Arethe schreef:

Ooh, ik ben als kind meerdere keren (ver) verhuisd, ook vlak voor de zomer. En dan was dit ook altijd een probleem. Mijn moeder reed wel gewoon op en neer. Dus het kán wel.

Is als kind ook helemaal niets om een maand van te voren in een nieuwe klas te komen, en dan 2 maanden zomervakantie weer in een nieuwe klas.

Maar ik snap je ergernis.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 08:42

Arethe schreef:

Vragen of school open staat voor online onderwijs?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:03

Ik heb er twee :').

Eerste, dat gedoe met die beer in Italië. Eerst die beesten uitzetten, en nu valt er eentje een persoon aan, en nu moet die beer dood en wordt er een klopjacht georganiseerd :').

Tweede, mijn partner is de hele ochtend/deel van de middag met z'n stiefvader op de klepper voor onderzoeken. Thuis is nog heel veel te doen ivm onze verhuizing. Stiefvader heeft ons niet geholpen met verhuizen, niet gevraagd hoe het gaat/langs gekomen om te kijken én zijn zoon zit gewoon bij hem in huis.

Irritant plichtsbesef van m'n partner, soms :').

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:15

Suliko schreef:

Vraag het eens in het Ik zoek,ik zoek topic.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:17

Suliko zijn Vans niks voor je?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:19

Gisteren tandarts, 's avonds niet kunnen eten van de pijn en nu nog steeds last. En helaas was het toch niet de laatste afspraak en zijn we aan het uitzoeken hoe het komt dat gebit zo achteruit gaat ondanks heel veel bezoeken bij mondhygiënist en tandarts. :(

Moest gisteren al 3 keer extra verdoofd worden, terwijl ik de zwaarste krijg die bestaat en altijd al dubbele dosis...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:31

Sollicitatiebrieven schrijven. Zo slijmen over jezelf past echt niet bij me, dus zet het er nooit in, maar als ik dan vraag of andere mensen willen kijken of het oke is, moet ik dat er altijd bij in zetten. Blegh

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:32

Ah ja, het leed dat solliciteren heet. Ik heb er ook altijd een hekel aan :')