Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na de 2e date wel wat twijfel want ik vond dat hij weinig vragen stelde en niet doorvroeg, maar omdat hij wel echt luisterde als ik iets vertelde vond ik dat niet onoverkomelijk. Wel aangegeven dat ik dat miste en hij gaf aan dat hij dat ook had gemerkt..
Chickyy schreef:Nou de kop is eraf voor mij, vorige week 2 dates gehad met een man. Leuke man, kwam heel rustig en volwassen over en zat me alleen maar lachend aan te kijken. Hij vond dat ik straaldeNa de 2e date wel wat twijfel want ik vond dat hij weinig vragen stelde en niet doorvroeg, maar omdat hij wel echt luisterde als ik iets vertelde vond ik dat niet onoverkomelijk. Wel aangegeven dat ik dat miste en hij gaf aan dat hij dat ook had gemerkt..
Maar afgelopen weekend kakte het contact alweer helemaal in. Goedemorgen, fijne dag, hoe was je dag en welterusten en verder ging het contact niet, ik vond het leeg en oppervlakkig.
Voorheen was mijn grootste valkuil dat ik een gesprek bleef trekken en dragen, maar nu deed ik dat dus minder en dan krijg je dus dit.
Gisteravond nogmaals benoemd, hij gaf aan dat hij voorzichtig was geworden, ik vroeg door hoe dat kon. Toen kwam er een hele lange vage uitleg waarin hij het eigenlijk een beetje bij mij neerlegde (ik was door zijn muurtje gebroken) en toen, middenin dat gesprek zei hij doodleuk dat ie ging slapen!
Ik kreeg hier een enorme error van na een ex die altijd ging slapen of wegliep als we ruzie hadden, waar nooit iets werd uitgepraat. Vanmorgen ook geen appje meer gehad en ik laat het er verder ook maar bij. Ik ga niks meer trekken, uitleggen en verdedigen