Sommige mensen weten zich geen houding te geven in zulke situaties. Er zijn ook mensen die totaal niet om kunnen gaan met alles waar de dood bij hoort.
Een dier euthanaseren is voor veel mensen echt heel heel heftig. En als het je eigen niet dier is, is de vraag of je daarmee geconfronteerd wil worden en dit aankan.
Kon ze wel alla minuut alles uit haar handen laten vallen om je te steunen door in de wachtruimte te zijn?
Daarbij vind ik een uitvaart voor een kat voor mezelf echt een ver van mijn bed show. Ik kan niet inschatten of ze moest werken of andere zaken te doen had die ze niet 123 kon skippen.
Dat het voor jou alles en de hele wereld is begrijp ik maar de maatschappij is daar niet altijd op ingericht of staat er hetzelfde in. Ik vind het dat iemand ook vanuit een ander perspectief dit moet kunnen bekijken en mis nog wat context om hard te zeggen dat ze je heeft laten barsten. Dat je het zo voelt begrijp ik maar een gesprek aan gaan hoort ook bij een volwassen relatie.
Ik denk dat er diepliggend al meer aan de hand is als je ineens die walging voelt.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 19-11-25 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt