VuurVleugels schreef:
Ja of gewoon een elektrisch drumstel kopen met een koptelefoon... Is hij de enige die doof wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Het lijkt mij ook meer een website voor mensen die wel graag kinderen hadden gewild maar hun leven anders ingericht hebben omdat het om wat voor reden dan ook niet gelukt is.
Captain schreef:Het lijkt mij ook meer een website voor mensen die wel graag kinderen hadden gewild maar hun leven anders ingericht hebben omdat het om wat voor reden dan ook niet gelukt is.
Britta31 schreef:Ik las laatst in een groep op Facebook de vraag van iemand of hij bij iemand in het buitengebied die een ruimte over had 2 keer uur kon komen oefenen met zijn trompet.
Dieuwke_ schreef:https://www.linda.nl/lifestyle/gezondhe ... -linkinbio
Ik kwam vandaag dit artikel tegen over sterilisatie bij jonge vrouwen en de kijk van een arts uit Utrecht hierop. Ik vond het een goed stuk om te lezen. Ook dat hij dus echt even moeite heeft genomen om te kijken hoeveel hersteloperaties er plaats hebben gevonden de afgelopen jaren en hoeveel daarvan voor vrouwen waren met spijt. Precies nul dus.