Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Dat de Stella-fietsbus net is geweest en ik echt enorm twijfel wat ik moet doen. Heb momenteel een prima fiets staan (waar ik nog een net inruilbedrag voor krijg), ga mijn auto verkopen omdat hij te duur wordt. Maar krijg mezelf er niet van overtuigd dat ik een elektrische fiets nodig heb en twijfel daarom enorm of ik het bedrag eraan wil/mag uitgeven van mezelf.
poedersuiker.
xPabloBokt schreef:Ik heb de auto al twee maanden stilstaan en doe nu alles op de fiets of met het OV (naar school). Voor het paardrijden een keer per week neem ik de lease-auto van mijn vriend mee omdat die afstand niet te fietsen is en ik tot 22.00 les heb. De fiets komt dus dagelijks "van stal", maar het zijn wel alleen maar ritjes van enkele km's (3-4 km per ritje). Het idee is ontstaan omdat ik een veelbelovende sollicitatie had lopen bij de gemeente, waardoor ik dagelijks 12km zou fietsen. Echter hebben zij geen onderzoek op mijn interessegebied liggen waardoor dat waarschijnlijk niet meer door gaat.
Lichamelijke klachten niet, echter zweet ik enorm snel ook als het koud is. Dus ik voel me altijd vies en plakkerig als ik ergens naartoe ben gefietst en hoop dat met een elektrische fiets te verminderen. Maar of ik daar bijna €1450,- aan wil uitgeven..
Oh ja en de verkoper zat op me in te praten dat ik vandaag moest beslissen als ik hem nog voor deze prijs wil omdat hij er nog maar twee zo op voorraad had en de actieprijs alleen geldt op voorraadmodellen. Dus daar krijg ik ook al stress van want ik ben totaal geen commercieel/onderhandelend type.
LiannePuthzy schreef:fotolijstje schreef:
NS is zo raar soms
Iedereen die het nodig heeft veel sterkte!!
Maar echtnou hoefde ik gelukkig niet met de trein maar met de bus maar toch vind ik het raar dat ik gewoon moest betalen, zeker omdat 5 mei maar eens in de 5 jaar daadwerkelijk word gevierd
Rennie89 schreef:Ik eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spiraal laten verwijderen, zoveel ongesteld en voel mij klote, en hij was gewoon niet te vinden. Nu afwachten wat de vervolgstappen zijn…
xPabloBokt schreef:Dat de Stella-fietsbus net is geweest en ik echt enorm twijfel wat ik moet doen. Heb momenteel een prima fiets staan (waar ik nog een net inruilbedrag voor krijg), ga mijn auto verkopen omdat hij te duur wordt. Maar krijg mezelf er niet van overtuigd dat ik een elektrische fiets nodig heb en twijfel daarom enorm of ik het bedrag eraan wil/mag uitgeven van mezelf.
poedersuiker.
Kaygee schreef:Rennie89 schreef:Ik eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spiraal laten verwijderen, zoveel ongesteld en voel mij klote, en hij was gewoon niet te vinden. Nu afwachten wat de vervolgstappen zijn…
Heb ik ook gehad, doorgestuurd naar de gyn. Op echo wel te zien. Hij zat vergroeid in mijn baarmoederwand en doordat het draadje kennelijk kort was was die volledig de baardmoeder in gegaan. Uiteindelijk is dat ding scopisch verwijderd.
xPabloBokt schreef:Andere fietsgerelateerde ergernis: ik wil die man bellen dat ik het voorlopig even niet ga doen, neemt hij niet op.
Je wilt verkopen of je wilt het niet, toch.
hagelslag schreef:En dan heb je net de moed verzamelt om toch te gaan rijden.... Kotst je hond 2x in de keuken
Moet ik nu alsnog opstappen of is dit een teken van het universum