Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Ik wil als verkoper een bod doen aan iemand, maar ik kan niet zelf een prijs aangeven? Ik kan een bod doen en als ik daarop klik wordt er automatisch een bod gestuurd, maar ik kan niet invullen hoe veel ik de koper wil bieden. Meer mensen hier last van? Kan er echt niks over vinden in de helpdesk en contact opnemen om het te vragen lukt ook niet
Zonnetje81 schreef:Wat vinden jullie als iemand gaat mailen wat je uiterste prijs is? Ik vraag iets en verwacht gewoon een tegen bod wat het je waard is.
Zonnetje81 schreef:Nou ik vind dus ik heb een vraagprijs in gedachten, dat is dus de richtprijs. Als je gaat vragen uiterste prijs dan weet ik al dat je een absurde prijs in gedachten hebt. Je kan tot 40% onder de prijs bieden.
Ik bood nieuwe laarzen aan met een nieuwwaarde boven de 350 euro. Kaartjes zitten er nog aan vast. Ik vraag 210. Ze bood later dus 100 euro via de mail maar dat had niet gekunnen met een gewoon bod. Ik vind dat echt nutteloze biedingen en conversaties en dus indd schijt irritant.