Soms duurt het wat langer maar ik zou het vast melden, met een apple watch gaat het waarschijnlijk om wat meer geld ook nog, maar gaat vast goedkomen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soms duurt het wat langer maar ik zou het vast melden, met een apple watch gaat het waarschijnlijk om wat meer geld ook nog, maar gaat vast goedkomen!
CastaMickey schreef:Ik wil als verkoper een bod doen aan iemand, maar ik kan niet zelf een prijs aangeven? Ik kan een bod doen en als ik daarop klik wordt er automatisch een bod gestuurd, maar ik kan niet invullen hoe veel ik de koper wil bieden. Meer mensen hier last van? Kan er echt niks over vinden in de helpdesk en contact opnemen om het te vragen lukt ook niet
Zonnetje81 schreef:Wat vinden jullie als iemand gaat mailen wat je uiterste prijs is? Ik vraag iets en verwacht gewoon een tegen bod wat het je waard is.

Maar heel soms vraag ik nog wel wat de minimale prijs is waarvoor iets weg mag. Omdat ik iets leuk vind maar niet extreem graag wil, of de prijs te hoog vind. En dan er even op wil broeien of ik het voor een eventueel wat lagere prijs wèl zou willen. Aangezien veel mensen toch wat ruimte in hun prijs aanhouden. Zeker als iets er al langer op staat 

Soms is de prijs gewoon de prijs. Soms wil ik er nog best iets af doen. En als iemand vanuit het niets een bod doet dat ik te laag vind dan zeg ik gewoon "sorry maar de laagste prijs waarvoor het weg mag is X" en dan kunnen ze het wel of niet doen 
Net zoiets als dat ik bij een marktkraampje ofzo niet zo snel zal vragen "wat kost dit" omdat ik er een graftakkehekel aan heb dat ze er niet gewoon een prijs opzetten

Maar voor minder mag dit bij mij niet weg, sorry.
Al doe ik dat zelf soms ook wel gewoon. Dan bied ik die 12 euro en zo niet nou dan niet, prima toch, dan is het niet voor mij bestemd
Zonnetje81 schreef:Nou ik vind dus ik heb een vraagprijs in gedachten, dat is dus de richtprijs. Als je gaat vragen uiterste prijs dan weet ik al dat je een absurde prijs in gedachten hebt. Je kan tot 40% onder de prijs bieden.
Ik bood nieuwe laarzen aan met een nieuwwaarde boven de 350 euro. Kaartjes zitten er nog aan vast. Ik vraag 210. Ze bood later dus 100 euro via de mail maar dat had niet gekunnen met een gewoon bod. Ik vind dat echt nutteloze biedingen en conversaties en dus indd schijt irritant.