Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Dat ik schoenen had besteld. Maat 39 te groot, dus terug gestuurd en kleinere maat besteld. Maar die zit bij één schoen net iets te strak. Pff.
Wat een werk voor een stel schoenen. Helemaal klaar mee ik doe afgetrapte all stars aan onder mijn bruidsjurk.
Moestuin schreef:Alleen met verjaardagen. Neefje is de zoon van schoonzus van de vrijgezellen. Mijn man is er peter van. Ons huwelijkcadeau dat wij van hun hebben gekregen was wel erg mager. Maar ik wil dat gevoel niet reflecteren op neefje. Die heeft er ook niet voor gekozen. Maar ja, wat geef je dan… Ik denk nog even verder
Moestuin schreef:Alleen met verjaardagen. Neefje is de zoon van schoonzus van de vrijgezellen. Mijn man is er peter van. Ons huwelijkcadeau dat wij van hun hebben gekregen was wel erg mager. Maar ik wil dat gevoel niet reflecteren op neefje. Die heeft er ook niet voor gekozen. Maar ja, wat geef je dan… Ik denk nog even verder
Moestuin schreef:SdaphneS schreef:Dat ik schoenen had besteld. Maat 39 te groot, dus terug gestuurd en kleinere maat besteld. Maar die zit bij één schoen net iets te strak. Pff.
Wat een werk voor een stel schoenen. Helemaal klaar mee ik doe afgetrapte all stars aan onder mijn bruidsjurk.
Ik heb midden in de dag mijn hakken uit gedaan en heb verder gedaan met all starsIk zou zeggen: Doen!
Bloemetje75 schreef:Moestuin schreef:Alleen met verjaardagen. Neefje is de zoon van schoonzus van de vrijgezellen. Mijn man is er peter van. Ons huwelijkcadeau dat wij van hun hebben gekregen was wel erg mager. Maar ik wil dat gevoel niet reflecteren op neefje. Die heeft er ook niet voor gekozen. Maar ja, wat geef je dan… Ik denk nog even verder
Kun je niet iets echt persoonlijks geven? Gepersonaliseerd boek? Je kunt bij meerdere boeken een personage de naam van je neefje laten hebben.
https://www.yoursurprise.be/boek-met-na ... gKJCfD_BwE
Zo iets..
Of een uitstapje met zijn Peter, naar een voetbalwedstrijd of andere wedstrijd, de film, katten... en dan frietjes/pizza er achteraan.
Ik zou juist bij die schoonzus als wraak iets leuks voor het zoontje regelen om te laten zien dat jullie boven haar gedoe staan. Bovendien is het dan echt iets voor het zoontje zelf.
Ineke2 schreef:Zwoegen op een goede sollicitatiebrief. Heb echt een leuke vacature gezien waar ik ook voor in aanmerking kom terwijl ik ( nog geen) diploma heb in dit vakgebied. Ik moet en zal ( hoop ik dan) uitgenodigd worden.
Ik ben nog wel even bezig vrees ik...
poes schreef:Moestuin schreef:Alleen met verjaardagen. Neefje is de zoon van schoonzus van de vrijgezellen. Mijn man is er peter van. Ons huwelijkcadeau dat wij van hun hebben gekregen was wel erg mager. Maar ik wil dat gevoel niet reflecteren op neefje. Die heeft er ook niet voor gekozen. Maar ja, wat geef je dan… Ik denk nog even verder
Wij zouden tussen de 50 en 100 doen. Is het eerste communie of plechtige?
Tientje is in België denk ik erg weinig? Zeker als het met een feest is?
Uiteraard wel gewoon wat je kan missen.