tienus63 schreef:Tegenvaller purny.
Houd je moeder het nog een beetje vol in het ziekenhuis?
Ze zat er vandeqeek wel doorheen. Toen zijn we even van de afdeling gegaan. Deed haar goed maar ze had wel heel veel last van haar knie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Gat verdamme wat een misselijke opmerkingen hier. Je zou maar met zoveel haat rondlopen. Ik ben geen fan van Trump maar het niveau hier laat ook niet het mooiste zien in een mens.
Een fijne avond verder , ben wel klaar hier .
Willl65 schreef:Gat verdamme wat een misselijke opmerkingen hier. Je zou maar met zoveel haat rondlopen. Ik ben geen fan van Trump maar het niveau hier laat ook niet het mooiste zien in een mens.
pien_2010 schreef:Willl65 schreef:Gat verdamme wat een misselijke opmerkingen hier. Je zou maar met zoveel haat rondlopen. Ik ben geen fan van Trump maar het niveau hier laat ook niet het mooiste zien in een mens.
Willl65 ga je maar eens verdiepen in deze man (bolsonora)waar de opmerkingen voor gelden.
Hoe deze man met de volksgezondheid van zijn volk dat afhankelijk is van zijn besluiten omgaat en wat dit voor hartverscheurende taferelen oplevert aan mensenleed.........als je dit echt weet dan begrijp je dat we deze man echt ziek worden van corona toewensen in de hoop dat hij daarna andere maatregelen neemt, zodat mensen zorg krijgen die ze nodig hebben
etc etc. Deze man is echt niet Ok, verre van dat.
Dus ga deze man volgen ipv bokkers op hun post aanvallen want dat is in deze onterecht!
Purny, niet leuk. Sterkte!
Astorga schreef:Veel sterkte met je moeder Purny. Goed dat ze haar grondig onderzoeken.
Helaas is een steekje los hebben niet enkel voorbehouden aan Amerikaanse presidenten: https://nos.nl/artikel/2339885-verpleeg ... virus.html
purny schreef:Destination schreef:Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de VS de WHO officieel verlaat? Ik vind het echt te bizar voor woorden.
Ik vind het echt dom
tienus63 schreef:Ik heb de indruk dat de 60+ ers, zich in mijn omgeving goed houden aan de 1,5 meter.
Juist nu als weer wat losser wordt.
Wij hebben caravans van derden bij ons in de loods staan, hoor van de eigenaren dat ze zich tijdens de vakantie echt afstandje houden en de campings worden geroemd om de maatregelen.