En anders vraag je of het iets zachter kan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Zij verdienen ook een prettige werkomgeving, als ze daar muziek bij willen, vind ik dat helemaal terecht. Oortjes zijn een beetje gevaarlijk denk ik
karuna schreef:Mwa ik was daar toen al dagen naar aan het luisteren. Huis ernaast werd volledig gerenoveerd door de woningbouw en echt helemaal gestript. Na dagen bas gedreun en geen enkele reactie was ik het zat. De baas had al bij een eerdere inspectie gezegd is er iets bel en meldt het medat hebben we dus ook gedaan toen. Hij had ze bij die inspectie ook al aangesproken houdt de muziek beschaafd anders neem ik maatregelen. Dat heeft hij toen ook gedaan.
Maar duidelijk een niet populaire mening
Urbanus schreef:karuna schreef:Mwa ik was daar toen al dagen naar aan het luisteren. Huis ernaast werd volledig gerenoveerd door de woningbouw en echt helemaal gestript. Na dagen bas gedreun en geen enkele reactie was ik het zat. De baas had al bij een eerdere inspectie gezegd is er iets bel en meldt het medat hebben we dus ook gedaan toen. Hij had ze bij die inspectie ook al aangesproken houdt de muziek beschaafd anders neem ik maatregelen. Dat heeft hij toen ook gedaan.
Ik geloof er de zilveruitjes van eigenlijk
Relaxed schreef:Bijzonder dat iedereen altijd alles met jou bespreekt Karuna, geloof er geen snars vanWaarom zou een opzichter dat met jou bespreken?
karuna schreef:Mwa ik was daar toen al dagen naar aan het luisteren. Huis ernaast werd volledig gerenoveerd door de woningbouw en echt helemaal gestript. Na dagen bas gedreun en geen enkele reactie was ik het zat. De baas had al bij een eerdere inspectie gezegd is er iets bel en meldt het medat hebben we dus ook gedaan toen. Hij had ze bij die inspectie ook al aangesproken houdt de muziek beschaafd anders neem ik maatregelen. Dat heeft hij toen ook gedaan.
Benzz schreef:Niobe schreef:Zij verdienen ook een prettige werkomgeving, als ze daar muziek bij willen, vind ik dat helemaal terecht. Oortjes zijn een beetje gevaarlijk denk ik
2 huizen verderop zijn ze al een half jaar aan het bouwen. Ik verdien ook een prettige werkplek want ik werk vanuit huis vanuit de tuin. Als die gasten dagelijks harde muziek draaien dan is het voor mij niet uit te houden. Dus nee, onzin dat ze harde muziek mogen draaien.
_Denise_ schreef:UO: Koffie is overrated. Wijn ook trouwens.
karuna schreef:Maar het blijft bijzonder, het gaat over onpopulaire meningen. Dit is er duidelijk een maar ik mag die mening kennelijk niet hebben of uiten.en wordt er vervolgens om aangevallen.
![]()
de boodschap is duidelijk hoor
Urbanus schreef:_Denise_ schreef:Sorry not sorry
![]()
Ik heb dat met whisky's. Smaken allemaal hetzelfde.
Urbanus schreef:Bovendien ben je lang niet de enige tegen wie mensen ingaan om je unpopular opinion._Denise_ schreef:UO: Koffie is overrated. Wijn ook trouwens.
Getemd wegens persoonlijke aanval.karuna schreef:Maar het blijft bijzonder, het gaat over onpopulaire meningen. Dit is er duidelijk een maar ik mag die mening kennelijk niet hebben of uiten.en wordt er vervolgens om aangevallen.
![]()
de boodschap is duidelijk hoor
Oh ja, verdraai het maar weer zodat het in je straatje past. Zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk!
Je mag vinden wat je wil, dat we er niet hetzelfde over denken doet er niet toe, maar ik geloof je anekdote niet. Dat is alles.