Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:47

Overdrijven is ook een vak. :')
En anders vraag je of het iets zachter kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:50

karuna schreef:
Wat staat er in de link?

Als het gehoorbescherming voor mij is helpt dat niks. De zware bassen voel je ook en daarmee gaat mijn lijf in staking. -O-
Noise cancelling headphones. :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:50

Het is nu niet gaande gelukkig maar iets waar ik me al jaren aan irriteer als ik een bouwplaats passeer of mensen aan het klussen zijn. Ik ben wel eens inderdaad ernaar toe gegaan. Een hoop gemopper en geen reactie, de baas gebeld die is stiekem komen luisteren en heeft daarna hun geluidsapparatuur meegenomen }> omdat het echt asociaal hard stond.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:53

Wat kansloos dat je dan de baas gaat bellen.. Lekker kinderachtig.
Je loopt er langs, waar bemoei je je dan mee?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:56

Mwa ik was daar toen al dagen naar aan het luisteren. Huis ernaast werd volledig gerenoveerd door de woningbouw en echt helemaal gestript. Na dagen bas gedreun en geen enkele reactie was ik het zat. De baas had al bij een eerdere inspectie gezegd is er iets bel en meldt het me :j dat hebben we dus ook gedaan toen. Hij had ze bij die inspectie ook al aangesproken houdt de muziek beschaafd anders neem ik maatregelen. Dat heeft hij toen ook gedaan. }>

Maar duidelijk een niet populaire mening :+
Laatst bijgewerkt door karuna op 29-08-22 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:57

Niobe schreef:
Zij verdienen ook een prettige werkomgeving, als ze daar muziek bij willen, vind ik dat helemaal terecht. Oortjes zijn een beetje gevaarlijk denk ik

2 huizen verderop zijn ze al een half jaar aan het bouwen. Ik verdien ook een prettige werkplek want ik werk vanuit huis vanuit de tuin. Als die gasten dagelijks harde muziek draaien dan is het voor mij niet uit te houden. Dus nee, onzin dat ze harde muziek mogen draaien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:58

karuna schreef:
Mwa ik was daar toen al dagen naar aan het luisteren. Huis ernaast werd volledig gerenoveerd door de woningbouw en echt helemaal gestript. Na dagen bas gedreun en geen enkele reactie was ik het zat. De baas had al bij een eerdere inspectie gezegd is er iets bel en meldt het me :j dat hebben we dus ook gedaan toen. Hij had ze bij die inspectie ook al aangesproken houdt de muziek beschaafd anders neem ik maatregelen. Dat heeft hij toen ook gedaan. }>

Ik geloof er de zilveruitjes van eigenlijk :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:00

Denk niet dat we voor iemand kunnen besluiten wat overlast is. Aan de andere kant, is een beetje geven en nemen toch. Gewoon op ze afstappen en wat menselijke afspraken maken. Vooral als je weet dat je wat sensitiever voor dergelijke geluiden bent kunnen beide partijen prima moeite doen. Dwingen ze helemaal te stoppen vind ik wel intens.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:05

Urbanus schreef:
karuna schreef:

Ik geloof er de zilveruitjes van eigenlijk :')

Dat is dan jou probleem. :(:) Het was gruwelijk irritant en de opzichter was aardig klaar met die gasten ook. Ze hebben nogal wat gekloot toen. _-:(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:06

(w) oké dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:15

Bijzonder dat iedereen altijd alles met jou bespreekt Karuna, geloof er geen snars van :n Waarom zou een opzichter dat met jou bespreken?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:18

Relaxed schreef:
Bijzonder dat iedereen altijd alles met jou bespreekt Karuna, geloof er geen snars van :n Waarom zou een opzichter dat met jou bespreken?

Ben zo blij dat de foeilijst bestaat, kunnen jullie ook gewoon doen he :D
Is toch soms niet om aan te lezen :))

Al bestaat de kans er zeker wel dat die besproken wordt met bewoners. Zeker bij renovatiewerken van woningbouwverenigingen wonen de huurders gewoon in huis terwijl de werkzaamheden bezig zijn. Leuke klussen wel :+ been there .....

Oortjes in bij een bouwvakker is natuurlijk echt te dom om voor te stellen! Is niet eens plek voor, als ze een beetje PBM dragen, hebben ze gehoorbescherming op, vandaar dat de muziek vaak wat harder staat ;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:33

karuna schreef:

Ik vind dit ook erg ver gaan hoor :n

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:35

Het is het topic voor UO, met zijn allen bashen op karuna is ook niet nodig vind ik, al kun je het er niet mee eens zijn of het verhaal niet geloven.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:41

Helaas voor de niet gelovers. Ik heb geen enkele reden dingen te verzinnen. En ja een opzichter is goed in gesprek gebleven met de omwonenden gezien de enorme geluidsoverlast die ze zouden gaan maken voor langere tijd door de grote renovatie werkzaamheden. En iedere week kwam hij een rondje doen om te vragen of er nog klachten waren en het dringende verzoek te bellen bij problemen. Zo hoort het ook.

Maar het blijft bijzonder, het gaat over onpopulaire meningen. Dit is er duidelijk een maar ik mag die mening kennelijk niet hebben of uiten. 8)7 en wordt er vervolgens om aangevallen. :n :evaw: de boodschap is duidelijk hoor

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:50

Ik mis even de essentie van een UO topic... (maar dat is wel vaker in dit topic.. je moet eigenlijk wel een gangbare UO hebben, anders..sja.. dan wordt het heel unpopulair gevonden :') )

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:56

Nu het toch over muziek gaat.. Mijn UO is dat radio op kantoor vreselijk storend is. Ik snap niet hoe iemand nog iets gedaan krijgt met slamFM muziek op de achtergrond. Ik doe meestal (oude crappy apple) oortjes in maar ik moet mijn muziek echt al flink hard zetten om erover heen te komen, wat ook niet persé helpt voor de concentratie :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:59

Benzz schreef:
Niobe schreef:
Zij verdienen ook een prettige werkomgeving, als ze daar muziek bij willen, vind ik dat helemaal terecht. Oortjes zijn een beetje gevaarlijk denk ik

2 huizen verderop zijn ze al een half jaar aan het bouwen. Ik verdien ook een prettige werkplek want ik werk vanuit huis vanuit de tuin. Als die gasten dagelijks harde muziek draaien dan is het voor mij niet uit te houden. Dus nee, onzin dat ze harde muziek mogen draaien.

een prettige werkplek zeker! Maar in de tuin is niemand jouw iets verschuldigd qua geluid. Ja extreem geluid, maar als de buurman nou de hele dag gaat grasmaaien/heg snoeien/stenen open breken? Dan heb je je toch echt aan te passen en je prettige werkplek binnen te creëren.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 15:40

UO: Koffie is overrated. Wijn ook trouwens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 15:45

_Denise_ schreef:

Getemd wegens persoonlijke aanval.

:=

karuna schreef:
Maar het blijft bijzonder, het gaat over onpopulaire meningen. Dit is er duidelijk een maar ik mag die mening kennelijk niet hebben of uiten. 8)7 en wordt er vervolgens om aangevallen. :n :evaw: de boodschap is duidelijk hoor

Oh ja, verdraai het maar weer zodat het in je straatje past. Zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk!

Je mag vinden wat je wil, dat we er niet hetzelfde over denken doet er niet toe, maar ik geloof je anekdote niet. Dat is alles.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 29-08-22 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 15:46

Sorry not sorry

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 15:47

Danique_G schreef:
Nutella is overrated

Gruwelijk overrated

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 15:49

_Denise_ schreef:
Sorry not sorry

~~}>

Ik heb dat met whisky's. Smaken allemaal hetzelfde.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 16:02

Urbanus schreef:
_Denise_ schreef:
Sorry not sorry

~~}>

Ik heb dat met whisky's. Smaken allemaal hetzelfde.

Mijn man las dit en begon te huilen.

Mijn unpopular opinion: Zorgboerderijen zijn in veel gevallen (niet allemaal) een manier om goedkoop aan werknemers te komen en hen de vervelende klusjes op te laten knappen.
Ik vind het vooral uitbuiterij van de medemens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 16:09

Urbanus schreef:
_Denise_ schreef:

Getemd wegens persoonlijke aanval.

:=

karuna schreef:

Oh ja, verdraai het maar weer zodat het in je straatje past. Zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk!

Je mag vinden wat je wil, dat we er niet hetzelfde over denken doet er niet toe, maar ik geloof je anekdote niet. Dat is alles.
Bovendien ben je lang niet de enige tegen wie mensen ingaan om je unpopular opinion. :+ Als je alleen maar een dumpplek wilt waar niemand iets terugzegt, raad ik een dagboek aan. Tot die tijd hoop ik dat we gewoon lekker door kunnen discussiëren over onze unpopular, en soms heerlijk ongefundeerde, opinions. :D