Hoorde ik dus later dat mijn collega in de keuken nog een broodje met jam heeft staan smeren voor het kind want hij lustte verder niks

Het allermooiste was de actie van een collega van de bediening op deze mensen. Hij liep langs met drankjes, vraagt de moeder: "Wat is het hoofdgerecht?"
Collega: <noemt een paar dingen van het buffet>
Moeder: "Oh want hij heeft eigenlijk alleen nog maar een broodje met jam gegeten"
Collega:

Moeder: "Kan je misschien aan de keuken vragen of ze iets voor hem kunnen maken?"
Collega:

Moeder: "Oh dat kan zeker niet?" Zou je denken op een avond met 70 gasten die allemaal hele fancy gerechtjes moeten eten
Collega: "Dat klopt" en loopt gewoon weg

Terwijl er dus ook een stel was met een klein kindje van een jaar of 1 die dus wel gewoon bijna alles at wat er werd uitgedeeld, ze heeft geloof ik van 2 van de 3 amuses gegeten (dat wortelsoepje en een klein slaatje met aardbei en rabarber) en van het buffet keken die mensen ook gewoon wat voor haar geschikt was. Ze kwamen zelfs nog een tweede slaatje halen omdat het kind het zo lekker vond. Maar nee Stormpje (ik zweer het je volgens mij heette hij daadwerkelijk Storm