Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 01:48

UltimOo schreef:
Heerlijk :')

Is dit trouwens herkenbaar? Op de momenten dat je totaal geen tijd en zin hebt in een date of überhaupt aandacht van iemand dat je plat gespamd word via app/insta/tinder whatever, en op de momenten dat je zo iets hebt van "nu zal ik het wel leuk vinden om een leuk gesprek of date of iets met iemand te hebben" dat al die mensen spontaan van de aardbodem verdwenen zijn? :')

Altijd _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:24

Hhilde schreef:
Relaxed schreef:
Oh wie? :+

Murth Mossel <3 Echt heel erg mijn ding momenteel :~ O:)

Ja die is leuk! Ook in het echie gewoon chill.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:08

Stiekem en heel langzaam, mag ik mij melden? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:11

Uiteraard! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:12

_Dreamer schreef:
Stiekem en heel langzaam, mag ik mij melden? :=

Aah nee... -O-
Maar welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:14

Ja wel een beetje "ah nee..." helaas ja... Ergens wel een beetje raar nog, maar ben er verder goed klaar mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:31

*installeerd app*
Nou ik heb wel m'n eerste match al, blijk alleen gelijk op zoek naar iets eenmaligs :')
*verwijderd app weer*

Ik vind het nu al stom _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:33

Moet je even doorheen swipen :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:02

Welkom nieuwelingen! Op naar weer meer goede dateverhalen :D

Ik ben zo blij dat ik de datefase achter me heb gelaten. Kruip rustig met ongeschoren beentjes in bed met hem :)) Hier gaat nog steeds alles goed. Gaan dit weekend onze vakantieplannen concreter maken. Gisteravond naar het horrorhouse in Groningen geweest. Gelukkig hadden ze voor die tijd de gelegenheid om een flinke cocktail achterover te slaan :') Daarna nog met vrienden van hem op het terras gezeten. Uiteindelijk vannacht een paar uur geslapen en net zonder make-up en met een verrot hoofd naar huis gefietst. Ah well :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:09

Haha klinkt goed Berdien!! :D Nog geen gevoelens???

Hier gaat het eigenlijk ook heel goed, we leren elkaar steeds beter kennen en hoe beter ik hem leer kennen hoe verliefder ik word :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:17

Wat hebben jullie in je profiel staan? Ik heb echt geen idee wat ik erin moet zetten :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:21

Uhm hobby's, belangrijke dingen, en ik had erin staan dat ik matches spaarde :Y) Dat zorgde vaak wel voor hilarische gesprekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:27

Yonker schreef:
Uhm hobby's, belangrijke dingen, en ik had erin staan dat ik matches spaarde :Y) Dat zorgde vaak wel voor hilarische gesprekken.

Ik heb er nu ook instaan dat ik afknap op roken en allergisch ben voor katten :+
Ik kwam er zoveel tegen met een kat op de foto :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:40

Rytir schreef:
Hhilde schreef:
Murth Mossel <3 Echt heel erg mijn ding momenteel :~ O:)

Ja die is leuk! Ook in het echie gewoon chill.

Ken jij hem in het echt? <<)

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:42

Wat leuk Berdien! Hoe lang daten jullie nu met elkaar?

En welkom Dreamer! Ik had er altijd vrij weinig instaan, gewoon dat ik 3 paarden had en dat ik fotografe ben. Ik heb er ook lang een beetje mijn muzieksmaak in verwoord omdat ik dat ook belangrijk vond. :)

Even een update over mijn Tinder liefde haha, ik vergeet soms echt dat ik hem daar ontmoet heb. Alles wordt wel wat serieuser nu. Hij heeft vorige week mijn ouders ontmoet en dit weekend is het mijn beurt om zijn ouders te ontmoeten, spannend...
Wel vraag ik me vaak af wat ik tegen anderen moet zeggen waar we elkaar ontmoet hebben. Ik schaam me er absoluut niet om dat het via Tinder is, en mijn ouders en beste vriendinnen weten dat ook gewoon. Maar bijvoorbeeld bij grootouders weet ik niet of dat ik dat wel zo wil vertellen? Hoe doen jullie dat? Liegen jullie daar wel eens over?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:44

Waarom zou je daarover liegen???
Als mensen het mij vragen zeg ik, internet. En dan is het standaard antwoord altijd, o tinder?? Nee geen tinder wel zoiets als tinder :Y) En ik heb nog geen enkele nare reactie gehad, iedereen zegt juist ja dat is tegenwoordig wel de manier he.
Als je, je er niet voor schaamt gewoon vertellen lijkt me.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:58

Tegen oudere mensen zou ik idd internet zeggen. De meeste snappen niks van Tinder. Liegen zou ik niet doen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:00

Mijn zus heeft bijna 25 jaar geleden haar inmiddels overleden man leren kennen via een datingsite. Ze zijn daar altijd open over geweest, waarom zou je je er voor schamen? Alsof de kroeg, festival, carnaval of zatte kop zoveel beter zou zijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:11

Nee geen gevoelens. Zijn wel gek op elkaar hoor, maar niet echt verliefd. Denk ik :P Het is deze week al weer vijf maanden geleden dat we elkaar voor het eerst zagen :oo

Gisteren vroegen zijn vrienden ook hoe we elkaar kenden, dan zeg ik ook gewoon Happn. Niks mis mee toch?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:16

Ik zeg ook gewoon Tinder. Het is zoals het is, heb er geen moeite mee.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:25

Denk je haha :D wel fijn dat het zo relaxed gaat juist. 5 maanden is al best wel tijdje stiekem :=

Ik had 2 maanden geleden mijn eerste date, voelt als veel langer geleden. Kan me nu al niet meer voorstellen dat die er niet meer is.... gek hoe snel dat gaat!!
Heb ook wel wat heftige dingen met zieke familieleden.... en zo fijn hoe die me dan steunt en er voor me is. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:25

Ergens is het best "gevaarlijk" dat je vriend/man ontmoeten via tinder soms als taboe gezien wordt. Bij de jongen uit het metrotopic speelde zeker mee de manier waarop ik hem ontmoet had, in het maken van een keuze. De maatschappij heeft onbewust iets van: dat is zo'n verhaaltje zoals het hoort, en dat speelt mee in je eigen hoofd. Als je iemand op zo'n manier hebt ontmoet, moet je hem dan wel laten gaan? Ondanks dat je niets voelt?

Terwijl je "gewoon" via Tinder iemand kan ontmoeten met wie je een veel betere klik hebt.

Ik zou er dus ook eerlijk over zijn! Het gaat niet om de manier waarop je elkaar hebt ontmoet, maar om wat je samen hebt. Dat is iets wat ik in de afgelopen tijd wel heb gemerkt.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:36

Resistance schreef:
Ergens is het best "gevaarlijk" dat je vriend/man ontmoeten via tinder soms als taboe gezien wordt. Bij de jongen uit het metrotopic speelde zeker mee de manier waarop ik hem ontmoet had, in het maken van een keuze. De maatschappij heeft onbewust iets van: dat is zo'n verhaaltje zoals het hoort, en dat speelt mee in je eigen hoofd. Als je iemand op zo'n manier hebt ontmoet, moet je hem dan wel laten gaan? Ondanks dat je niets voelt?

Terwijl je "gewoon" via Tinder iemand kan ontmoeten met wie je een veel betere klik hebt.

Ik zou er dus ook eerlijk over zijn! Het gaat niet om de manier waarop je elkaar hebt ontmoet, maar om wat je samen hebt. Dat is iets wat ik in de afgelopen tijd wel heb gemerkt.

Zit echt tussen je oren. In mijn omgeving ken ik echt niemand die er een ding van maakt en er rust zeker geen taboe op. Misschien 10 jaar geleden maar tegenwoordig echt niet. Vind eerder mensen die erover oordelen heel kortzichtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:40

Hier is het ook doodnormaal. In mijn vriendengroep 1 stel die elkaar van werk kennen. En 3 die elkaar via Tinder kennen (allemaal samenwonend ook ondertussen).

Voor opa en oma is het ook niet echt vreemd. Gewoon uitleggen dat het een soort contactadvertentie met foto's is op je telefoon. Zat oudjes die elkaar via een krantenbericht hebben leren kennen hoor vroeger :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:46

Ik heb nu al 2x de melding gehad dat iemand mij een superlike (?) gegeven heeft, maar ik kan die nergens zien, klopt dat?