Lizz schreef:Heb je er nog een foto van? Of iets soortgelijks van wat je zoekt?
https://www.bol.com/nl/nl/p/voorraadpot ... 047795498/
Deze had ik
@suzanne: die van de action vind ik opzich wel prima? Geen idee zo even hoe die halslijn zit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizz schreef:Heb je er nog een foto van? Of iets soortgelijks van wat je zoekt?

Nyaleti schreef:Ik zou bij de Decathlon gaan kijken. Die hebben veel thermo / fleece gevoerde kleding.
Die 'thermo' van de Action is precies niks warmer dan gewoon een shirt.

xMyrth schreef:Ik zoek eigenlijk iemand die een foto een beetje kan bewerken.
Mijn moeder vindt één foto van mijn paard en mijn hond heel leuk en zou deze graag cadeau krijgen met de feestdagen. Ze wil nieuwe foto's van de kinderen van mijn zus, dus ook van onze "kinderen" -> paard en hond
Alleen ik zou zelf dan graag wat kleine dingetjes aanpassen.
BV: de longeerlijn op de grond mag weg. En de oortjes van mijn hond mogen naar voren (die liggen nu naar achteren)...
Is er iemand die dit (evt. tegen betaling) kan fixen?
Ikzelf kan je helaas niet helpen, mijn skills houden zo ongeveer op bij Paint 
.
Sheran schreef:xMyrth schreef:Ik zoek eigenlijk iemand die een foto een beetje kan bewerken.
Mijn moeder vindt één foto van mijn paard en mijn hond heel leuk en zou deze graag cadeau krijgen met de feestdagen. Ze wil nieuwe foto's van de kinderen van mijn zus, dus ook van onze "kinderen" -> paard en hond
Alleen ik zou zelf dan graag wat kleine dingetjes aanpassen.
BV: de longeerlijn op de grond mag weg. En de oortjes van mijn hond mogen naar voren (die liggen nu naar achteren)...
Is er iemand die dit (evt. tegen betaling) kan fixen?
Op facebook zijn van die fotobewerkingsgroepen die dat doenIkzelf kan je helaas niet helpen, mijn skills houden zo ongeveer op bij Paint
Ik zoek een warme, goedkope jas die echt heel erg lang is, liefst ongeveer tot de grond. Hij is bedoeld voor over mijn paardrijkleding/jas heen in de winter. Je hoeft er dus niet in te kunnen rijden. Hoeft ook niet waterdicht te zijn ofzo, vooral lang en warm. Bij het rijden gaat hij dan uit en komt hij terecht in een hoekje van de stal.
Zoek even op slaapzak jas. 

Nyaleti schreef:Ik heb de irritante gewoonte dat ik het liefste uit blikjes drink.![]()
Een glas Fanta, no thanks. Blikje Fanta? Zo op.
Maarja dat gezeul met statiegeldblikjes ben ik wel beu en het is zoveel duurder.
Ik zoek dus een beker met deksel die zo dicht mogelijk bij de beleving van uit een blikje drinken komt
Ik heb zo'n simpele thermos mok van de Action met losse plastic deksel maar nee, is niet goed genoeg voor m'n neurotische brein.
BloemBloem schreef:Ik ben op zoek naar een programma die mij met het volgende
kan helpen, bestaat zoiets?
Ik heb een "ouderwetse" foto op
fotopapier, deze moet gebruikt worden voor een poster, echter heb ik dan een digitaal
bestand nodig van de foto met genoeg aantal pixels.
Nyaleti schreef:Ik heb de irritante gewoonte dat ik het liefste uit blikjes drink.![]()
Een glas Fanta, no thanks. Blikje Fanta? Zo op.
Maarja dat gezeul met statiegeldblikjes ben ik wel beu en het is zoveel duurder.
Ik zoek dus een beker met deksel die zo dicht mogelijk bij de beleving van uit een blikje drinken komt
Ik heb zo'n simpele thermos mok van de Action met losse plastic deksel maar nee, is niet goed genoeg voor m'n neurotische brein.