Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Flessuh schreef:Ik snap dat hele gebeuren over gamen niet.. ieder je hobby toch?
Of ben je dan bang dat hij geen tijd voor jou heeft/maakt? Want dat kan je dan ook bij jezelf toepassen door je eigen hobby. Paarden kosten best tijd is mijn ervaring![]()
En ja er zullen zat mannen zijn die zodra ze een paard op de foto zien naar links swipen maar ja.. vooroordelen enzo
Ik reageer er even op, omdat ik het als laatste aanhaalde in mijn post. Is dit een gevoelig puntje voor je Fles? Haalde het aan om in te haken op het verhaal van Relaxed. En natuurlijk, ieder zn hobby, maar net zoals er veel mannen afknappen op paardenmeisjes, zijn er ook vrouwen die afknappen op gamers.
Ik heb zelf op zich geen moeite met iemand die gamed en bang dat iemand geen tijd voor mij heeft of maakt is al helemaal geen reden. Waar ik wel slecht tegen kan, is als iemand zich afsluit voor de rest van wereld en soort verslavingsverschijnselen krijgt, zoals chagrijnig/geïrriteerd reageren als je wat zegt/vraagt, tijd compleet vergeten en niet kunnen stoppen. Dat heb ik niet alleen met gamers, maar ook met mensen die in hun telefoon kruipen.
En nogmaals, ieder zijn ding, maar ik weet dat het iets is wat niet bij mijn persoonlijkheid past.
Leuk Linoleum! Geniet er maar van!
Goof schreef:Ik denk dat beide partijen van elkaar mogen verwachten dat ze investeren in elkaar. Lijkt me niet meer dan normaal. Ongeacht de hobby's. Opgeven lijkt me dan weer niet normaal, blijf vooral je eigen ding doen.
Mijn vriend is in dat opzicht ook een 'nerd'. Is helemaal into computers, gadgets, techniek en ontwikkelingen. Zolang we daarnaast voldoende leuke dingen samen doen en investeren in elkaar moet hij de rest van zijn tijd vooral lekker invullen met klooien op zijn laptop en computer. Prima toch?
anne_bento schreef:Ieder zijn hobby... een man die soms gaat gamen prima. Een man die iedere avond achter dat ding hangt, vind ik niet erg leuk. Misschien komt het omdat ik zelf behoorlijk actief en sportief ben, en graag een man wil die dat ook is. Hoeft niet in dezelfde mate hoor maar wel een beetje. Als hij soms een avond wil gamen, ga je gang, doe ik ook lekker mijn ding. Maar het moet niet 1 of andere verslaving zijn wat je soms ziet, dan vind ik dat een beetje kansloos persoonlijk, daar zou ik me aan gaan irriteren.
Jibbel schreef:Ik heb nog uit geen enkele post van iemand opgemerkt dat er wordt aangenomen dat een gamer zijn hobby niet op wil geven hoor Fles? Of dat er überhaupt sprake is dat er iets moet worden opgegeven. Denk dat dat een aanname is die je zelf maakt.
Ik lees meer dat het veel van de dames niet trekt, ongeacht wat de achterliggende gedachte daarbij is.
Farjen schreef:Ik weet niet wat de wajong precies inhoudt, maar het is toch allemaal zo situatie gebonden...
Ik zelf werk fulltime als verpleegkundige, maar ik ben wel enkele jaren geleden geopereerd aan mijn hart en moet binnenkort nog eens. Dat schrikt ook heel veel mensen af hoor. Nochtans werk ik, ga ik 5 keer per week 2 paarden rijden, wandelen/hardlopen met de hond, ... Maar mensen kijken vaak niet verder dan dat.
Mijn huidige niet-date is ook "werkloos" dus heeft veel tijd maar hij werkt wel als zelfstandige ondertussen dus wel een inkomen. Maar gewoon met 90% meer vrije tijd dan ik![]()
Ik had trouwens op mijn tinderprofiel een paardrijfoto hoor, het hoort gewoon bij mij en is meer een way of life dan een hobby. Dus mannen die daarop afknappen moesten maar lekker naar links swipen![]()
Ooit op een eerste date vroeg die jongen of ik hem had gegoogeld..en dan kwam er een heel verhaal dat zijn vader zijn moeder had vermoord en dan zelfmoord had gepleegd. Dat was echt verschrikkelijk raar..
Dat is ook maar bij 1 date gebleven, die jongen had zijn leven gewoon niet op een rijtje en ik wist toen echt nog niet hoe ik met zoiets moest omgaan.
Leuk linoleum!
Anne-bento ook tinder verwijderd
Goof schreef:Ik denk dat beide partijen van elkaar mogen verwachten dat ze investeren in elkaar. Lijkt me niet meer dan normaal. Ongeacht de hobby's. Opgeven lijkt me dan weer niet normaal, blijf vooral je eigen ding doen.
Mijn vriend is in dat opzicht ook een 'nerd'. Is helemaal into computers, gadgets, techniek en ontwikkelingen. Zolang we daarnaast voldoende leuke dingen samen doen en investeren in elkaar moet hij de rest van zijn tijd vooral lekker invullen met klooien op zijn laptop en computer. Prima toch?
Inney schreef:Ik ben bang dat mensen daar ook bij mij op afknappen. Ik werk veel en onregelmatig. (Horeca en hulpverlening) Ik merk dat veel mensen dat niet kunnen waarderen. Ik maak vaak lange dagen en dat vreet aan mijn vrije tijd.