Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:07

Mijn date gaat niet door := Heb maar vriendelijk gezegd dat ie niet meer hoefde te komen, wel gelezen geen reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:11

Jammer zeg, maar dat was wel te verwachten na de radiostilte..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:16

Inderdaad, had het ook wel af kunnen wachten (kan met 20min op het station zijn als ie al was gekomen), maar wilde voor mezelf duidelijkheid, moet ik nog weg of niet. Heb al de hele dag zitten "wachten" op een appje.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:20

Had mijn voorgevoel bij dat appje van vorige week toch gelijk :P :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:21

suikermeisje schreef:
Had mijn voorgevoel bij dat appje van vorige week toch gelijk :P :x

Mijne ook :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:29

Ik moet toch beter naar jullie luisteren :Y)
Ben benieuwd hoe die van zondag gaat zijn, heb wel een goed gevoel bij die gozer :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:30

ruitje schreef:
Emmaa, ik heb echt moeite met de term 'borderline trekjes' , iedereen heeft minder prettige karaktertrekken maar de diagnose borderline is echt heel wat hoor.

Je kan dus geen aannames doen over het hoe en waarom hij zaken doet en hoe het zit met zijn gedrag in de toekomst :)

Ten eerste is de diagnose borderline wat anders en heel wat meer dan borderline trekken. En ten tweede, borderline is 'gewoon' gedrag dat aan de grens zit of er (ver) over heen in extreme gevallen. Niet meteen 'echt heel wat' zoals jij dat zegt. Zeker 'trekken' niet.
Het gedrag van de man in dit verhaal is allemaal best wel typisch borderline. Als iemand die zelf veel last van borderline (trekken) gehad heeft zeg ik oppassen ermee..

Yvanka dat jij nog zin hebt om te daten joh :P
En wat vindt jij veel mannen die je leuk genoeg vindt om mee te daten! Ik heb echt niet veel eisen maar allemaal stuk voor stuk vind ik ze niet leuk genoeg..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:45

Haha valt mee hoor, zondag wordt mijn 2e date sinds augustus. Maar heb al wel meer "pogingen" gedaan die dan niet doorgingen voor de date.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:50

Geryon schreef:
En wat vindt jij veel mannen die je leuk genoeg vindt om mee te daten! Ik heb echt niet veel eisen maar allemaal stuk voor stuk vind ik ze niet leuk genoeg..

Er zijn er hier die heel wat meer daten.. Ik vraag me ook wel eens af waar ze ze vandaag halen, ik vind ze niet iig :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:02

Ik date ook veel maar mijn insteek is om een gezellige avond te hebben en vanuit daar kijken hoe het verder loopt..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:20

Ik heb idd ook de insteek van Alja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:33

Mijn date is net weg.
Koken ging Super, zeker een uur bezig geweest maar resultaat mag er zijn.
Kerel ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:34

Jullie hebben het niet laat gemaakt :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:37

Leuk!! Wat voor eten had je gemaakt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:43

Nee hij moet nog een uur terug rijden he. En vind dit tempo ook echt prima.

Ik had gemaakt:
Zoete aardappel, verse spinazie, aubergine, ui, knoflook, zalm en pijnboom pitten met daarover geitenkaas.
Ovenschotel, Super Super lekker!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:13

Robijntjah schreef:
Britt_Sisi schreef:
Pff lastig babeth, Wat zegt je gevoel? denk je dat je hem nog kan vertrouwen?

N0a goed dat je het gevraagd hebt! wel pijnlijk om te horen dat hij het niet helemaal wist, maar hij wil het nog wel een kans geven om te kijken of het wat is?

Ik heb gister ook een date gehad. 3e date, filmpjes gekeken bij hem thuis! was gezellig haha :)

Ik date iemand bij jou in de buurt :')
Ik weet na de 2e date wel of er potentie in zit, verliefdheid had ik de paar keren van vroegah heel snel maar heb er nu wat langer voor nodig merk ik. Na een date of 5 weet ik wel of dat nog komt of niet.

Huis is aan kant, nu nog een gerecht uitzoeken.

Oee misschien ken ik hem wel haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:32

Geryon schreef:
Ten eerste is de diagnose borderline wat anders en heel wat meer dan borderline trekken. En ten tweede, borderline is 'gewoon' gedrag dat aan de grens zit of er (ver) over heen in extreme gevallen. Niet meteen 'echt heel wat' zoals jij dat zegt. Zeker 'trekken' niet.
Het gedrag van de man in dit verhaal is allemaal best wel typisch borderline. Als iemand die zelf veel last van borderline (trekken) gehad heeft zeg ik oppassen ermee..

Gelukkig hebben we mensen die opgeleid zijn om mensen etiketjes op te plakken. Je hebt borderline of niet. Als je niet genoeg kenmerken van borderline heb, heb je het gewoon niet.

Wil niet zeggen dat je dan geen geestelijke hulp kan gebruiken om beter te kunnen reageren in bepaalde situaties.

Mensen echter in een depressie, met bindings en of/verlatingsangst, met trauma's. Die kunnen ook precies reageren zoals deze man doet.

Dit is het laatste wat ik er over zeg want ik denk dat ik het altijd oneens blijf met het etiketjes plakken op mensen :) .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:32

ruitje heb jij niet gauw een date ofzo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:33

Je hebt pb britt.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:42

Ik ben het wel met ruitje eens. Zelf heb ik in mijn familie mensen met een psychische stoornis. Ik vind het ontzettend erg dat mensen tegenwoordig heel snel een labeltje op mensen plakken. Dan heeft iedereen wel een stoornis wat dat betreft. Er gaat een heel grondig en langdurig proces aan vooraf voordat men officieel een labeltje krijgt, want 9 van de 10 keer hebben mensen misschien wel wat kenmerken, maar nog hebben ze geen stoornis. Wees voorzichtig met labeltjes plakken. We hebben zelf ook wel eens kenmerken die passen bij bepaalde psychische aandoeningen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:56

Babeth, ik heb ondertussen ook al drie keer gezegd dat ik het helemaal niet op die manier bedoel dus ik vind het jammer dat je ervoor kiest om alleen hierop te reageren. Wat ik heb gezegd is dat ik veel kenmerken van borderline herken in je verhaal. Maar goed, ik zal m'n mond wel houden :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:05

Ik snap het probleem ook niet zo.
Vergelijk het met een verkoudheid.
Emma zegt dat hij symptomen heeft die op een verkoudheid kunnen duiden of die ook voorkomen bij een verkoudheid (verstopte neus, hoesten, verminderde reuk), maar daarmee bedoelt ze niet dat hij dan per definitie verkouden zal zijn. Enkel dat het deels overeenkomt met een verkoudheid, dat duidt ze even aan en er wordt juist geen etiketje op geplakt.

Sorry voor de gare metafoor :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:07

Mijn date was ehh.. teleurstellend
Hij zag er wel hetzelfde uit :P maar hij praatte alleen maar over zichzelf, en als ik wat wou zeggen praatte die zo door of over mij heen :x :x

en omdat ik verpleegkunde studeer wist ik vast wel of dit plekje wel normaal was, of dit wel normaal was en ik weet nu zijn hele medische dossier want hij had dit gebroken en dit gehad en toen ziek geweest en argh :=

Het enige wat ik in 1,5 uur heb gehoord is zijn favoriete land en medische gesteldheid en geschiedenis.. :roll: en ook dingen waarvan ik dacht ieuw waarom moet ik dat weten %) :r
Okee ik zeg de volgende keer ook niet meer dat ik verpleegkunde studeer :+

heb uiteindelijk maar gezegd dat ik de bus moest halen, hem netjes weer bij de parkeergarage gebracht en toen naar station gegaan. had er iets meer van verwacht :P

dus ik ga denk ik weer verder tinderen,
maar ik kan in iedergeval zeggen dat ik gedate heb :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:12

Wat vreselijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:14

Oei dan heb je het nog netjes gedaan met 1.5 uur blijven zitten :P Next!