Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Emmaa, ik heb echt moeite met de term 'borderline trekjes' , iedereen heeft minder prettige karaktertrekken maar de diagnose borderline is echt heel wat hoor.
Je kan dus geen aannames doen over het hoe en waarom hij zaken doet en hoe het zit met zijn gedrag in de toekomst
Geryon schreef:Yvanka dat jij nog zin hebt om te daten joh![]()
En wat vindt jij veel mannen die je leuk genoeg vindt om mee te daten! Ik heb echt niet veel eisen maar allemaal stuk voor stuk vind ik ze niet leuk genoeg..
Robijntjah schreef:Britt_Sisi schreef:Pff lastig babeth, Wat zegt je gevoel? denk je dat je hem nog kan vertrouwen?
N0a goed dat je het gevraagd hebt! wel pijnlijk om te horen dat hij het niet helemaal wist, maar hij wil het nog wel een kans geven om te kijken of het wat is?
Ik heb gister ook een date gehad. 3e date, filmpjes gekeken bij hem thuis! was gezellig haha
Ik date iemand bij jou in de buurt
Ik weet na de 2e date wel of er potentie in zit, verliefdheid had ik de paar keren van vroegah heel snel maar heb er nu wat langer voor nodig merk ik. Na een date of 5 weet ik wel of dat nog komt of niet.
Huis is aan kant, nu nog een gerecht uitzoeken.
Geryon schreef:Ten eerste is de diagnose borderline wat anders en heel wat meer dan borderline trekken. En ten tweede, borderline is 'gewoon' gedrag dat aan de grens zit of er (ver) over heen in extreme gevallen. Niet meteen 'echt heel wat' zoals jij dat zegt. Zeker 'trekken' niet.
Het gedrag van de man in dit verhaal is allemaal best wel typisch borderline. Als iemand die zelf veel last van borderline (trekken) gehad heeft zeg ik oppassen ermee..
Yvanka dat jij nog zin hebt om te daten joh![]()
En wat vindt jij veel mannen die je leuk genoeg vindt om mee te daten! Ik heb echt niet veel eisen maar allemaal stuk voor stuk vind ik ze niet leuk genoeg..