Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:46

De stalgenoot die vind dat ze de paarden te veel hooi krijgen 'want ze staan nu halve dagen op het gras'. Uhhh, dat jouw paard het laat liggen wil niet zeggen dat de mijne daardoor ook minder hooi moet :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:50

Valerie93 schreef:
Amira_ schreef:
Dat lifehammers zo duur zijn omdat ze allemaal van die extra's hebben. Wil gewoon een simpele lifehammer, maar die zijn alleen per 100 te koop -O-

Action heeft ze!

Hier in de buurt helaas niet!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:26

Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:41

sat_nath schreef:
Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...

Lijkt mij dat je gewoon mag vragen/aangeven dat je de bijnaam niet graag hoort en met je eigen wenst te worden aangesproken :))

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:53

ReadTheRulez schreef:
sat_nath schreef:

Lijkt mij dat je gewoon mag vragen/aangeven dat je de bijnaam niet graag hoort en met je eigen wenst te worden aangesproken :))

Ja dat wil ik ook eigenlijk gaan doen zeker omdat ze een best goede vriendin is, maar dan denk ik ook weer deze bijnaam word waarschijnlijk nog best vaak gebruikt omdat hij vrij bekend is zeg maar :+ En dan lijkt het mij meer een soort goede training om het me niks te laten doen. Ik twijfel dus nog een beetje eigenlijk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:57

sat_nath schreef:

:(:) ik weet helaas hoe vervelend het is, zou idd eerlijk tegen die vriendin zeggen hoe je je erbij voelt.

Ik heet Desiré en nu op mijn werk ook weer, dan hebben ze een beetje door hoe je humor is en dan komen de bijnaam grappen weer. Desireet is een populaire :roll: toen ik jonger was kon ik me daar ook vreselijk rot over voelen, ik ben heel erg gepest onder andere met mijn naam en uiterlijk ook, maar nu zeg ik gewoon tegen ze dat ze niet grappig zijn en dat ook niet zullen worden. Meestal is het dan wel weer klaar.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:05

Warboel schreef:
sat_nath schreef:

:(:) ik weet helaas hoe vervelend het is, zou idd eerlijk tegen die vriendin zeggen hoe je je erbij voelt.

Ik heet Desiré en nu op mijn werk ook weer, dan hebben ze een beetje door hoe je humor is en dan komen de bijnaam grappen weer. Desireet is een populaire :roll: toen ik jonger was kon ik me daar ook vreselijk rot over voelen, ik ben heel erg gepest onder andere met mijn naam en uiterlijk ook, maar nu zeg ik gewoon tegen ze dat ze niet grappig zijn en dat ook niet zullen worden. Meestal is het dan wel weer klaar.

Jep ik heb eigenlijk altijd wel een weerwoord, maar als het dan op mijn naam aankomt dan weet ik ineens niks meer te zeggen.

Ik heet Nathalie en in de brugklas werd ik ineens Natte Alie genoemd :+ Ik was hartstikke onzeker en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet om kan lachen. Uiteindelijk is het wel gestopt op school omdat ik het met mijn mentor besproken had, maar nu ontstaat het weer in een totaal ander vriendengroepje en ik baal er een beetje van dat ik er zoiets groots van maak nu. De rest van de bijnamen die je van Naat verder kunt maken doen me niet zoveel, alleen deze blijft zeer doen en ben daar zelf een beetje klaar mee.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:24

ScarOfWars schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat ik zo veel twijfel over dingen en gewoon mijn algehele instelling naar mijzelf toe.

Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.

Niet zo raar praten Shar, je bent een leuk persoon meid! :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:26

Esaqar schreef:
ScarOfWars schreef:

Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.

Niet zo raar praten Shar, je bent een leuk persoon meid! :(:)

Kon ik het zelf maar geloven..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:49

sat_nath schreef:
sat_nath schreef:

Jep ik heb eigenlijk altijd wel een weerwoord, maar als het dan op mijn naam aankomt dan weet ik ineens niks meer te zeggen.

Ik heet Nathalie en in de brugklas werd ik ineens Natte Alie genoemd :+ Ik was hartstikke onzeker en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet om kan lachen. Uiteindelijk is het wel gestopt op school omdat ik het met mijn mentor besproken had, maar nu ontstaat het weer in een totaal ander vriendengroepje en ik baal er een beetje van dat ik er zoiets groots van maak nu. De rest van de bijnamen die je van Naat verder kunt maken doen me niet zoveel, alleen deze blijft zeer doen en ben daar zelf een beetje klaar mee.

'Gewoon' bespreken :j "jongens, ik vindt die bijnaam niet zo tof, vinden jullie het oke om me [(bij)naam] te noemen?"

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 23:23

Dat ik eigenlijk al had moeten slapen maar het niet lukt en ik wel vroeg op moet morgen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 04:23

Dat ik er net uit bed moest om schaduwdoek weg te halen, want het loop te spoken op het balkon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 06:43

Dat ik me zo onprettig voel waar ik ben, dat mijn humeur keldert de seconde dat ik uit de bus stap.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 07:26

Aan mijn eigen jaloezie |o
En aan dat ik nog maar weinig te doen heb op stage :x

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 09:10

Klanten.... willen op tijd hun zaken af hebben. Ja OK.. maar geef me dan ook op tijd alle info die ik nodig heb! OOK voor MIJ is het vrijdag Koningsdag. **iets met inlogcodes, te late administraties of gewoonweg niet reageren op de mail... tsja het is jullie eigen loon wat uitgerekend moet worden...**

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 09:38

Dat ik al 5 dagen ziek ben.... dus ja ook met het mooie afgelopen weekend. Lig alleen maar net een dekentje op de bank.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:28

Dat ik overdag, terwijl ik op school zit, gebeld wordt door een onbekend nummer wat geen voicemail achter laat. :roll:

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:56

Dat mijn vriend mijn auto heeft meegenomen omdat zijn tank leeg was. Nu zit ik dan thuis, met alleen geld op zak om boodschappen te kunnen doen voor het eten vandaag. Maar met een auto met een lege tank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:14

M'n sok die steeds afgaat in mijn schoen. Daar erger ik me aan. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:16

Een vieze, dikke, bruine spin die in mijn lade met pyjama’s was gekropen... wat een gedoe om hem daar weer uit te krijgen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:45

Dat ik altijd het gevoel heb dat ik iets aardigs of grappigs moet zeggen tegen iemand die chagrijnig tegen mij doet. Ik heb dan het gevoel dat het door mij komt en probeer het 'goed' te maken door iets aardigs te zeggen terwijl ze dat helemaal niet verdienen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:13

Dat ik ook afgelopen nacht beroerd geslapen heb. Ik wil wel weer normaal slapen. Toen ik vroeg om één goede nacht slaap kreeg ik die, gevolgd door een zo mogelijk nog beroerdere nacht..... Ik wil gewoon slaaaaaapen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:14

Dat Harrolds zo groot is :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:15

De rotgrepen voor het snelle loopje omhoog. Fis-gis-ais-b-cis gaat niet snel en dat moet ie juist wel. Ik haat het... Vooral die fis naar gis kan ik gewoon niet snel pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:53

Aan een idiote postbezorger van UPC ofzo die als een gek op ons raam slaat en heel vaak achter elkaar aanbelt terwijl we al onderweg waren naar de deur. Hond over de zeik. En dat omdat het een beetje regende. :\