Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sat_nath schreef:Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...
ReadTheRulez schreef:sat_nath schreef:Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...
Lijkt mij dat je gewoon mag vragen/aangeven dat je de bijnaam niet graag hoort en met je eigen wenst te worden aangesproken
sat_nath schreef:Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...
Warboel schreef:sat_nath schreef:Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...
ik weet helaas hoe vervelend het is, zou idd eerlijk tegen die vriendin zeggen hoe je je erbij voelt.
Ik heet Desiré en nu op mijn werk ook weer, dan hebben ze een beetje door hoe je humor is en dan komen de bijnaam grappen weer. Desireet is een populairetoen ik jonger was kon ik me daar ook vreselijk rot over voelen, ik ben heel erg gepest onder andere met mijn naam en uiterlijk ook, maar nu zeg ik gewoon tegen ze dat ze niet grappig zijn en dat ook niet zullen worden. Meestal is het dan wel weer klaar.
ScarOfWars schreef:ScarOfWars schreef:Aan dat ik zo veel twijfel over dingen en gewoon mijn algehele instelling naar mijzelf toe.
Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.
sat_nath schreef:sat_nath schreef:Aan een vriendin die grappig dacht te zijn door een bijnaam in de wereld te roepen waar ik een hekel aan heb en vroeger zwaar gekwets mee ben. Nu zit ik er weer mee en iedere keer als ik die bijnaam hoor is het of iemand een stomp in mijn maag geeft. Ik probeer het me niks te laten doen, maar mijn gevoel blijft er vervelend over. Plus ik heb mijn twijfels over of ik dit nu moet aangeven of het gewoon weg moet lachen...
Jep ik heb eigenlijk altijd wel een weerwoord, maar als het dan op mijn naam aankomt dan weet ik ineens niks meer te zeggen.
Ik heet Nathalie en in de brugklas werd ik ineens Natte Alie genoemdIk was hartstikke onzeker en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet om kan lachen. Uiteindelijk is het wel gestopt op school omdat ik het met mijn mentor besproken had, maar nu ontstaat het weer in een totaal ander vriendengroepje en ik baal er een beetje van dat ik er zoiets groots van maak nu. De rest van de bijnamen die je van Naat verder kunt maken doen me niet zoveel, alleen deze blijft zeer doen en ben daar zelf een beetje klaar mee.