Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:48

Ik voel me ook suuuuper fijn in mijn Docs, helemaal niet alsof ik hele grote voeten heb terwijl ik die wel degelijk heb (41.5/42).

En Roos ik zal dan bij deze wel de enige zijn maar ik vind ze je dus wel heel erg leuk staan :') Dat glimmende is echt iets voor jou en ik vind ze onder zo'n broek toch echt wel heel erg stoer

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:55

Haha ja erg he 120 paar.. ik wil echt maximaal 20 paar over houden, dat is echt meer dan genoeg. Misschien zelfs wel minder, dan kan ik misschien van de opbrengst iets anders nieuws kopen. :)
Ik wil bijvoorbeeld nog graag clarks desert boots in de kleur sand, en beige of licht grijze lage allstars.

Ik denk inderdaad dat ik die dsquards eerst via marktplaats oid probeer. Vind het op de markt niet zo handig om tussen mijn koopjes van 5-10 euro opeens een paar sneakers voor 50-60 euro neer te zetten haha. :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:57

Roos, mag ik vragen waar je die hebt gepast? Google helpt me echt niet in het zoeken naar verkooppunten..
Want ja, ik ga zo naar Amsterdam om ze te passen :D Ik hoop dat ze bij mij wel leuk staan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:59

In Amsterdam heb je een hele Doc Martens winkel, misschien is dat de moeite waard :)

Ik heb ook echt belachelijk veel schoenen, denk dat ik er nu maar een paar ga verkopen. Vind het toch altijd wel zonde op een bepaalde manier, heb bijvoorbeeld nog een paar mintgroene Vans die ik vorig jaar voor mijn verjaardag heb gekregen. Welgeteld 1 keer aan gehad en nu staan ze maar te verstoffen. Aan de ene kant zonde, maar aan de andere kant heb ik ze wel van m'n ouders gekregen... Zo hetzelfde voor een aantal paar Allstars/Vans die ik in Amerika gekocht heb maar nu nooit meer draag omdat ik een beetje over Allstars en Vans heen gegroeid ben..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:01

Mijn witte allstars komen zo binnen tussen nu en 14.00.. Hoop dat ze er voor 12.45 zijn, dan moet ik weg. :=

Doc martens vind ik echt vreselijk. :o

Ik heb trouwens ook te veel schoenen, maar doe ze ook niet weg. Zonde. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:06

Hier te veel schoenen en heb mezelf eindelijk zo ver gekregen om er een paar te verkopen.. Krijg ik die ondingen nog niet verkocht ook!
Ik zou me heel erg k/t voelen om schoenen te verkopen die ik gekregen heb als verjaardagscadeau maar als je ze toch niet aan doet is het ook maar zonde. Misschien een voornemen om ze van de zomer weer meer te dragen?

Ik zal duimen Fee!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:32

120 paar schoenen! Waar laat je dat allemaal. Haha

Doc Martens vind ik in sommige gevallen wel leuk maar lang niet altijd.

Beetje gekke foto's maar dit heb ik vandaag aan.

Afbeelding

Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:47

120 paar schoenen. Wauw. Ik heb 2 paar all stars, 2 paar sneakers, 2 paar booties en 3 paar enkellaarzen en mijn moeder klaagt al over m'n schoenen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:38

Jaaaa, ik heb ze! :D Inderdaad naar de echte winkel geweest, echt een super lief meisje die me hielp en je kreeg korting met een studentenkaart maar toen ik vroeg of CJP ook goed was kreeg ik ook korting! Al heeft m'n vader ze betaald dus voor mij maakt het niet echt uit, maar goed :P Nu hopen dat ze een beetje lekker uitlopen want ik voel m'n tenen wel zitten maar een maat groter was echt te groot..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:40

Loolotte dat had ik in het begin ook! In de winkel had ik dubbel paar sokken aan en voelde ik niks.. Met inlopen gewone sokken aan en voelde mijn tenen. Nu zijn ze wat ingelopen en voel ik ze niet meer! Enne outfitfotoooo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:41

Hoeveel korting kreeg je met een studentenpasje dan? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:01

Rebeccaa schreef:
Hoeveel korting kreeg je met een studentenpasje dan? :D

Ben ik inderdaad ook heeeeeel benieuwd naar :D Misschien binnenkort maar eens samen die rode halen Bex <<)

En ik ben ook benieuwd naar een fotootje!

Edit: Bij mij deden ze in de winkel al giga veel pijn, voelde het echt bij m'n wreven en dacht echt dat het niet weg zou gaan. In de winkel zeiden ze toen dat ze ze eventueel nog konden oprekken als het echt niet beter zou worden. Heb ze toen twee dagen bijna nonstop aangehad, mijn voeten tot bloedens toe opengehaald, in de kast gezet en een week later (toen de blaren weg waren) weer aangetrokken en toen voelde het echt alsof mijn voeten ervoor gemaakt waren. Zou in ieder geval niet te lang wachten met inlopen en ook niet al te lange pauzes ertussen nemen. Beter even doorbijten, anders loop je voor niks met veel meer pijn dan nodig

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:03

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:14

Even een vraagje. Ik heb nog een jurkje hangen dat ik eigenlijk heel erg leuk vind maar twijfel of het wel toonbaar is voor publiek. Vind hem een beetje aan de korte kant... Ik doe hem sowieso met een zwarte panty aan!
http://i58.tinypic.com/2vjv4gw.jpg

En nog een outfitje van me van een paar dagen terug met mijn Docs
http://i61.tinypic.com/k13zvd.jpg

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:30

Jurkje is leuk en zeker niet te kort. Kun je in alle seizoenen leuk dragen. Ik vind de Docs je persoonlijk niet zo mooi staan, dat soort schoenen vind ik het leukste bij een wat 'stoerder' iemand, en zelfs dan ben ik er niet kapot van. Maar wie ben ik :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:38

10% :j Vind dat op schoenen van 150 euro nog wel schelen. Als ze lekker zitten, ga ik witte voor m'n verjaardag vragen want ik twijfelde echt enorm en ik weet nog steeds niet of ik er goed aan heb gedaan om de zwarte te nemen :=
Ik vind het jurkje niet te kort hoor! Ziet er leuk uit.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:45

Oohh witte docs die zijn zoo leuk! De roze met lak trouwens ook :o

Dank je dames! Twijfelde een beetje over de lengte maar dat is blijkbaar wel goed!

Elkee wat leuk om een keer een reactie te horen dat ik niet het stoere type ben! Meestal krijg ik te horen dat ik me eens wat vrouwelijker moet kleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:50

Dat jurkje gaat je prima hoor! Lief zwart tennisschoentje er onder (of grijs zoals het motiefje) en dat kan prima!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:12

Varekaj vanavond wou ik er enkellaarsjes onder doen! Als dat past dan toch :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:40

Mexlady, daar sta ik beetje van te kijken. De stijl die je laat zien is gewoon casuel, maar zeker vrouwelijk. Jurkje is ook lekker vrouwelijk.
Ik zou er ook enkellaarsjes onder doen, of kleine bootees. Maar ik ben heen gympen fan (behalve all stars) dus ik zou een gympje of sportschoentje niet snel aanraden :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:54

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:54

Wilde witte allstars gaan bestellen op spartoo maar kan de 10 euro korting niet gebruiken omdat ik €1,26 onder de 50 euro zit :(, hoe hebben jullie dat gedaan?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:55

Leuk die schoenen Ymor!

Jurkje kan zeker wel hoor Mexx_lady :j En ondanks dat ik Docs niks vind, stoer gecombineerd!

Ik zal binnenkort ook eens wat outfit foto's maken.
Ben nu vaak te lui om leuk gekleed te gaan :')

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:01

Ik vind Docs ook erg leuk. 17 jaar geleden mocht ik mijn eerste paar kopen, donkerblauwe. Dat was toen een periode dat ze erg popi waren.Later nog lichtblauwe gehad en wijnrood.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:18