Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarja, ik dacht, ik wil uitleggen waarom ik 10,- bood, want ik heb een hekel aan onzin biedingen en wil niet dat iemand dacht dat ik zo'n iemand was die voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
joyce_eddy schreef:Ik heb nogsteeds 2 winter dekens liggen die ik aan de straatstenen niet kwijt kan terwijl ze splinternieuw zijn en ik toch ook niet de hoofdprijs vraag voor zulke kwaliteitsdekens
Dat had het minder moeilijk gemaakt.
De afspraak is al drie keer van zijn kant afgezegd ivm zieke kinderen, werk etc etc. De vogel zit me niet in de weg, hoor. Maar ik wil nu toch wel eens dat ze gaat verhuizen. Morgen zou hij haar echt heus waar 100% komen halen, maar ik had er een hard hoofd in en ja hoor. Vanochtend weer een berichtje dat er weer iemand ziek is en de afspraak verzet kan worden naar volgende week, want dan komt hij haar echt heus waar 100% halen 
Ik wil het nu nog tot volgende week afwachten, maar als het dan weer niet door gaat ben ik er wel echt klaar mee. Ondertussen ga ik me ook nog eens aan de vogel hechten omdat ze hier al zo'n tijd zit

Sammie schreef:Aan zo'n persoon zou ik niet eens een vogel of elk ander dier willen geven..
Ik krijg de kriebels van dat soort mensen.
en het zijn ook nog eens pleegouders) voeren de kleine ook nog steeds, terwijl die allang zelfstandig is. Het is dus een soort van kleine parasiet momenteel
) Nu met de winter in aantocht ben ik dat wel een beetje zat. Ik heb liever dat de ouders energie in zichzelf steken ipv het jong vol te pompen