Shirley schreef:Alleen in sorbetvorm
Of ijsvorm.

Heerlijk weer alleen een beetje benauwd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:magda_90 schreef:Wij waren vanochtend in Duitsland (Oost Friesland) voor boodschappen en daar begon het enorm dicht te trekken met zware en donkere wolken. Heel mooi onweer, voornamelijk geflits. Vervolgens sta je af te rekenen en binnen een paar minuten stond de parkeerplaats blank van de regen.
Op naar huis en gedurende de rit van oost Friesland tot west Groningen heel veel regen en onweer gehad. Op sommige stukken snelweg moest ik zakken tot 60 ipv 120 km/h omdat ik zelfs het asfalt niet meer zag.
De vuurdoop is nu wel geweest gezien ik nu bijna 2 maanden mijn rijbewijs heb.
Als je nog wat langer je rijbewijs had gehad dan zou je wel minder dan 60 km per ur rijden ivm kans op aquaplaning.
Agossie schreef:Fijn, gohya! Het is nu lekker fris aan het worden buiten.
Wel apart, Magda, dat wij hier zo weinig hebben gehad en jullie zo veel.
gohya schreef:De opname met SBS was een drama! de paarden waren godse bang voor de camera.Ben benieuwd hoe het er uit ziet bij Hart van Nederland.
Het is stik benauwd hier,de lucht zit weer potdicht.
poetser schreef:Toch weer koorts helaas, nu 38,9, maar kan in elk geval weer genieten van de warmte van het zonnetje en de benauwdheid is grotendeels weg. Hoesten doe ik wel nog heel veel. Maar al bij al voel ik iedere dag een lichte verbetering, dus dat is positief.
Agossie schreef:Ik ga ook geen uren douchen, maar wel lekker even eronder staan, als ontspanning.
Oeh, ik hoop dat je kan gaan. Het is er prachtig weer, maar ook veel onrust en vluchten gaan niet.
poetser schreef:Egypte droom ik al lang van. Ik vind dat zo'n verschrikkelijk mooi land he.
Hier was het gisteren ook erg warm, volgens andere, bij mij werd koorts weer dermate hoog dat ik het enkel koud had. Nu is het fris, zonnig en opgeklaard.
Straks komt de dokter weer langs voor controle, gelijk vragen of ik morgen eventueel naar mijn solicitatie mag gaan. Zou dan pas 2 september moeten beginnen, maar heb morgen mijn 2e gesprek