Ze was een redelijk bekende bokker ... En ze verraad zich met haar email adres.
NoTrouble
Geplaatst: 21-11-13 20:07
Het is ook wel sneu, je zal maar niks beters te doen hebben..
Hier nog steeds geen tijd gehad om dingen er opnieuw op te zetten. Vorige week wel 2 dingen verkocht, en ik moet zeggen geen problemen gehad met TNT. Beide kopers hadden het artikel de dag na versturen in huis. Kreeg van beide ook een mail dat ze het in goede staat hadden ontvangen. Dat vind ik dan wel weer leuk
Verder gereageerd op een paar peesbeschermers met bont hier op de boktmarkt, voor mn schoonzusje. Ik had een aantal vragen. Kreeg een PB terug met een emailadres en de tekst; mail hier heen ik vint dit er vervelen. (Ik weet niet meer precies de spelfouten maar het kwam hier zo ongeveer op neer)
Nou laat maar zitten dan.
Laatst bijgewerkt door NoTrouble op 21-11-13 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
NaomiJouke
Geplaatst: 21-11-13 20:07
Tyrcanol schreef:
Ik snap haar ook niet.
Ze was een redelijk bekende bokker ... En ze verraad zich met haar email adres.
Ik denk dat ik de bokker ken.. Hoop dat het probleem snel word opgelost
Kan haar ad helaas niet meer vinden op bokt, kom nooit verder dan dekjes, setjes, dekens op boktmarkt. Heb wel is een keer haar teugelad gezien, maar toen wist ik nog niet van haar praktijken af!
Triest dat ze doorgaat,
Kirsha
Geplaatst: 21-11-13 20:59
Ennn daar is ze weer, dus de nieuwsgierigen moeten nu kijken
Nu even bij zoeken teugels in tikkken ! En je hebt meteen bingo !
Merell123
Geplaatst: 21-11-13 21:04
Als je gewoon zoekt op 'teugels' zie je iemand die een partij verkoopt.. Triest hoor! Ik heb deze advertenties maar weer gemeld bij moderator.. Of zal ik doen also ik geïnteresseerd ben? ;P