Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s_casper schreef:Heeft iemand de gestippelde lichtgewichtkoffers nog gezien? Een tijdje terug hadden ze ze nog op Zuidplein en Alexandrium. Alleen zat ik toen wat krap. En nu wilde ik 'm halen en nu is ie er niet meer, helaas.
Het gaat om een van de grotere versies, 45,- of 50,- euro, wit met zwarte stipjes. Bij het Alexandrium hadden ze alleen nog een klein formaat van rond de 30 euro. Nu heb ik met het Alexandrium afgesproken dat ik om de paar dagen even bel, zodat ze kunnen kijken of hij binnengekomen is. Zuidplein zou hem sowieso niet meer krijgen.
Misschien heeft iemand hem ergens nog zien liggen
aishcream schreef:Truien van iemand die ze wou hebben hierboven niet gezien sorry! De grijze wel maar hier zat een vlek op en dit was maatje 46 oid...
Blousje wel gezien helaas maat 38 niet sorry.
_sharona_ schreef:Is er iemand die van de week nog gaat en ergens voor mij naar wilt kijken? Ik had vandaag een lingerie setje gepast. Helaas was de bh te klein.. heb niet gekeken naaar een maat groter en daar heb ik nu ongelofelijk veel spijt van haha.. is er een site met alle product info? Op primark site zelf zie ik m namelijk niet staan. Als iemand zou willen kijken kan ik desnoods een foto per pb sturen.