Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:33

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:
Haha jij kent Oskar zeker. :P

Oskar is heel bang voor Jozi. Hij durft bijna niet vrij te lopen. }:)

Weet hij ook eens hoe dat is.

Haha ik denk al , zelfde kleur en naam dat kan er maar één zijn :o

Jozi is ook heel eng }:)

Sterre98 schreef:
Gefeliciteerd!

Ik baal dat de woning die ik gekregen heb zo enorm slecht achtergelaten is, waardoor we al het behang eraf gehaald hebben, om vervolgens erachter te komen dat de muren niet behang klaar/saus klaar is.
Fijn. Heel fijn. Ik ga dinsdag maar direct de woningbouw bellen om te vragen hoe en wat..

Dat is wel even heel zuur.... Je wilt er zo snel mogelijk in en nu moet je weer wachten dat is helemaal balen!

En de huur is al opgezegd natuurlijk..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:42

xxxmh schreef:
Piercing is er uit gevallen en krijg hem niet meer erin. Ja vanaf de voorkant maar niet vanaf de achterkant van m'n oor... handig tijdens de feestdagen

Kan iemand je helpen?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:45

Normaal gingen we deze ochtend eindelijk enkele dagen weg, keken we heel hard naar uit *\o/* Al moeilijke periode geweest, dus echt nood aan even ontspanning en weg van alles.
Maar kind deze nacht hoge koorts, braken, ... Elk uur op geweest.
Vanochtend nog naar de huisartsenwachtpost gegaan, uiteindelijk besloten om dan na kind haar middagdut te gaan omdat ze toch wat beter was en geen koorts meer had. Volgens de dokter mocht dat ook.
We vertrekken en krijgen alarm van de bandenspanning, onderweg snel gaan oppompen dus hopelijk blijven de banden ok.. Dan uiteindelijk aangekomen, kind weer opeens hoge koorts.
De laatste keer dat we hier waren, zijn we ook weer snel vertrokken omdat kind ziek werd :+ We hebben echt een déjà-vu gevoel

En dan nog een bericht dat paard maar 1 ijzer meer heeft, de smid is net geweest |o

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Siggislief schreef:
xxxmh schreef:
Piercing is er uit gevallen en krijg hem niet meer erin. Ja vanaf de voorkant maar niet vanaf de achterkant van m'n oor... handig tijdens de feestdagen

Kan iemand je helpen?

Was helaas gelukt na 45 min en een boos oor later

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Sterre98 schreef:
Gefeliciteerd!

Ik baal dat de woning die ik gekregen heb zo enorm slecht achtergelaten is, waardoor we al het behang eraf gehaald hebben, om vervolgens erachter te komen dat de muren niet behang klaar/saus klaar is.
Fijn. Heel fijn. Ik ga dinsdag maar direct de woningbouw bellen om te vragen hoe en wat..

Bij sociale woningbouw zijn ze verplicht dit te repareren. Het moet inderdaad schilder/behangklaar opgeleverd worden aan een nieuwe huurder. Als ze het niet konden zien is het nu aan hun om het netjes op te lossen.

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:04

Aan commentaar van mensen die vinden dat je iets op een andere manier moet doen.....terwijl je zo hard je best doet het goed te doen zoals het voor jouzelf goed en eerlijk voelt...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:07

xxxmh schreef:
Was helaas gelukt na 45 min en een boos oor later

Gelukkig, alleen jammer van het boze oor. :(:)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:29

zonnebloem18 schreef:
Sterre98 schreef:
Gefeliciteerd!

Bij sociale woningbouw zijn ze verplicht dit te repareren. Het moet inderdaad schilder/behangklaar opgeleverd worden aan een nieuwe huurder. Als ze het niet konden zien is het nu aan hun om het netjes op te lossen.

Ja waardeloos, al t behang moest eraf aangezien het al slecht was, dus dat gedaan, krijg je de onderste lijmlaag er zo goed als niet af, allemaal gaten in de muur, verf zuigt ie direct op, dekt slecht. Hopen dat ons proef stukje behang goed blijft hangen en niet wegzakt. Maar ik ga wel direct bellen dinsdag. Zie t al gebeuren dat ze bij mijn huidige woning lastig gaan doen als er 4 cm loszit..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Eerst brunch met familie, dan nog zo'n schijt verjaardag erachteraan totaal geen zin in. Maar goed uit goed fatsoen meegegaan en na 2 uurtjes heb ik het helemaal gehad, moe, hormonen, overprikkeld ik wil dan naar huis. En m'n man vind me dan een zeur. Verschrikkelijk

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Hond en ik hebben beiden een zeer oor _-:( i feel you.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

MarlindeRooz schreef:
Receptuur veranderd van m’n favoriete knoflooksaus. ;(

Weer iets weg wat ik altijd kon eten, hoe overprikkeld ik ook ben. -O-

Ben nu in staat m’n hele eten weg te mieteren. De nieuwe smaakt echt chemisch.

Ohhh bahh chemische smaak -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

@hagelslag ik heb m’n eten weggegooid. Zelfs de ben en Jerry’s die ik als toetje had daar had ik na 6 happen genoeg van door de gore smaak. Nou dan is het serieus. :r

En ik heb dorst en ik kan niet opstaan want ik heb rechts een snurkende Oskar en rechts tegen m’n been een snurkende Jozi. Ze zijn beiden echt schattig en moe. <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

fjordjes schreef:
Eerst brunch met familie, dan nog zo'n schijt verjaardag erachteraan totaal geen zin in. Maar goed uit goed fatsoen meegegaan en na 2 uurtjes heb ik het helemaal gehad, moe, hormonen, overprikkeld ik wil dan naar huis. En m'n man vind me dan een zeur. Verschrikkelijk

Sorry maar ik zou echt boos worden op je man. Die moet rekening met jou houden. Ik zou zelf met eigen vervoer gaan en eerder weggegaan zijn. :(:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Ik zit in mijn hobbykamer waar het 24 graden is en ik heb het nog steeds koud. En een zere nek ^)

Polarize

Ik stress m zo keihard voor Berlijn, er gaan echt allemaal doom scenarios door mn hoofd :') vooral over de reis zelf, waaronder verslapen, trein missen, ergens gestrand raken...

Nergens voor nodig..we reizen samen met de hele klas en mijn ouders brengen mij en een vriend naar Zwolle. Mocht er wel iets gebeuren tijdens de reis ben ik niet alleen.

Oké nu hopen dat dit logisch opschrijven helpt om mijn hoofd rustig te krijgen :+

hagelslag

MarlindeRooz schreef:
@hagelslag ik heb m’n eten weggegooid. Zelfs de ben en Jerry’s die ik als toetje had daar had ik na 6 happen genoeg van door de gore smaak. Nou dan is het serieus. :r

En ik heb dorst en ik kan niet opstaan want ik heb rechts een snurkende Oskar en rechts tegen m’n been een snurkende Jozi. Ze zijn beiden echt schattig en moe. <3

Das wel echt poedersuiker -O-

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Waarom is verslaving zo poedersuiker -O-
Vriendin vanuit hier is heel erg teruggevallen. En iemand anders is er helaas aan overleden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

MarlindeRooz schreef:
fjordjes schreef:

Sorry maar ik zou echt boos worden op je man. Die moet rekening met jou houden. Ik zou zelf met eigen vervoer gaan en eerder weggegaan zijn. :(:)

Ja mee eens. Ga voortaan of gewoon niet of met eigen vervoer. En dan zeurt ie maar dat het dubbelop (benzine) is. Jammer dan.

Op een gegeven moment zei die ook we gaan zo en dan een half uur later nog zitten. Paar keer gezegd dat ik moe ben en naar huis wil. Op een gegeven moment ben ik boos geworden en als een klein kind m'n jas gepakt en buiten gaan staan en gezegd dat ie moest opschieten. Niet leuk en vind het onvolwassen van mezelf maar moest iets.

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Waarom zijn huizen zo duur |( zelfs de kleintjes met een EPC F...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:53

Nou ik vind dat nog een hele volwassen oplossing Fjordjes. Zeker als je het al meermaals normaal aangegeven hebt. :j

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:50

De dagen die aangebroken zijn, de dagen dat ik bij mijn (stief)vader op bezoek ben. Welke dag zou het laatste zijn.

Ik erger me zo hard aan mijzelf.
Tot nu toe een heel jaar sinds zijn diagnose nog nooit echt even gebroken. Behalve er veel over praten.
En vandaag zag mijn vriend net dat moment dat ik het lastig kreeg bij het afscheid en dat wist hij door te prikken.. waardoor ik zo brak in bij zien van mijn (stief)vader..
Mijn gedachten erbij is daarbij , huilen.. wat heeft hij eraan als ik huil.. ze weten dat ik dat niet wil ik bijzijn van geliefden.
Maar goed ik brak, ik ben ook maar een mens. Maar ik vind het zo vervelend want hij heeft al zoveel last en kan er niks aan doen.

Hopelijk was jullie dag beter.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:54

Dat onze muziekvereniging een paasmars doet om de bewoners in de wijk wakker te maken.. een beetje jammer alleen dat dat van 7:30-8:30 is & ik gisteravond pas om 1:00 in bed lag……
Iedere keer vergeet ik deze traditie totdat ik wakker wordt van de trommels :’)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:04

Jessica_1998 schreef:
Dat onze muziekvereniging een paasmars doet om de bewoners in de wijk wakker te maken.. een beetje jammer alleen dat dat van 7:30-8:30 is & ik gisteravond pas om 1:00 in bed lag……
Iedere keer vergeet ik deze traditie totdat ik wakker wordt van de trommels :’)

Ik had dit precies ook gisteren. _O-

Leuk hè. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:05

FennyPower schreef:
De dagen die aangebroken zijn, de dagen dat ik bij mijn (stief)vader op bezoek ben. Welke dag zou het laatste zijn.

Ik erger me zo hard aan mijzelf.
Tot nu toe een heel jaar sinds zijn diagnose nog nooit echt even gebroken. Behalve er veel over praten.
En vandaag zag mijn vriend net dat moment dat ik het lastig kreeg bij het afscheid en dat wist hij door te prikken.. waardoor ik zo brak in bij zien van mijn (stief)vader..
Mijn gedachten erbij is daarbij , huilen.. wat heeft hij eraan als ik huil.. ze weten dat ik dat niet wil ik bijzijn van geliefden.
Maar goed ik brak, ik ben ook maar een mens. Maar ik vind het zo vervelend want hij heeft al zoveel last en kan er niks aan doen.

Hopelijk was jullie dag beter.

Dikke knuffel. :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:13

Niet vandaag, wel gisteren…
Ik zie iets op Facebook wat ik wil kopen, dus diegene heeft me een privé bericht gestuurd wat in overige is terecht gekomen dus die berichten niet gelijk gezien…
Al 20 x een vraagteken gekeken waarom ik niet reageer, dus toen ik had wel zag gereageerd toen begon ze mij te bellen via facebook.
Ze zou een tikkie sturen via whatsapp dus mijn nummer gegeven, ging ze gewoon bellen,
En niet 1 x maar wel 6 x
Waarom zijn mensen zo?

Ik heb nu het idee dat ik het eigenlijk helemaal niet meer wil overnemen, waarom zo opdringerig?
En dan ook nog, het was paas zondag, vind het dan ook vrij normaal om dingen met de familie te doen ipv steeds op de telefoon te zitten en vind het ook gewoon een dag om uit fatsoen geen contact op te nemen over zoiets kleins met mensen die je helemaal niet kent.