fleurtjeuh schreef:
Knappe ondeugd.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cissy schreef:Hoe kan het toch zo moeilijk zijn om op kantoor de vaatwasser te vullen op een ordelijke manier.
De heren vullen sowieso niet en de dames 'pleuren' de vaat er ook zomaar in.
Alles doorelkaar, kwestbare glazen tussen de rest, grote dikke glazen aan de buitenkant zetten waar een extra rekje zit voor dubbele rij kopjes. Dus zo enorm onlogisch en oneconomisch, echt hoe verzin je het...
En dan mag jij de vaatwasser leegruimen, dat ruimt zó enorm fijn op als alles doorelkaar ligt! NOT!
In de besteklade liggen de lepels op hun rug ipv zijwaarts, allemaal vol met water, daar is vast over nagedacht!
Zo ik ben het weer kwijt!
purny schreef:cissy schreef:Hoe kan het toch zo moeilijk zijn om op kantoor de vaatwasser te vullen op een ordelijke manier.
De heren vullen sowieso niet en de dames 'pleuren' de vaat er ook zomaar in.
Alles doorelkaar, kwestbare glazen tussen de rest, grote dikke glazen aan de buitenkant zetten waar een extra rekje zit voor dubbele rij kopjes. Dus zo enorm onlogisch en oneconomisch, echt hoe verzin je het...
En dan mag jij de vaatwasser leegruimen, dat ruimt zó enorm fijn op als alles doorelkaar ligt! NOT!
In de besteklade liggen de lepels op hun rug ipv zijwaarts, allemaal vol met water, daar is vast over nagedacht!
Zo ik ben het weer kwijt!
Bij mij op kantoor hoopten ze dat er een wetenschappelijk onderzoek kwam dat het servies van het restaurant pootjes kreeg en zichzelf terug naar het restaurant bracht. Ze hebben er jaren over gedaan om te concluderen dat dit niet ging werken.
Of dat collega's gewoon vies servies tussen het schone legden.
tones schreef:luuntje schreef:Sinds mijn operatie op 30 septemebr zie ik waziger.
Huisarts had mij naar de opticien gestuurd. Gemeten maar moet nog 4 weken wachten voor opticien iets kan.
Door EDS is linkeroogspier al aangetast dus ik vind het best spannend.
Dat is idd spannend Luuntje.
Sterkte.
Bugles of niet, ik vind de Jumbo sowieso een rotwinkel.
Zebrastreep schreef:Paard weer gevoelig op de voeten na het bekappen. En het is niet te kort ect...
Gisteren ging het nog wel goed en vandaag was het dikke drama.
We zouden morgen op buitenrit, ik baal dus wel. Maar ik mag daarover niet klagen mijn andere paard kan ook mee dus dat is meer een luxeprobleem.
luuntje schreef:Hwn sterkte met je kat.
Stom dat sommige chips niet meer verkrijgbaar is.
Rennie dat is oprecht flink balen.
Ik heb weinig geslapen. Pijn en stress.
Straks een kitten terughalen.
Justme_Lisaa schreef:Foaly schreef:De BMW die net dacht zichzelf nog even langs de bus te drukken toen deze wegreed bij de halte. Paste net niet, ging wel net goed
Ben ik de enige die altijd dan hoopt voor een auto bestuurder die zulke beslissingen maakt, het net niet goed gaat?
Nyaleti schreef:Ben op een kat aan het passen en hier gaan er schijnbaar een paar kinderen op pad voor trick or treat.
Leuk, doen we niks mee. dus gordijnen dicht etc. maaaaar thuisbezorgd komt ook dus het wordt een leuke gok als ik die deur open doe
Er is ook geen snoep dus ook poedersuiker als ik perongeluk voor kinderen open doe.