Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Aan extinction rebellion waardoor er weer een enorme politiemacht op moest komen draven (ik heb 11 busjes geteld, dag belastinggeld) en aan mensen zonder enige vorm van zelfreflectie.
[/quote]Citaat:Zelfs Greta was erbij en is maar liefst 2 keer opgepakt. Dat kind is echt niet op de fiets gekomen...
Ineke2 schreef:Kirrietje schreef:Aan mensen die mijn kat buiten blijven voeren waardoor ze al 2 dagen aan het kotsen is omdat ze zich zo vol vreet
Tja, binnen houden, dan heb je daar geen last van.
MWM
Janneke2 schreef:prompter schreef:Aan extinction rebellion waardoor er weer een enorme politiemacht op moest komen draven (ik heb 11 busjes geteld, dag belastinggeld) en aan mensen zonder enige vorm van zelfreflectie.
Ehm,
meestal heb ik wel zelfreflectie, hoor.
En behalve dat maak ik mij zorgen om de toekomst van mijn kleinkinderen.
... en om de subsidies etc voor fossiele brandstoffen.
(Die kunnen ze ook afschaffen, ipv een waterkanon lenen bij de buren.)
En waar ik mij aan erger:Citaat:Zelfs Greta was erbij en is maar liefst 2 keer opgepakt. Dat kind is echt niet op de fiets gekomen...
Janneke2 schreef:Ehm,
En waar ik mij aan erger:Citaat:Zelfs Greta was erbij en is maar liefst 2 keer opgepakt. Dat kind is echt niet op de fiets gekomen...
Was jij er bij, soms?!?!?!
Als ze de oceaan oversteekt doet ze dat per zeilboot, dus strooi geen praatjes in het rond.
Janneke2 schreef:Was jij er bij, soms?!?!?!
Als ze de oceaan oversteekt doet ze dat per zeilboot, dus strooi geen praatjes in het rond.
Shenavallie schreef:Kirrietje schreef:Aan mensen die mijn kat buiten blijven voeren waardoor ze al 2 dagen aan het kotsen is omdat ze zich zo vol vreet
Je moet linksom en rechtsom gewoon van andermans dieren afblijven, daar valt voeren ook onder.
Janneke2 schreef:prompter schreef:Aan extinction rebellion waardoor er weer een enorme politiemacht op moest komen draven (ik heb 11 busjes geteld, dag belastinggeld) en aan mensen zonder enige vorm van zelfreflectie.
Ehm,