Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Voor de magnolia fans, dit weer is ook niet tof voor magnolia's. 2/3 van de bloemen van de mijne zijn er al uit geregend en gewaaid. De bloemen krijgen dit jaar opnieuw niet de kans om open te gaan.
Merlen schreef:Ik ben er echt naar van dat de vriend,onder invloed van zijn ouders,alles bepaalt in het leven van mijn dochter en zij daar niet tegenin durft te gaan.
Merlen schreef:Ik ben er nog niet tegenin gegaan maar heb hier spijt van.Zeker die ene keer dat ze de ouders wel weerwoord heeft gegeven en ze daarna langskwamen om haar excuses te eisen waarbij zij in tranen uitbarstte terwijl ze niets misdaan had.
Ze ligt in het ziekenhuis op dit moment en vriend bepaald wanneer we en wie mag komen.Dochter zou dit gezegd hebben maar daar geloof ik niets van.Ik ken haar goed genoeg.
Haar zus barstte in tranen uit toen hij dit bericht stuurde.
Suzanne F. schreef:Merlen schreef:Ik ben er nog niet tegenin gegaan maar heb hier spijt van.Zeker die ene keer dat ze de ouders wel weerwoord heeft gegeven en ze daarna langskwamen om haar excuses te eisen waarbij zij in tranen uitbarstte terwijl ze niets misdaan had.
Ze ligt in het ziekenhuis op dit moment en vriend bepaald wanneer we en wie mag komen.Dochter zou dit gezegd hebben maar daar geloof ik niets van.Ik ken haar goed genoeg.
Oh dat verandert de zaak. Niks en niemand zou mij bij mijn dochter kunnen weghouden. Als ik naar het ziekenhuis wil voor mijn dochter dan ga ik. Geen vriend die mij tegenhoudt.
Merlen schreef:Ik ben er nog niet tegenin gegaan maar heb hier spijt van.Zeker die ene keer dat ze de ouders wel weerwoord heeft gegeven en ze daarna langskwamen om haar excuses te eisen waarbij zij in tranen uitbarstte terwijl ze niets misdaan had.
Merlen schreef:Ik sta mijn plaats af aan haar broer en zus.Dan zien zij haar tenminste nog.
Eerst bepalen hoe laat we mogen komen,daarna zeggen de andere mogen niet mee.
Ik wil hem voorlopig niet meer zien.
Ik moet meer dan een uur rijden,kan niet dagelijks heen en daarom gaan zij mee.
Merlen schreef:Ik ben er echt naar van dat de vriend,onder invloed van zijn ouders,alles bepaalt in het leven van mijn dochter en zij daar niet tegenin durft te gaan.
Zebrastreep schreef:Moet bokt even komen helpen![]()
Maar lastige situatie ik snap dat je ook geen gedoe wilt. Maar iemand die van 21 dit eigenlijk al gevaarlijke gedrag vertoont gaat alleen maar erger worden. Dus eigenlijk is nu ingrijpen wel verstandiger. Maar je dochter moet dit zelf gaan inzien dat dit geen leven is.