Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 18:28

Mijn kies breekt net af..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 18:51

Telpeva schreef:
Voor de magnolia fans, dit weer is ook niet tof voor magnolia's. 2/3 van de bloemen van de mijne zijn er al uit geregend en gewaaid. De bloemen krijgen dit jaar opnieuw niet de kans om open te gaan.

Idd, die van ons is ook naar de kolote.

Het gehijg van een ander vind ik ook heel storend, ongeacht hoe degene in omvang eruit ziet.

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:27

Ik ben er echt naar van dat de vriend,onder invloed van zijn ouders,alles bepaalt in het leven van mijn dochter en zij daar niet tegenin durft te gaan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:43

Ik heb mijn Chromebook laten vallen.Grote barst in het scherm en een scharnier kapot.Doet het nog wel gelukkig.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:47

Merlen schreef:
Ik ben er echt naar van dat de vriend,onder invloed van zijn ouders,alles bepaalt in het leven van mijn dochter en zij daar niet tegenin durft te gaan.

Ohh dat is heel moeilijk en hoe harder je er tegenin gaat des te meer trekt ze daar naartoe.
Ik heb dit ondervonden en knuffelde ze daarna dood toen waren ze ineens niet meer zo leuk.
Snap hoe frustrerend het is hoor, hoe me ten goede!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:47

Merlen schreef:

Dat is lastig. Meer dan met haar praten kan je helaas niet doen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:58

Ik ben er nog niet tegenin gegaan maar heb hier spijt van.Zeker die ene keer dat ze de ouders wel weerwoord heeft gegeven en ze daarna langskwamen om haar excuses te eisen waarbij zij in tranen uitbarstte terwijl ze niets misdaan had.
Ze ligt in het ziekenhuis op dit moment en vriend bepaald wanneer we en wie mag komen.Dochter zou dit gezegd hebben maar daar geloof ik niets van.Ik ken haar goed genoeg.
Haar zus barstte in tranen uit toen hij dit bericht stuurde.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:00

Merlen schreef:
Ik ben er nog niet tegenin gegaan maar heb hier spijt van.Zeker die ene keer dat ze de ouders wel weerwoord heeft gegeven en ze daarna langskwamen om haar excuses te eisen waarbij zij in tranen uitbarstte terwijl ze niets misdaan had.
Ze ligt in het ziekenhuis op dit moment en vriend bepaald wanneer we en wie mag komen.Dochter zou dit gezegd hebben maar daar geloof ik niets van.Ik ken haar goed genoeg.

Oh dat verandert de zaak. Niks en niemand zou mij bij mijn dochter kunnen weghouden. Als ik naar het ziekenhuis wil voor mijn dochter dan ga ik. Geen vriend die mij tegenhoudt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:19

Suzanne F. schreef:
Merlen schreef:

Oh dat verandert de zaak. Niks en niemand zou mij bij mijn dochter kunnen weghouden. Als ik naar het ziekenhuis wil voor mijn dochter dan ga ik. Geen vriend die mij tegenhoudt.

Nou, precies. Wat denkt hij wel wie hij is? Het is JOUW dochter zeg... kom op! gewoon tegengas geven.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:26

Merlen schreef:

Hoe oud is jouw dochter?
Ik krijg nu al neigingen bij het lezen van je bericht -O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:33

Bijna 21.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:57

Nouuuu dan was ik zo het ziekenhuis binnengestormd hoor!
Wat verbeeldt hij zich nou, dan breekt de pleur maar uit -:(-
Ik word voor mijn gevoel met zoiets twee meter hoog en twee meter breed!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:01

Hij kan de boom in! Ik zou lekker op bezoek gaan fiets hem en zijn gedrag… hij is de baas niet je houdt toch geen moeder weg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:03

Vreselijk overprikkeld vandaag op het werk pffff

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:22

Ik sta mijn plaats af aan haar broer en zus.Dan zien zij haar tenminste nog.
Eerst bepalen hoe laat we mogen komen,daarna zeggen de andere mogen niet mee.
Ik wil hem voorlopig niet meer zien.
Ik moet meer dan een uur rijden,kan niet dagelijks heen en daarom gaan zij mee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:25

Merlen schreef:
Ik sta mijn plaats af aan haar broer en zus.Dan zien zij haar tenminste nog.
Eerst bepalen hoe laat we mogen komen,daarna zeggen de andere mogen niet mee.
Ik wil hem voorlopig niet meer zien.
Ik moet meer dan een uur rijden,kan niet dagelijks heen en daarom gaan zij mee.

Hoezo bepalen ze mogen niet komen. Ik zou gewoon in het bezoek uur gaan wie denkt hij wel niet dat hij is. Ik zou hem bij kop en kont pakken en eruit flikkeren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:45

Merlen schreef:
Bijna 21.

Dikke rode vlaggen bij die gozer. Gewoon je dochter opzoeken hoor! Niks van die rare dingen aantrekken.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:47

Je laat je door een knul van 21 toch niet de wet voorschrijven?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:51

Merlen schreef:

Dit klopt hoe dan ook niet. Hij houdt nu mensen bij haar weg. Dat is best een grote red flag vind ik.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:53

Merlen schreef:

Ik kom uit zo’n soort relatie, zonder ouders dan mijn ex deed het zelf, maar op het moment zelf heb je dat echt niet door. Hoe moeilijk ook als toeschouwer. Mijn vader zei van de week ook tegen mij; Loeky ik vond hem altijd al een narcist en niet bij jou passen, maar als ik dat toen tegen jou zei had je er toch niet naar geluisterd. En daar heeft hij gelijk in gehad. Wel was het niet zo extreem als bij jouw dochter, vind zijn gedrag heel eng. Ik zou vooral bij je dochter blijven aangeven dat ze altijd een plekje heeft bij jou thuis en dat ze altijd welkom is ongeacht wat. Want meer doen nu, drijft haar waarschijnlijk alleen maar verder weg. Zulke situaties zijn ondragelijk :(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:58

Wanneer ik bij haar thuis ben,op afspraak,en hij is even weg,praat ze voluit over de bemoeienissen van zijn ouders en hoe hij daar in mee gaat.
Zij huren een huis van hen.Te pas en te onpas,staan ze daar dagelijks binnen,onverwacht.Moeder is het ergste.
Dochter vertelde dat ze op een gegeven moment alle deuren op slot deed.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:01

Inderdaad wat Loeky zegt en daarbij had ik echt de bezoekuren daar binnen gezeten hoor, beste knul die mij daarvan weerhoudt.
Ppfff, ik voel het gewoon :n

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:05

Moet bokt even komen helpen ~~}>

Maar lastige situatie ik snap dat je ook geen gedoe wilt. Maar iemand die van 21 dit eigenlijk al gevaarlijke gedrag vertoont gaat alleen maar erger worden. Dus eigenlijk is nu ingrijpen wel verstandiger. Maar je dochter moet dit zelf gaan inzien dat dit geen leven is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:07

Zebrastreep schreef:
Moet bokt even komen helpen ~~}>

Maar lastige situatie ik snap dat je ook geen gedoe wilt. Maar iemand die van 21 dit eigenlijk al gevaarlijke gedrag vertoont gaat alleen maar erger worden. Dus eigenlijk is nu ingrijpen wel verstandiger. Maar je dochter moet dit zelf gaan inzien dat dit geen leven is.

Ja precies, ze moet er zelf wel achter staan, anders werkt het niet, want hij heeft haar misschien al helemaal in de hand.

In elk geval niet alleen laten en niet ingaan op de wensen van wegblijven.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:24

Nikes besteld via About You.
Of ze zijn mega nep. Of ze zijn echt heel slecht gemaakt.

Baal er echt van.