Mkango schreef:Voor £300 per dag wil ik er best over nadenken.
Is dat wel genoeg voor de ellende die ze je bezorg heeft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:_San87_ schreef:Ik wil weer een paard.
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?
Weet je het zeker?
Je mag altijd met Latino komen knuffelen!
Nyaleti schreef:3 sollicitaties eruit doen vanavond, als ik ergens een hekel aan heb![]()
Wil nog net niet sturen, jullie zoek iemand, ik zoek werk. Hoezee! Ben blij dat er iemand reageert in deze tijd in deze sector, geef me aub een fatsoenlijk loon dankjewel tot ziens.
Zie ondertussen vacatures voorbij komen voor simpel administratief werk met minimaal ervaring en geen opleiding voor een salaris van €2800
Beetje zuur als je paravet bent met opleiding en ervaring en blij mag zijn met alles boven het minimumloonmaargoed moet echt meer ervaring hebben wil ik die kant op kunnen die ik op wil.
DiscoDipp schreef:Nyaleti schreef:3 sollicitaties eruit doen vanavond, als ik ergens een hekel aan heb![]()
Wil nog net niet sturen, jullie zoek iemand, ik zoek werk. Hoezee! Ben blij dat er iemand reageert in deze tijd in deze sector, geef me aub een fatsoenlijk loon dankjewel tot ziens.
Zie ondertussen vacatures voorbij komen voor simpel administratief werk met minimaal ervaring en geen opleiding voor een salaris van €2800
Beetje zuur als je paravet bent met opleiding en ervaring en blij mag zijn met alles boven het minimumloonmaargoed moet echt meer ervaring hebben wil ik die kant op kunnen die ik op wil.
Ik voel deze als mede paravet![]()
Wij worden echt zwaar ondergewaardeerd!
Captain schreef:
Ik heb gisteren 2 pakketjes gehakselde dennennaalden binnen gekregen ipv de 3kg magnesium die ik besteld had.Zit ook een pakbon bij met een heel andere naam/adres. Aaaaargh, kan ik daar weer achteraan.
Suliko schreef:Ben op het totaal idiote plan gekomen om na mijn bachelor naar de Noordkaap te willen fietsen. Nu kan mijn hoofd alleen nog maar daar mee bezig zijn terwijl ik ondertussen denk, waarom zou ik heel veel geld en tijd stoppen in een reis die ook heel erg afzien gaat worden.En moet eigenlijk heel veel voor studie doen.
Suliko schreef:Ben op het totaal idiote plan gekomen om na mijn bachelor naar de Noordkaap te willen fietsen. Nu kan mijn hoofd alleen nog maar daar mee bezig zijn terwijl ik ondertussen denk, waarom zou ik heel veel geld en tijd stoppen in een reis die ook heel erg afzien gaat worden.En moet eigenlijk heel veel voor studie doen.
Lugea schreef:Suliko schreef:Ben op het totaal idiote plan gekomen om na mijn bachelor naar de Noordkaap te willen fietsen. Nu kan mijn hoofd alleen nog maar daar mee bezig zijn terwijl ik ondertussen denk, waarom zou ik heel veel geld en tijd stoppen in een reis die ook heel erg afzien gaat worden.En moet eigenlijk heel veel voor studie doen.
Wat een gaaf idee zeg! Kan je dat idee niet als een soort motivatie inzetten om nu keihard voor je studie te werken zodat je straks (meer) tijd hebt om dit plan goed uit te werken? Zo probeer ik mezelf vaak te motiveren voor dingen als ik afleiding heb.
Nyaleti schreef:DiscoDipp schreef:
Ik voel deze als mede paravet![]()
Wij worden echt zwaar ondergewaardeerd!
Tis stiekem wel een rot vak![]()
2 vacatures staan er al bijna een maand dus hopelijk zijn ze bereid wat meer te bieden. Maar het is wel vanuit AniCura en Evidensia, uiteraard, dus zullen ze ook wel vast zitten aan standaard bedragen..
Hoop echt dat zij zelf met een salaris voorstel komen want zelf weet ik echt niet waar ik op moet schatten. Google geeft nogal optimistische antwoorden![]()
Maar, heb al een gesprek staan voor volgende week
Marcella schreef:Mensen die lopen te roddelen waar ik het allemaal van doe. Heb nu sinds een paar weken gordijnen van de hobby kamer open. En nu is deel voorraad van dit jaar zichtbaar voor iedereen die over de galerij loopt.
Echt senioren weer hebben duidelijk niks anders te doen.