Sterre98 schreef:Hoho, in de toekomst he![]()
Binnen nu en 5 jaar is de bedoeling haha.
Oh ik dacht deze kerst
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

capopjekop schreef:Zo wat een hoop serieuze relaties opeens hier. Het is jullie gegund.
Ik ben nog steeds aan het daten met dezelfde man. Onlangs zijn moeder ontmoet en gisteren hebben we met 2 van zijn vrienden gepadeld. En daarna met z'n 5e hapje gegeten in een kroeg. Dat was erg gezellig.

Chickyy schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Hier wel lekker, alles met ex gelukkig afgerond en alles geblokkeerd, dus stilte en rust..
Sinds een paar dagen een erg leuke match, wat een verademing hoe hij reageert, doorvraagt en interesse toont. Mijn kompas is een beetje lost, dus gebruik wel af en toe chatgpt om te checken of ik een (on)terechte rode vlag zie of nietGeeft veel helderheid en voorkomt dat ik vanuit onzekerheid verkeerd ga reageren

. MarlindeRooz schreef:capopjekop schreef:Zo wat een hoop serieuze relaties opeens hier. Het is jullie gegund.
Ik ben nog steeds aan het daten met dezelfde man. Onlangs zijn moeder ontmoet en gisteren hebben we met 2 van zijn vrienden gepadeld. En daarna met z'n 5e hapje gegeten in een kroeg. Dat was erg gezellig.
Het is jou ook gegund!
Fijn dat je een vent gevonden hebt die je weer het vertrouwen geeft dat je überhaupt zijn familie en vrienden durft te ontmoeten. Want dat vertrouwen was volgens mij wat beschadigd.

Rawr schreef:Fijn om te lezen dat het in ieder geval voor een aantal hier wél lekker gaat! Veel liefde en geluk aan alle stelletjes!
Tot een week geleden ging het hier ook prima en was het een paar maanden dik aan. Maar ineens zie ik haar zó anders en is het voor mij klaar. Ze weet al wel dat 'we' nu even niet goed zijn maar donderdag ga ik naar haar toe om er definitief een punt achter te zetten.
Rawr schreef:Fijn om te lezen dat het in ieder geval voor een aantal hier wél lekker gaat! Veel liefde en geluk aan alle stelletjes!
Tot een week geleden ging het hier ook prima en was het een paar maanden dik aan. Maar ineens zie ik haar zó anders en is het voor mij klaar. Ze weet al wel dat 'we' nu even niet goed zijn maar donderdag ga ik naar haar toe om er definitief een punt achter te zetten.
) eigenlijk bij deze afgelopen is
fleurtjeuh schreef:Oh ja hoor, het is voor mij heel duidelijk aan de hand van een gebeurtenis vorige week. Heb je even?Kan je pinpointen waarom? Is er is gebeurd of juist niet gebeurd?
Fly_high schreef:Zat is het woord. Omdat ze paarden heeft had ik inderdaad even met wat ik al van haar wist gezocht en haar account gevonden. Maar ze is al wat jaartjes niet meer online geweest en was sowieso niet een hele actieve bokker dus tenzij ze een nieuw account heeft dan is die kans nul.Zat ze trouwens niet op bokt![]()
Zou niet de leukste manier zijn om erachter te komen dat je relatie (verkering? scharrel? FWB? nou hoe je het noemt) eigenlijk bij deze afgelopen is
Rawr schreef:fleurtjeuh schreef:Oh ja hoor, het is voor mij heel duidelijk aan de hand van een gebeurtenis vorige week. Heb je even?Kan je pinpointen waarom? Is er is gebeurd of juist niet gebeurd?
Het ging ineens heel snel achteruit met één van m'n katten. Na een nachtje in bij de dierenarts belden ze me 's ochtends met de diagnoses en het advies om in te slapen en niet lang meer te wachten. Met de dierenarts overlegd en als ik direct zou komen dan konden we nog 2 uurtjes samen thuis zijn waar dan ook de dierenarts zou komen. Ik had m'n vriendin gevraagd of ze alsjeblieft ook wilde komen maar dat wilde ze niet. Ze zei dat ze het te heftig vond om bij het inslapen te zijn en nu ik het zelf heb meegemaakt kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen. Daarna had ik iets van steun van een partner wel fijn gevonden en ik vind dat ook niet meer dan normaal in een relatie. Maar ze wilde later die dag ook niet bij de uitvaart (resomatie) zijn en vond het ook niet nodig omdat anderen al mee gingen en dat vond ik zó diep en diep teleurstellend. Gelukkig was er daar wel familie, vrienden en beste vriendin bij. Na de uitvaart heb ik gezegd dat ik even tijd en rust voor mezelf wilde en heb het even gelaten want ik had het toch te druk met heel lelijk janken. In die tijd heeft ze een appje naar m'n beste vriendin gestuurd die behoorlijk over de schreef was en duidelijk uit jaloezie komt. Ik heb me er niet direct mee bemoeid want was nog te druk met rouwen en dat was drama genoeg. Na een paar dagen wilde ik haar appen maar elke keer als ik haar profielfoto keek voelde ik geen warme gevoelens meer maar meer een soort van walging of zelfs minachting en toen besefte ik dat dit geen kans meer had. Ondertussen hebben we wel wat heen en weer geappt maar ik typ zo ongewoon klinisch dat ze denk ik wel doorheeft waarom ik heb gezegd dat ik pas donderdag in real life verder wil praten.Fly_high schreef:Zat is het woord. Omdat ze paarden heeft had ik inderdaad even met wat ik al van haar wist gezocht en haar account gevonden. Maar ze is al wat jaartjes niet meer online geweest en was sowieso niet een hele actieve bokker dus tenzij ze een nieuw account heeft dan is die kans nul.Zat ze trouwens niet op bokt![]()
Zou niet de leukste manier zijn om erachter te komen dat je relatie (verkering? scharrel? FWB? nou hoe je het noemt) eigenlijk bij deze afgelopen is