Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Sterre98 schreef:
Hoho, in de toekomst he :')
Binnen nu en 5 jaar is de bedoeling haha.

Oh ik dacht deze kerst :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:42

Hahahahah, zou het wel willen, maar hij zegt 300x dat hij me op een speciale manier ten huwelijk wil vragen.

Ik vind een snoepring terwijl ik op de wc zit ook prima hoor :+

(En daarnaast wil ik heel graag op Halloween trouwen :') )

Yenni

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Wij zijn bijna 7 maand samen. We gaan dit jaar ook onze eerste kerst samen vieren. Onwijs veel zin in! Ook wij hebben het al over de toekomst. Willen binnen nu en 1 jr graag samenwonen. (Ben nu do tot ma ochtend bij hem), binnen 5 jr trouwen en als het gegeven is een kindje <3
Voelt zo onwijs goed!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Zo fijn zeg!

Hier geen kinderen in de planning, maar meneer zit nu met onze (harige kitten)kind ingerold als een burrito te gamen. Zo ontzettend lief <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:01

Hier gaat het ook goed!

Vriend woont sinds begind deze maand officieel bij mij. Ook wij hadden het al heel vroeg over trouwen, met 2 maanden officieel verkering al.

Ik weet dat hij al een beetje aan het rond kijken is voor een ring. En op zijn verzoek stuur ik hem af en toe ringen door die ik mooi vind.

We hebben dit jaar ook wat trouwerijen aangedaan en dan kletsen we er vol op los over hoe wij dingen anders of juist het zelfde zouden doen.

In januari kennen we elkaar een jaar en in maart een jaar verkering.

En ja, ook kinderen krijgen staat hier op het menu. Wel vlotter dan binnen 5 jaar, anders word ik wel aan de oude kant om nog te beginnen :')

Zo leuk om te lezen dat het bij meerdere mensen zo gaat!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:29

Je kan trouwen in Roemenië oid, daar is het lekker goedkoop!

Ik weer terug bij een oude bekende. Toen wij net bij elkaar waren wilde ik ook wel snel trouwen. Nu 7 jaar later hebben we niet eens een gedeelde rekening en kies ik er bewust voor geen financieel partner op wat voor wijze dan ook te worden. Ook omdat ik een studieschuld heb en het de draagkracht flink verandert als er twee salarissen worden gerekend. Wie weet over 12 jaar haha. Ik merk dat ik zelf geen behoefte heb hieraan, vind het ook nog eens geldverspilling. Besteed dit liever aan leuke dingen doen samen, of andere dingen opbouwen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:25

Zo wat een hoop serieuze relaties opeens hier. Het is jullie gegund.

Ik ben nog steeds aan het daten met dezelfde man. Onlangs zijn moeder ontmoet en gisteren hebben we met 2 van zijn vrienden gepadeld. En daarna met z'n 5e hapje gegeten in een kroeg. Dat was erg gezellig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

capopjekop schreef:
Zo wat een hoop serieuze relaties opeens hier. Het is jullie gegund.

Ik ben nog steeds aan het daten met dezelfde man. Onlangs zijn moeder ontmoet en gisteren hebben we met 2 van zijn vrienden gepadeld. En daarna met z'n 5e hapje gegeten in een kroeg. Dat was erg gezellig.

Het is jou ook gegund! <3

Fijn dat je een vent gevonden hebt die je weer het vertrouwen geeft dat je überhaupt zijn familie en vrienden durft te ontmoeten. Want dat vertrouwen was volgens mij wat beschadigd. :(:)

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:48

Heb hier langer terug ook wat gepost.

Ook ik ben al 1,5 jaar blij met mijn tinderdate . Tijd gaat snel. Nog steeds blij als hij hier is. Ene week is hij er van ma tot woensdag en andere week is hij er van vrijdag of zaterdag tot woensdag. Maar hij blijft tegenwoordig ook regelmatig als ik de kids het weekend heb .

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:31

Chickyy schreef:
Hoe gaat het hier met iedereen?

Hier wel lekker, alles met ex gelukkig afgerond en alles geblokkeerd, dus stilte en rust..

Sinds een paar dagen een erg leuke match, wat een verademing hoe hij reageert, doorvraagt en interesse toont. Mijn kompas is een beetje lost, dus gebruik wel af en toe chatgpt om te checken of ik een (on)terechte rode vlag zie of niet :o Geeft veel helderheid en voorkomt dat ik vanuit onzekerheid verkeerd ga reageren :+

Nou correctie.. zijn eerlijkheid waardeerde ik enorm, tot ie tussen neus en lippen door vertelde dat ie "een beetje stout was geweest" aka opgepakt voor wiethandel en zelf ook 20 jaar volop blowde maar inmiddels wel 7 hele weken (!) gestopt was.. oh en dat kon gewoon als vrachtwagenchauffeur, maar hij was wel een keer gepakt en zijn rijbewijs kwijt geweest :')
Ja joh, een verslaafde crimineel stond na een toxische relatie zeker op mijn to do list :+

Edit: voor deze rode vlag had ik chatgpt niet nodig :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Hahaha heel trots dat je daar Chatgpt niet voor nodig hebt!

Hier gaat alles na 2,5 maand ook nog heel fijn. Hij is heel veel bij mij, wonen praktisch al samen maar dan niet op papier en dat gaat eigenlijk vloeiend :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 36 min geleden

Jeetje :+

Stond niet op je bingo kaart nee :+

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Hier ook nog steeds heel erg gelukkig (13 maanden inmiddels) met mijn vriend. Durf toch wel te zeggen dat hij mijn grote liefde is <3 .