_San87_ schreef:Het afrekenen van de boodschappen. Katching.
Echt niet grappig… ik moet morgen weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Kan niet slapen, over een uur gaat mijn wekker![]()
Een vriendin van mij heeft longkanker, zit nu midden in de onderzoeken. Vrijdag over week weten ze als het goed is meer. Er is al bekend dat ze uitzaaiingen naar de hersenen heeft.
Je gunt het niemand, maar echt waaróm
Captain schreef:Zo dat merken wij ook echt ja.Wij zijn eigenlijk nooit meer onder de 100 euro klaar. Wel veel vlees, maar we konden eerst voor 80/90 euro per week wel uit.
MarlindeRooz schreef:Wij hadden best royaal 75 euro per week gerekend voor 2 personen en dat redden we nog maar net. En dat is zonder vlees en met weinig frisdrank / alcohol enzo.
netjuh6 schreef:Wachten tot morgen, dan is waarschijnlijk de uitslag van het onderzoek van onze papegaai binnen. Ik heb al twee dagen niet gegeten, houdt niets binnen en wat er naar binnen gaat komt er ook weer uit. Allemaal spanning. Hoop dat het heel snel morgen is.
prompter schreef:netjuh6 schreef:Wachten tot morgen, dan is waarschijnlijk de uitslag van het onderzoek van onze papegaai binnen. Ik heb al twee dagen niet gegeten, houdt niets binnen en wat er naar binnen gaat komt er ook weer uit. Allemaal spanning. Hoop dat het heel snel morgen is.
Heel veel sterkte, zo naar als je diertjes wat mankeren!
Telpeva schreef:Sterkte Ineke met je vriendin, en jij ook met je papagaai Netjuh!
Eens over de boodschappen en de aanbiedingen. Het zijn de laatste tijd veel minder aanbiedingen, maar ook vaak aanbiedingen waar je (of in ieder geval, ik) niks aan heb. Ik leef in ieder geval niet op paaseitjes, lays, duyvis, mora, ariel pods, lenor, bier en wijn. Geef aanbiedingen op brood, fruit, groente...
MyWishMax schreef:Ineke, sterkte!
Erg he, San? Ik kom in mijn eentje al een tijdje niet meer uit. Zelfde budget maar gewoon veel minder in de tas aan het einde. Ook veel aanbiedingen die niet meer zo goed zijn als bijvoorbeeld vorig jaar of langer geleden. Dan bedoel ik niet qua bedrag, maar dat het vroeger 1+1 was of soms meerdere voor de prijs van 2. Nu diezelfde artikelen ineens 2e halve prijs of 25% korting. (Oke en bij 1 artikel is de prijs van de aanbieding nu net zo duur als dat het normaal zonder aanbiedingen was voor 2)
fotolijstje schreef:LiannePuthzy schreef:Studenten ov welke niet op 5 mei werktik moet gewoon stage lopen, en ik denk met mij vele andere studenten
NS is zo raar soms
Iedereen die het nodig heeft veel sterkte!!