Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amalarab schreef:We maken gebruik van Google Maps als navigatie maar wat is dat een vervelende app.
Ik kan niet vinden waar ik kan invoeren, alleen snelwegen. We rijden nu regelmatig op de meest idiote afsnijders.![]()
Wat gebruiken jullie voor navigatie?
Fearn schreef:Prrrr schreef:Ja, dat kan, kan ook uit je rug komen. Kan ook met je sinussen te maken hebben. Kan ook met stress te maken hebben. Dat is een hoop om uit te sluiten, ik zou met een ander kussen beginnen. Of bedenken of een kussen waar je met je been overheen kan liggen kan helpen voor je rug.
Je kan ook een keer naar een fysio gaan om je rug en nek te laten beoordelen. De fysio waar ik voor revalidatie van mijn schouder kwam constateerde dat mijn ribben niet helemaal lekker zaten, heeft dat in twee behandelingen opgelost en daarna heb ik nooit rugpijn meer gehad...
Ja precies, ik weet wel dat stress en vermoeidheid sowieso triggers zijn, maar het is wel opvallend dat de hoofdpijn gelijk wegtrekt als ik uit bed ga. Hoewel ook het slaap-en waakritme daarmee te maken kan hebben. Maar het gebeurt dus ook als ik gewoon overdag op de bank ga liggen. Dus ik dacht misschien iets vanuit m'n nek (of evt rug inderdaad).
Wat fijn dat je rugpijn zo snel opgelost kon worden.. ja een fysio raadplegen is zeker ook een goed idee.
TessaxQuincy schreef:Maakt een samsung laderblokje de batterij van een iphone kapot? Ik heb nu iets langer dan een maand mijn telefoon, ondertussen is de battery health al 98%. Ik gebruik mijn telefoon wel veel per dag maar laad ‘m bijna altijd alleen ‘s nachts op. Wel gebruik ik een samsung laderblokje, zou het daaraan kunnen liggen?
Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb een nieuwe koptelefoon, met ANC (active noise cancelling). Knopje daarvoor aan of uit lijkt niet bijster veel verschil te maken.
Het een een Fresh and Rebel Clam 2.
Dus de vraag, hoeveel merk je (normaal) van die ANC?
Zoals het nu ging breng ik deze terug en bestel ik dezelfde zonder ANC. Scheelt toch weer €30
Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb een nieuwe koptelefoon, met ANC (active noise cancelling). Knopje daarvoor aan of uit lijkt niet bijster veel verschil te maken.
Het een een Fresh and Rebel Clam 2.
Dus de vraag, hoeveel merk je (normaal) van die ANC?
Zoals het nu ging breng ik deze terug en bestel ik dezelfde zonder ANC. Scheelt toch weer €30