Zam_Cas schreef:Hier werkt de app wel, maar ik kan nergens mij.n portemonnee en mijn verkochte en gekochte items bekijken? Hebben meer mensen dit?
Ja, al een heel tijdje, had ik ook gepost, via de laptop kan ik het wel zien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat een ellende! En de vervoerder en Vinted wijzen naar elkaar zeker? Ik heb eenzelfde soort probleem met DPD, alleen is dat nog niet retour dus maar eenmalig. Frustrerend zeg!
Arzil schreef:Hoe makkelijk zijn jullie met retour ontvangen van kleding die niet past? Ik had een onenigheid met een vrouw die blijkbaar iets retour wilde sturen (maar dit niet aangaf in haar berichtjes na ontvangst), maar de schuld bij mij legt dat ik het niet aanbood.
Zonnetje81 schreef:Ik zie hele leuke diadora schoenen die nieuw 230 kosten en iemand vraag dan 200 euro.
Ik vroeg een nieuw paar 80 euro en was al blij dat iemand ze daarvoor kocht.
Voor die 30 euro koop je toch in de winkel?
pmarena schreef:Mja dingen die heel anders vallen dan de maat aangeeft, vind ik wel tricky eigenlijk. Ik baal er ook van als mensen dat niet aangeven. Ik heb voor die kleine nu broeken van maat 134 en maat 152 die even lang vallen, daar kan je toch niks mee
foxy80 schreef:Ik dacht dat je het zelfs niet moest inleveren daarvoor, omdat het systeem soms later pas verzending registreert. Dat zou betekenen dat je eenzijdig kan annuleren terwijl het al effectief ingeleverd is, toch?
Ik maak om die reden wel direct het label aan als ik verkoop zie.
Ik heb nu weer een skeer bieder. Kinderhemd vol kerstmannetjes, prima staat (want letterlijk 2 keer gedragen). Ik vraag 4 euro, krijg een bod van 2.4 euro (minimum dus). Ik ben de kwaadste niet, doe er nog een kwart af, 3 euro. Krijg je een tegenbod van 2.6 euro... Eurg. Het blijft nog wel even liggen. kerst is nog 10 weken.