Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Myfairytale schreef:Merrie die weer vervelend doet tegen oude ruin.
Mijn oude merrie heeft inmiddels maar geaccepteerd dat mijn jonge merrie ook aandacht mag. Mijn jonge merrie kwam ons hinnikend begroetenEn ze kreeg ook geen sneer van mijn oude merrie. Vind het leuk om te zien als ze samen enig sinds goed overweg kunnen.
--
Zenuwen voor morgen.... Probeer het maar over mij heen te laten komen.... Ik heb mij expres vandaag heel moe gemaakt zodat ik in ieder geval goed kan slapen. Ik zie er heel erg tegenop.... Is ook nooit leuk zoiets , maar daarna sluit je een hoofdstuk af wat gewoon nooit weer terug gaat komen.
Voel mij de hele week beetje emotieloos. Ik ben best vrolijk en heb ook gewoon examens kunnen doen , een stagegesprek kunnen houden en stage gelopen. Voelde ook wel goed om te doen ! Het scheelt zo dat de zorgondernemers van mijn stageplek bevriend zijn met mijn ouders en daardoor heel erg meeleven. Al mijn collega's trouwens zijn echt super lief geweest deze week. Ik voel mij erg gesteund! En ergens ook wel gemotiveerd. Mijn oma gaf als laatste advies bij ruzie of onenigheid legde we altijd weer bij dus ik ga volgende week het proberen weer goed te maken met die vriendin of in ieder geval de onenigheid op te lossen. Weet niet maar opeens heb ik zoiets van zoveel dingen heb ik zelf in de hand daar heeft mijn oma ook gelijk in.
Vealosz schreef:Esaqar schreef:Oh nee ik mag niks. Mijn vriend heeft corona en daar ben ik wel mee in contact geweest, 5 dagen lang en toen had hij het waarschijnlijk al. Het is nu dag 7 na het eerste contact... Maar ik test nogsteeds negatief en geen klachten.
Kan je immuun zijn?
Mijn vriend was ook positief en wij wonen samen. Ik ben telkens gewoon negatief getest.
Zebrastreep schreef:Bedankt iedereen!
Ik ben inmiddels gewoon ziek van de zenuwen... Probeer het maar over mij heen te laten komen.
Ander irritatie punt ik ben gisteren 10x gestoken en ik heb mega bulten op mijn ellebogen en benen en het jeukt. Blij dat ik geen rok of jurkje aan heb gedaan. Mijn been doet er gewoon zeer van met lopen maar ja jeuk zal ik straks wel niet meer op letten.