Lau schreef:Dat wij kerstkaarten krijgen voor 4 verschillende families die hier niet meer wonen...
Haha dat hebben wij precies zo.
Ik ontvang ook tijdschriften en zo tegenwoordig lees ik die maar gewoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Het tuig wat dit soort dingen uitvreet met vuurwerk. Bij een 78 jarige vrouw aankloppen en vuurwerk door de brievenbus gooien.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2035125 ... in-kapelle
hagelslag schreef:Eigenlijk wou ik nieuwe wandelschoenen kopen bij de welkoop
Mijn vorige paar schoenen kwam daar ook weg en daar heb ik goede 800 km mee gewandeld.
Maar ik heb het niet gedaan.
Die winkel is momenteel open ivm diervoeding etc.. Dus dan is 't niet netjes om er heen te gaan ivm schoenen wat ook nog wel 2-3 week kan wachten...
Ik hou niet van corona
fjordjes schreef:Online bestellen? Als je van grisport koopt kun je ze ook online bestellen is vaak ook nog goedkoper als in de winkel.
Nyaleti schreef:Hond die wormen uitschijt terwijl we altijd netjes ontworming geven
black_kelpie schreef:Nyaleti schreef:Hond die wormen uitschijt terwijl we altijd netjes ontworming geven
Da's niet zo gek. "Preventief" ontwormen bestaat namelijk niet. Als je hond een ontwormingsmiddel krijgt en hij loopt een week later een besmetting op dan heeft hij gewoon die wormen. Daarom is het ook beter om de mest te testen en aan de hand daarvan te ontwormen, dan stop je niet onnodig veel ontwormingsmiddel in je dier, zo gezond is dat niet.
Ik heb mijn hond van 10 misschien 3x ontwormd, en dat was na een bezoek aan een land waar je risico loopt op hartworm. Verder nooit, niet nodig, geen wormen.
Zebrastreep schreef:Dat mijn oma heel ziek is sinds vorige week ( geen corona) ze heeft kanker al best een tijdje , maar begint zich nu heel misselijk te voelen. Eerst zei de dokter nog dat ze wel uit kon gaan van een flinke buikgriep waar ze ook wel wat voor gekregen heeft. Maar helaas is het nog steeds zo erg. Wel heeft ze andere medicatie maar ze is waarschijnlijk te ziek om morgen langs te komen voor een brunch. Ik vindt het zo sneu voor haar , dit is waarschijnlijk haar laatste Kerst en dan moet het zo lopen.... Zelf heeft ze gelukkig niet zo veel met Kerst en vindt het niks aan. Maar had het haar zo gegund dat ze haar laatste Kerst met ons en mijn oom en tante en neefjes door had kunnen brengen.... ( geen paniek , dit zou volgens de coronamaatregelen gaan).
Hoop dat we het anders nog een keer een soort van in kunnen halen.