Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Gini schreef:
Iedereen uit boosheid op een andere manier. Bij de een is het beeld zonder klank en bij de ander is het kletsende ruzie dat de ramen nog net niet uit de kozijnen vliegen. Waarom zou het een kinderachtiger zijn dan het ander?
Uiteraard is communiceren wel belangrijk hier en mag TS gerust uiten wat dit voorval met haar doet, maar jezelf afvragen of je boosheid in een relactie accepteert, goh ja, het is een menselijk gevoel dus af en toe zal je daarmee te maken krijgen dan. Het is pas als het boos zijn onredelijk vaak of fel voorkomt, dat je je moet beginnen afvragen of dit het wel is.
Ik denk dat de boosheid het probleem niet is, maar het negeren.
laraxXxemma schreef:Gini schreef:
Nou, het is natuurlijk enorm k*t dat het net op de verjaardag is. Maar je partner mag heus wel eens een dag boos op je zijn zonder dat je meteen je relatie in vraag moet stellen.
Om eerlijk te zijn vind ik dat een verjaardag boven een meningsverschil zou moeten gaan.
Tenminste, ik zou het zelf nooit de ander aandoen om diens verjaardag te laten schieten om een punt door te drammen dus ik zou er ook echt niet van gediend zijn als iemand dat naar mij toe zou doen.
MarlindeRooz schreef:Dacht na mijn tentamen van 17:00 tot 20:15 lekker te ontspannen... Heb al dagen hartkloppingen en hoofdpijn van de stress. Was echt toe aan lekker wandelen en daarna Netflix.
ZITTEN ER fiets TRIPS OF SPINTS OP MIJN DERTIG PLUS PLANTEN.
Wie kan er vanavond alle planten douchen en behandelen? Whyyyyyyy heb ik zo tyfus veel pech.
MarlindeRooz schreef:Verpotten moet ook he... Kan ik woensdag pas doen pfff. Ik ben er op tijd bij denk ik want een stuk of 6 zijn nog vrij op het zicht.
Ga ze vanavond eerst maar douchen en insprayen met een of andere cocktail.
nicole_floor schreef:Foaly schreef:Mensen die mondkapjes niet over hun neus doen. En ja, dat zijn er veel meer dan je zou verwachten
Sws mensen die niet weten hoe je met een mondkapje om moet gaan...
casperzazoe schreef:Situatie van vorige week maar vraag me af wat we hadden kunnen doen.
In de auto naar huis vanaf een onbewaakte waterplas, in de auto achter ons werd een vrouw in elkaar gemept door een stevige man![]()
Getoeterd en gestopt van yo we zien wat er daar gebeurt.
Stukje verderop stond een politiewagen dus we zijn daar naar toe gereden maar er was geen agent te bekennen.. ondertussen werden we ingehaald door hun en werd er rustig door geruzied.
We wilde ze eigenlijk achterna rijden en de politie bellen maar ze stopte weer en ik heb geen zin in een boze onbekende man aan m'n auto dus we zijn door gereden.
Wat hadden we kunnen doen? Welk nummer moeten we bellen voor geweld?
Marije_1997 schreef:casperzazoe schreef:Situatie van vorige week maar vraag me af wat we hadden kunnen doen.
In de auto naar huis vanaf een onbewaakte waterplas, in de auto achter ons werd een vrouw in elkaar gemept door een stevige man![]()
Getoeterd en gestopt van yo we zien wat er daar gebeurt.
Stukje verderop stond een politiewagen dus we zijn daar naar toe gereden maar er was geen agent te bekennen.. ondertussen werden we ingehaald door hun en werd er rustig door geruzied.
We wilde ze eigenlijk achterna rijden en de politie bellen maar ze stopte weer en ik heb geen zin in een boze onbekende man aan m'n auto dus we zijn door gereden.
Wat hadden we kunnen doen? Welk nummer moeten we bellen voor geweld?
Je mag dan idd 112 bellen want ruzie maken in de auto is ook gevaar creëren voor anderen.