Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:20

Dat ik geen caravan kan vinden naar mijn smaak, binnen budget, staan er genoeg op maar ze zijn elke keer al verkocht.
Nou kan ik woensdag ergens kijken vlak bij mijn vader in de buurt (1,5 uur rijden) maar ook ergens anders, (ook 1,5 uur rijden) maar het ligt 2 uur uit elkaar. Dus nu twijfel ik heel erg of ik maar bij 1 van de 2 ga kijken of 5 uur in de auto ga zitten.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:30

Dat mensen hun hond bij zich houden tijdens het uitlaten.
Liep op een brede straat met onze pup van bijna 9 maanden, hij liep netjes naast me. Komt er vanaf de andere kant een stel aan met hun hond, druk aan het bespreken waar ze gaan zitten op het terras en niet meer op hun hond letten. Hond liep aan een flex lijn, die hond komt op mijn hond afgerend, begint te grommen en wil de pup bijten. Trok net op tijd De pup weg.

Heb ze gezegd dat ze beter op hun hond moeten letten en bijzijn houden, werd heel raar aangekeken {:)-:(

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:30

_San87_ schreef:
Gini schreef:

Iedereen uit boosheid op een andere manier. Bij de een is het beeld zonder klank en bij de ander is het kletsende ruzie dat de ramen nog net niet uit de kozijnen vliegen. Waarom zou het een kinderachtiger zijn dan het ander?
Uiteraard is communiceren wel belangrijk hier en mag TS gerust uiten wat dit voorval met haar doet, maar jezelf afvragen of je boosheid in een relactie accepteert, goh ja, het is een menselijk gevoel dus af en toe zal je daarmee te maken krijgen dan. Het is pas als het boos zijn onredelijk vaak of fel voorkomt, dat je je moet beginnen afvragen of dit het wel is.

Ik denk dat de boosheid het probleem niet is, maar het negeren :).

Dit inderdaad. Emoties zijn menselijk en iedereen heeft het recht om die te uiten en bepaalde gevoelens te hebben. Maar zo'n 'silent treatment' vind ik iets heel naars hebben.

Ik wil wel even alle bokkers bedanken die me alsnog hebben gefeliciteerd met mijn verjaardag, jullie zijn heel lief <3

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:37

laraxXxemma schreef:
Gini schreef:

Nou, het is natuurlijk enorm k*t dat het net op de verjaardag is. Maar je partner mag heus wel eens een dag boos op je zijn zonder dat je meteen je relatie in vraag moet stellen.

Om eerlijk te zijn vind ik dat een verjaardag boven een meningsverschil zou moeten gaan.

Tenminste, ik zou het zelf nooit de ander aandoen om diens verjaardag te laten schieten om een punt door te drammen dus ik zou er ook echt niet van gediend zijn als iemand dat naar mij toe zou doen.

En daarom: praten! Als iemand echt met goede reden boos op me is en ik kan ergens wel begrijpen waar de boosheid vandaan komt, dan zou ik me enorm k*t voelen als dat net op mijn verjaardag is en ik zou het dan heel graag uitpraten voordat heel de dag vergald is, maar ik zou het wel begrijpen. Maar wat ik niet zou doen is meteen zo groots denken als 'accepteer ik dit in mijn relatie?'. Dan moet er heel wat meer aan de hand zijn: dat die vaker meteen boos wordt, dat die om het minste boos wordt (dus zonder goede reden), dat de duur van de boosheid niet evenredig is aan de reden van de boosheid,... etc.

Maar goed, iedereen zijn eigen visie, voordat we heel dit topic overnemen over dit onderwerp! :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 13:49

Dat de gast waar ik zaterdag voor een auto zou gaan kijken (die toen we halverwege waren afzegde omdat er nieuwe banden op moesten en hij mijn nummer niet meer kon vinden) nu weer appt dat zijn schijtmonteur nog geen tijd heeft gehad om die banden erop te zetten.

Dan schuift hij hem maar naar voren, je bent een bedrijf en je hebt een afspraak met een klant. Ik ga hem niet naar eind van de week verschuiven om vervolgens halverwege de week te horen dat die auto al verkocht is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:50

Dat ik al de hele middag in een dip zit en de hele tijd loop te gapen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:05

Dat ik nog steeds niet ben gebeld door de makelaar

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 15:48

Schreeuwende kinderen bij het kinderdagverblijf achter ons huis. Zo hard dat het net is alsof ik het raam open heb staan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:56

Mensen die op straat rochelen en spugen :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:07

Het buurkrijsje. Vanaf vanochtend half zeven is ze af en aan aan het krijsen en gillen _-:( . Het gaat echt door merg en been.

Vanmorgen is mijn vriend naar de buurvrouw gelopen om er een gesprek over aan te gaan. Haar reactie: Ja het is een kind.

:\ :\ :\ :\ :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:51

Dacht na mijn tentamen van 17:00 tot 20:15 lekker te ontspannen... Heb al dagen hartkloppingen en hoofdpijn van de stress. Was echt toe aan lekker wandelen en daarna Netflix.

ZITTEN ER fiets TRIPS OF SPINTS OP MIJN DERTIG PLUS PLANTEN.

Wie kan er vanavond alle planten douchen en behandelen? Whyyyyyyy heb ik zo tyfus veel pech.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:55

MarlindeRooz schreef:
Dacht na mijn tentamen van 17:00 tot 20:15 lekker te ontspannen... Heb al dagen hartkloppingen en hoofdpijn van de stress. Was echt toe aan lekker wandelen en daarna Netflix.

ZITTEN ER fiets TRIPS OF SPINTS OP MIJN DERTIG PLUS PLANTEN.

Wie kan er vanavond alle planten douchen en behandelen? Whyyyyyyy heb ik zo tyfus veel pech.

Als echt al je planten besmet zijn, dan zal t trips zijn :(:). Succes met douchen, verpotten en verder behandelen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:15

Verpotten moet ook he... Kan ik woensdag pas doen pfff. Ik ben er op tijd bij denk ik want een stuk of 6 zijn nog vrij op het zicht.

Ga ze vanavond eerst maar douchen en insprayen met een of andere cocktail.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:19

Heb geen eens een idee waar je het over hebt mbt de planten :+
Ik heb dan ook totaal geen groene vingers.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:25

Aan het wachten op een telefoontje.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:29

Aan al die dating app reclames. Ik hoef die bullshit niet, laat me met rust haha.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:31

MarlindeRooz schreef:
Verpotten moet ook he... Kan ik woensdag pas doen pfff. Ik ben er op tijd bij denk ik want een stuk of 6 zijn nog vrij op het zicht.

Ga ze vanavond eerst maar douchen en insprayen met een of andere cocktail.

Ja, douchen, verpotten en douchen en douchen en douchen. Heb je de mogelijkheid ze te verhuizen naar de badkamer?

Ik heb nooit trips gehad, maar bij mij hielp een oplossing van groene zeep, spiritus en water sprayen goed tegen de spint. Naast iedere dag 2x de bladeren schoonmaken met een warme natte doek. En dan natuurlijk verpotten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:38

Ongeveer het hoofd ingrediënt vergeten met boodschappen doen. Grrrr...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:38

Situatie van vorige week maar vraag me af wat we hadden kunnen doen.

In de auto naar huis vanaf een onbewaakte waterplas, in de auto achter ons werd een vrouw in elkaar gemept door een stevige man :=
Getoeterd en gestopt van yo we zien wat er daar gebeurt.
Stukje verderop stond een politiewagen dus we zijn daar naar toe gereden maar er was geen agent te bekennen.. ondertussen werden we ingehaald door hun en werd er rustig door geruzied.
We wilde ze eigenlijk achterna rijden en de politie bellen maar ze stopte weer en ik heb geen zin in een boze onbekende man aan m'n auto dus we zijn door gereden.

Wat hadden we kunnen doen? Welk nummer moeten we bellen voor geweld?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:40

Ik denk dat je wel 112 had kunnen bellen hoor. Er zat spoed bij (als je een kwartier wacht, zijn ze wss weg), dus dan is het 112 :j

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:54

nicole_floor schreef:
Foaly schreef:
Mensen die mondkapjes niet over hun neus doen. En ja, dat zijn er veel meer dan je zou verwachten :roll:

Sws mensen die niet weten hoe je met een mondkapje om moet gaan...

hahahah nou ik ben daar denk ik een van. Nog nooit een op gehad en ik denk ook niet dat het gaat gebeuren. ik hoef niet met ov ect maar wie weet..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:16

Als je mensen om een mening en hun advies vraagt en ze dan reageren met "Je moet doen wat goed voelt". |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:22

casperzazoe schreef:

In de auto naar huis vanaf een onbewaakte waterplas, in de auto achter ons werd een vrouw in elkaar gemept door een stevige man :=
Stukje verderop stond een politiewagen dus we zijn daar naar toe gereden maar er was geen agent te bekennen.. ondertussen werden we ingehaald door hun en werd er rustig door geruzied.
We wilde ze eigenlijk achterna rijden en de politie bellen maar ze stopte weer en ik heb geen zin in een boze onbekende man aan m'n auto dus we zijn door gereden.

Je mag dan idd 112 bellen want ruzie maken in de auto is ook gevaar creëren voor anderen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:23

Marije_1997 schreef:
casperzazoe schreef:

Je mag dan idd 112 bellen want ruzie maken in de auto is ook gevaar creëren voor anderen.

Een vrouw die in elkaar geslagen wordt is reden genoeg 112 te bellen, me dunkt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:31

Ik erger me ontzettend aan de homofobie in de LGBT community, en ja dat klinkt misschien raar - maar het is er zeer zeker. Ik word er helemaal gestoord van! Ik ben lesbisch, en dat is geen "keuze" zoals de laatste jaren steeds gezegd wordt vanuit de community. Als seksualiteit een keuze was dan zouden heel veel mensen een makkelijker leven hebben..

Maar als je die mening uit dan ben je natuurlijk weer een verschrikkelijk mens :')