Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Als je er naast woont is het wel even slikken maar ik vind het prima dat bouwvakkers harde muziek luisteren. Wat heb je daar verder nou last van?
elnienjo schreef:Urbanus schreef:Als je er naast woont is het wel even slikken maar ik vind het prima dat bouwvakkers harde muziek luisteren. Wat heb je daar verder nou last van?
Dan doen ze maar 'n oortje in. Er wonen natuurlijk altijd mensen naast of in de buurt. Geluidsoverlast van apparaten, okee, maar muziek hoort er niet bij!
Niobe schreef:Nogal.Zij verdienen ook een prettige werkomgeving, als ze daar muziek bij willen, vind ik dat helemaal terecht. Oortjes zijn een beetje gevaarlijk denk ik
Mkango schreef:Nogal.
Snap ook niet dat iemand liever in de bouwherrie zit dan in muziek.Als ik ergens moordneigingen van krijg, is het wel het geluid van een boormachine of heipaal, brrrrr. Dan heb ik nog 100 keer liever dat ze hun hardcore of André Hazes iets te hard zetten, ook al vind ik dat ook niet om aan te horen.
DuoPenotti schreef:Gelukkig houden niet alle bouwvakkers van smartlap en staat er ook vaak 3fm of zo aan.
Oortjes gaat echt niet werken voor bouwvakkers.
En geen muziek ook niet, bij dat soort werk hoort nu eenmaal muziek.
BaileyMix schreef:Was ook niet het punt.Mkango schreef:Nogal.
Snap ook niet dat iemand liever in de bouwherrie zit dan in muziek.Als ik ergens moordneigingen van krijg, is het wel het geluid van een boormachine of heipaal, brrrrr. Dan heb ik nog 100 keer liever dat ze hun hardcore of André Hazes iets te hard zetten, ook al vind ik dat ook niet om aan te horen.
Maar de muziek maakt toch niet dat je de bouwherrie niet meer hoortDan drillen ze nog steeds de tegels van de muren, maar hoor je nu tussen de drilsessies door flarden van een smartlap.
karuna schreef:Ah hij is onpopulair duidelijk.![]()
Maar ik hoor liever alleen de klusgeluiden dan ook nog daarover heen keiharde muziek. De klusgeluiden stoppen soms en in de pauzes ook. De muziek begint voor de klusgeluiden en stopt na de klusgeluidenen gaan continue door. Mijn hersens vinden dat niet zo tof alle geluiden door elkaar heen.
elnienjo schreef:Urbanus schreef:Als je er naast woont is het wel even slikken maar ik vind het prima dat bouwvakkers harde muziek luisteren. Wat heb je daar verder nou last van?
Dan doen ze maar 'n oortje in. Er wonen natuurlijk altijd mensen naast of in de buurt. Geluidsoverlast van apparaten, okee, maar muziek hoort er niet bij!