Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:57

Lau07 schreef:
Ik weet niet of dit beschamend is of juist heel leuk maar ik heb met personen van elk continent een relatie gehad. Behalve Antarctica. Dus nu maar proberen om een penguin of pool wetenschapper aan de haak te slaan. :')

Waarom beschamend? Jouw leven. Persoonlijk heb ik dan erg weinig met het Aziatische gedeelte van de wereld, maar verder kan ik mij er nog wel wat bij voorstellen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:06

Peelie schreef:
....

Maargoed. Misschien kom ik wel de liefde van mn leven tegen bij First Dates ~~}> :x

Een vroegere bekende uit mijn vriendengroep vond in de aflevering van vandaag de liefde, dus het kan :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:20

Marocje schreef:
Oh, dat begrijp ik eigelijk wel die verwarring. Nee het gaat me zeker niet alleen om seks. Met deze jongen is het anders, dit voelt gewoon zo goed dat ik mijn gevoel echt los kan laten. Dat lukt mij normaal echt niet zomaar, ervaring is toch wel dat ik net op een andere manier kan denken of handelen dan ‘normaal’ is. Dat betekent niet dat we een relatie willen, maar het is dus zeker niet alleen de seks. Beiden vinden we het gewoon heel fijn en zelfs bijzonder zo..

Maar ik kijk ondertussen ook verder, dat weet hij ook. Kan hij ook doen alleen heeft hij die behoefte niet. Wil daar wel graag duidelijk over zijn.

Dus tja, geen idee hoe je dit moet noemen?

Pfoe ik ben net uit een soortgelijke verbintenis gekomen en ik heb er wel van geleerd moet ik eerlijk zeggen. Was helemaal fantastisch in het begin maar na een halfjaar wilde hij toch wel duidelijkheid als in ja of nee. Ik vind het enorm jammer en ga het niet meer zo spelen. Maar wie weet dat het voor jullie wel langdurig werkt.

Ik vind overigens in Ierland echt niks wat in de buurt komt van mijn type :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:40

martine0503 schreef:
Lau07 schreef:
Ik weet niet of dit beschamend is of juist heel leuk maar ik heb met personen van elk continent een relatie gehad. Behalve Antarctica. Dus nu maar proberen om een penguin of pool wetenschapper aan de haak te slaan. :')

Waarom beschamend? Jouw leven. Persoonlijk heb ik dan erg weinig met het Aziatische gedeelte van de wereld, maar verder kan ik mij er nog wel wat bij voorstellen.

Ik vind dit wel goals eigenlijk! :')
Ik heb persoonlijk nooit wat met Nederlandse mannen gehad. Eerste vriend was Egyptenaar, tweede dan wel Nederlands (grootste fout ever) derde kwam uit Armenië, vierde Portugal (al waren die derde en vierde scharrels) en huidige uit Pakistan. Waarvan ik dacht dat dat echt zo'n vies land was met vieze mannetjes die om bobs and vagane vragen enzo, grappen we vaak over. :))

Maar Nederlandse mannen gingen hier linea recta naar links. Doei Henk.

Rytir

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:17

Doei henk :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 01:36

Ierland, wat zal ik zeggen :')

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 10:41

Hoi iedereen,

Ik wil me graag even verklaren voor wat gisteren is gebeurd aangezien mijn identiteit nu kennelijk toch wel "comprimised" is.

Mijn vriend en ik zijn pas een half jaar samen, niet een paar jaar. Dat had ik echter gezegd om herkenbaarheid mogelijk te verkleinen, aangezien meerdere bokkers mijn dategeschiedenis kennen en dan wellicht niet hadden gedacht dat ik het was omdat ik niet al jaren samen ben. Dus ja, dat was niet waar maar ik heb hier niet de grote bedoeling mee gehad om een leugen op te hangen, of iets dergelijks.

Ook had ik niet verwacht dat er zóveel bokkers zijn die mij kennelijk op instagram volgen, en me nu hele boze, nare mailtjes sturen. Onder andere dat ik mijn leven waarde moet geven door alles bij elkaar te liegen? Waar komt die haat en agressie vandaan? Dat doet best wel pijn. Ik wil niet de gebeten hond spelen, want inderdaad, ik had niet moet zeggen dat we al jaren samen zijn (al voelt dat wel zo). Maar waarom dan niet even een klein PB'tje doen van "ik weet wie je bent", in plaats van zo ongelofelijk boos en gemeen zijn en natrappen? Waarom zijn we zo geworden als mens en kan je niet gewoon in gesprek gaan met elkaar, in plaats van de knop meteen op vol volume zetten en een volledige uitbrander geven? Waarom laat je jezelf zo ongelofelijk verbitteren?

Anyway, dat wilde ik even delen. Nogmaals sorry als ik mensen tegen het hoofd stootte met mijn reactie. Ik was erg enthousiast en wilde het graag delen. Had ik niet moeten doen.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 11:00

Denken voordat je überhaupt iets typt zou kunnen helpen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 11:18

Ik was het al lang weer vergeten :')
Nare mailtjes vind ik rot voor je, dat is onnodig. Maar als je graag anoniem wil bokken is het niet slim foto's te gaan delen. Mensen houden niet van liegen, dus ergens snap ik wel dat er op gereageerd gaat worden dan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 11:20

Nare mailtjes zijn nooit leuk, maar waarom liegen? Als jij gewoon gezegd had dat je net samen bent en romantische dag had gehad, was er niemand geweest die je zou herkennen. Als je dat jiet wilt moet je idd geen foto's posten.

Nu vond ik het sowieso erg apart om een topic met vrijgezellen binnen te vallen op zon manier, maar goed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:05

Dat je nare berichten krijgt vind ik heel vervelend voor je. Ik denk dat mensen zo reageren omdat je een bepaalde reputatie hebt op bokt maar goed, weet ik veel.

Ik vond het gewoon wat gek allemaal.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:21

Dus als je een bepaalde reputatie hebt (welke reputatie is dat), is het okee om te reageren op zo'n agressieve manier? Echt alsof je, weet ik veel, hun moeder vermoord hebt ofzo. Ik schrik daar heel erg van, dat het kennelijk zo makkelijk is om iemand de huid vol te schelden wanneer er een beeldscherm tussen zit.

En inderdaad MyWishMax en Capopjekop, het was niet handig. Dat besef ik me zeker en geef daar niemand ongelijk in. Maar is het einde niet zoek als we (waarmee ik niet op jullie doel) geeneens meer op normale wijze in discussie kunnen gaan en vragen waarom of hoe?

Maar wellicht is dit een discussie voor een ander topic.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:27

Denk dat het ook niet slim van je was om überhaupt hier te gaan posten over hoe gelukkig jij en je bf zijn. En die foto en die leugens waren de kers op de taart?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:29

Soepblik schreef:
Dus als je een bepaalde reputatie hebt (welke reputatie is dat), is het okee om te reageren op zo'n agressieve manier?

MB zegt dat ze denk dat het wellicht daardoor komt, ze zegt niet dat ze het oke is. Dat maak je er nu zelf van.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:31

Nu gaat het vooral over soepblik, laten we het weer lekker over daten hebben in dit topic :o Zeg ik als koos dateloos...

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:35

Ik weet nog steeds niet wie je bent maar t boeit me gelukkig ook niet.

Ik hou echt van oerhollandse nederlandse namen, hoi Henk! Maar goed dan moet Henk wel een beetje in mijn straatje passen anders gaat ie gelijk eruit. Ik kan niets met foto's die afgeknipt zijn, overduidleijk niet echt zijn of mensen die zichzelf een nickname gegeven hebben op een datingsite. Doe normaal.....zeker als dat de meest belachelijke namen zijn als liefknuffelbeertje. Daar ga ik echt acuut van over mijn nek.

Ik app en bel de godganse dag door, heerlijk is dat. En heb ook voor aankomend weekend gewoon weer afgesproken, zin in!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:42

(Verbaal) agressieve berichtjes zijn nooit oké. Ik denk dat de irritatie/verontwaardiging komt van het feit dat mensen het niet fijn vinden om voor de gek gehouden te worden. Het kwam wel een beetje over alsof je een bepaald doel voor ogen had, om jezelf bijvoorbeeld op een bepaalde manier te profileren. Dat is niet fijn voor mensen die het belangrijk vinden om authentiek contact te hebben met elkaar. Bokt is toch wel een plekje om echt jezelf te kunnen zijn en dat wordt in mijn perspectief gecomprimeerd als mensen een verhaaltje schetsen (en het daarna aanvankelijk ook ontkennen...).

Ik lees al jaren :') mee overal en herkende je ook. Ik begrijp dat je het verleden letterlijk wilt wissen soms, dat hebben de meeste mensen wel. Maar om dan met een schone lei te beginnen en jezelf gelijk met (halve) onwaarheden neer te zetten... ik snap wel dat mensen dat niet waarderen.

Fijn dat je gelukkig bent met je nieuwe date/vriend/persoon/dinges. Ik heb het idee dat je het niet altijd makkelijk hebt gehad en ik ben blij voor je dat het de juiste kant op gaat. :knuffel:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:43

Het lijkt er op dat de avondklok per direct opgeheven is, dat bied kansen.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:53

daffodil schreef:
Ik weet nog steeds niet wie je bent maar t boeit me gelukkig ook niet.

Ik hou echt van oerhollandse nederlandse namen, hoi Henk! Maar goed dan moet Henk wel een beetje in mijn straatje passen anders gaat ie gelijk eruit. Ik kan niets met foto's die afgeknipt zijn, overduidleijk niet echt zijn of mensen die zichzelf een nickname gegeven hebben op een datingsite. Doe normaal.....zeker als dat de meest belachelijke namen zijn als liefknuffelbeertje. Daar ga ik echt acuut van over mijn nek.

Ik app en bel de godganse dag door, heerlijk is dat. En heb ook voor aankomend weekend gewoon weer afgesproken, zin in!

Wat leuk Daffodil!

Ik sta juist niet met mijn hele naam op dating apps hoor, maar met een deel ervan, de afgekorte variant. Ik heb een vrij zeldzame naam (maar een paar mensen in Nederland) en i.v.m. mijn werk wil ik liever niet al te makkelijk te vinden zijn.

Ik ben tweetalig opgevoed en ik merk dat ik altijd makkelijker in het Engels communiceer dan in het Nederlands. Vandaar misschien de wereldwijde verzameling van relaties. Ik heb niets tegen Henk, maar communiceer met John toch wat makkelijker :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:00

Namen die ik stom vind gingen bij mij sowieso naar links toen ik nog op Tinder zat. Henk, Karel, Bas. Mehh. Of kerels met dezelfde naam als mijn vader/familieleden/exen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:01

Laten we hier verder geen soepblik topic van maken. Bye.

__Sannne schreef:
Namen die ik stom vind gingen bij mij sowieso naar links toen ik nog op Tinder zat. Henk, Karel, Bas. Mehh. Of kerels met dezelfde naam als mijn vader/familieleden/exen.

Ik heb een jongen gedate die Hans heette, zoals mijn papski.

Nooit. Meer.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:04

Mijn vriend zijn tweede naam, is mijn vaders voornaam. Dat vind ik al heftig genoeg.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:14

Hier ook geen mannen met dezelfde naam als m'n broer/vader/stiefvader/exen. Dat wordt me enigszins te complex hahaha.
Ben wel blij dat als het goed is, de avondklok eraf gaat, dat biedt toch wat meer perspectief :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:28

Is in ieder geval het trucje "ja, nu moet ik wel blijven slapen door de avondklok" van tafel :')

En gefeliciteerd Diertjec :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 13:35

Gefeliciteerd Diertjec!