Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Tja ik vind dan toch ook de vrouw des huizes niet slim.. Dat accepteer je toch gewoon niet? Als je ze met schoenen op de nieuwe bank ziet zeg je er toch gewoon iets van? Niet als gast, maar wel als gastvrouw..
Magrathea schreef:Als jij je verjaardag viert is het toch zeker niet jouw taak om twee van die mormels in het gareel te houden
elnienjo schreef:Magrathea schreef:Als jij je verjaardag viert is het toch zeker niet jouw taak om twee van die mormels in het gareel te houden
Het is de taak van de ouders idd, maar zou jij ze ongestraft je spullen laten vernielen of zou je ingrijpen als gastvrouw als je ziet dat die ouders ten eerste die kinderen niet kort houden en ten tweede zelf mee zitten te zieken?
BopjeBo schreef:Tja, mn broer heeft ook 2 van die onopgevoede kotertjes, komen ook je huis slopen als ze op bezoek zijn, vooral mn schoonzus laat ze gewoon begaan zonder in te grijpen. Onder het mom van ' Ze moeten kind kunnen zijn'. Dus als ik niet zelf ingrijp op een verjaardag doen ze waar ze zin in hebben, daar heb ik gewoon geen zin in en zou ze eigenlijk niet meer willen uitnodigen daarom. Inmiddels geen contact meer met ze omdat ze niet kunnen begrijpen dat ik geen tante voor ze wil zijn op deze manier, leer ze eerst maar eens normaal omgangs gedrag aan en hoe je je dient te gedragen op visite. Laatst werden ze zelfs niet eens uitgenodigd voor een familiediner omdat die koters van hun zo vervelend zijn, terwijl er een andere baby van een paar maanden oud geen probleem was.
Relaxed schreef:Ook bij mijn zusje op dr verjaardag heb ik eens haar vriendin aangesproken. Zij zaten in de verste hoek van de kamer, dus die kinderen liepen voor de 86e keer langs de tafel (en heel ruim is het er niet) dus voor de zoveelste keer moest iedereen zijn glas drinken snel pakken omdat het anders omging. Wat dus ook voor de 3e keer ofzo gebeurde. Toen heb ik dus gewoon gezegd, houd je kinderen bij je op ga even aan de andere kant zitten, dit is toch niet handig? Ineens ging het licht aan bij ze