Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SophievdV schreef:Dat vergeet ik nooit.. alleen als je samen woont wordt het anders vind ik. Als ik dagelijks ga scheren wordt mijn huid niet happy. Maar zolang we elkaar niet dagelijks zien red ik het prima om steeds alles bij te werken
Maar goed er zit ook wel een nuance in. 2 dagen laten staan is wel even anders dan 2 weken

Saartje_J schreef:Hey een Tinder topic, leuk!
Ik zit ook weer actief op tinder.
Genoeg matches maar het loopt nooit echt uit op interessante gesprekken helaas..
Het komt gewoon niet zo vaak voor dat je er echt een leuk gesprek uithaalt wat op een date uitloopt. Althans, niet bij mij. Resistance schreef:Saartje_J schreef:Hey een Tinder topic, leuk!
Ik zit ook weer actief op tinder.
Genoeg matches maar het loopt nooit echt uit op interessante gesprekken helaas..
In de 4 jaar dat ik op tinder zit heb ik morgen m'n tweede tinderdate OOIT, dus is opzich niet gek!Het komt gewoon niet zo vaak voor dat je er echt een leuk gesprek uithaalt wat op een date uitloopt. Althans, niet bij mij.

UltimOo schreef:Heerlijk
Is dit trouwens herkenbaar? Op de momenten dat je totaal geen tijd en zin hebt in een date of überhaupt aandacht van iemand dat je plat gespamd word via app/insta/tinder whatever, en op de momenten dat je zo iets hebt van "nu zal ik het wel leuk vinden om een leuk gesprek of date of iets met iemand te hebben" dat al die mensen spontaan van de aardbodem verdwenen zijn?