Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Die zouden top kunnen zijn, maar ik wil hem niet met snoer, maar rechtstreeks in het stopcontact. Het is een hoog stopcontact en bij de poetsplaats, dus ik houd hem ook graag hoog. Dat maakt het ingewikkeld.
Foaly schreef:Het is géén zoekmachine, het is een large language model. Verdiep je eens in het verschil, zou ik zeggen. En dat je het wil gebruiken om een e-mail te schrijven of je maaltijden voor de week te plannen prima (alhoewel, met de hoeveelheid energie die dat ding verbruikt is dat eigenlijk helemaal niet prima) maar voor dingen als elektra zou ik toch echt verder zoeken naar informatie die zeker weten betrouwbaar is.
_Lorette_ schreef:Maar ik denk niet dat sensors al reageren op een auto die de oprit op komt rijden (te ver weg) en het gaat er eigenlijk alleen om dat bezoekers (pensionklanten) niet in het pikkedonker de weg naar de stal hoeven te zoeken. Vandaar dat ik zo vastloop. Ik zal het idee dan maar uit mijn hoofd zetten. Het bestaat niet en/of is niet veilig.
Amber_anne schreef:Nyaleti schreef:Heeft iemand tips waar ik een kaasdoek / notenmelkzak kan kopen? Ligt vast wel in een gangbare fysieke winkel.
Of wat is een (even goed) alternatief?
Dille en Kamille heeft ze