Relaxed schreef:Ok, de filmfreak zat thuis met een Wajong.. Sorry, maar dat gaat m niet worden
Hij woont niet toevallig in het noorden?
Ik zou ook met iemand een date hebben en toen kwam ik ook van te voren er achter dat hij een uitkering had, wel wat aan het kijken voor iets ofzo, maar hmm dat trok me toch ook niet helemaal
Gelukkig geen date gehad, eerst zei hij af, daarna ik omdat ik geen zin had en daarna omdat ik mijn vriend had leren kennen... Werd hij ook boos, want ik ging vreemd

Morgen zie ik mijn tinderdate voor de zesde keer. Gaan samen uit eten. Heb er echt zin in om hem weer te zien.
stuk voor stuk leuke mensen met een goed hart. Waar je een heel goede partner aan zou hebben.
Menen jullie dat echt of wordt het gewoon neergezet. Of is dat de nieuwe instelling van jongere mensen (ja ik ben bijna 50 ik weet het en een totaal andere generatie). Maar waarom alleen perfectie willen en ieder die iets afwijkt van perfect of ideaal al meteen afschrijven? Daarmee maak je het voor jezelf toch heel moeilijk om een fijne geschikte partner te vinden lijkt me.