Anoeska27 schreef:Er is een bekende stal die dat ook steeds deed. Die liet jonge meiden een week proefdraaien en die kregen ook niet uitbetaald.
Dat heb ik 3 jaar terug meegenaakt in het buitenland. Week proefdraaien, goedgekeurd en zou dan x weken later komen voor een halfjaar en dan ook betaald krijgen. 3 dagen voor ik zou gaan, 'hadden ze iemand anders gevonden'
Heeft me mentaal flink geknakt

Alles ging ook goed, ik zou 10 euro per uur krijgen en we waren elke keer ongeveer 3 uur bezig stallen uit te mesten en paarden buiten te zetten. Uiteindelijk waren we mooi op tijd klaar, lekker doorgewerkt en toen ik vroeg 'nou, hoe vond je het gaan?' werd mij gezegd dat degene die ik voor het weekend zou vervangen ineens terug kwam. Eerst zou ze voor stage naar het buitenland gaan. Toen had ik ook wel zoiets van 'kon je dat niet zeggen voor ik hier kwam?' maar goed, wel mijn geld gekregen en met een k*t gevoel vertrokken want ik dacht leuk wat bij te kunnen verdienen in het weekend. En wat dacht je? Anderhalf maand later zag ik toch weer een advertentie staan. Toen heb ik daar dus onder gereageerd met een wat pissige opmerking en reageerden ze dat die meid toch wel naar het buitenland ging. Wil je dan niet een betrouwbaarder iemand? Ik heb, eerlijk, nog niemand laten zitten en ben eerlijk. Maar ik ben nu wel een paar keer vern**kt door mensen in de paardenwereld, ook naast deze verhalen, en ik heb het nu ook wel een beetje gehad.